- Чарсда алчыны эл кёреди.
- Билгенни къолу къарны джандырыр.
- Сабийни джумушха джибер да, ызындан бар.
- Тюкюрюк баш джармаз, налат кёз чыгъармаз!
- Агъач халкъгъа алтынды, иссиликге салкъынды.
- Хар сёзню орну барды.
- Босагъагъа джууукъ орун болса, ашыгъыб тёрге озма.
- Эл ауузу – элия.
- Эли джокъну – кёлю джокъ.
- Алтыннга тот къонмаз.
- Джылыгъа джылан илешир.
- Тилчи тилден къаныкъмаз.
- Ариу сёз аурууунгу алыр.
- Биреу къой излей, биреу той излей.
- Эрине къаргъыш этген къатын, эрнин къабар.
- Къарт бла баш аша, джаш бла аякъ аша.
- Хоншуну тауугъу къаз кёрюнюр, келини къыз кёрюнюр.
- Джахил болса анасы, не билликди баласы?
- Магъанасыз сёз – тауушсуз сыбызгъы.
- Ана – юйню кюн джарыгъы.
- Татлы тилде – сёз ариу, чемер къолда – иш ариу.
- Ётген ёмюр – акъгъан суу.
- Джыйырма къойну юч джыйырма эбзе кюте эди.
- Эринчекни эр алмаз, эр алса да, кёл салмаз, кёл салса да, кёб бармаз!
- «Ма», - дегенни билмесенг, «бер», - дегенни билмезсе.
- Тил джюрекге джол ишлейди.
- Къарнынг тойгъунчу аша да, белинг талгъынчы ишле.
- Эркиши – от, тиширыу – суу.
- Терслик кетер, тюзлюк джетер.
- Башынга джетмегенни сорма.
- Эки ойлашыб, бир сёлешген.
- Биреу ашаб къутулур, биреу джалаб тутулур.
- Гитче джилтин уллу элни джандырыр.
- Ханнга да келеди хариблик.
- Къазанны башы ачыкъ болса, итге уят керекди.
- Игилик игилик бла сингдирилиучю затды.
- Къызгъанчдан ычхыныр, мухардан ычхынмаз.
- Мадар болса, къадар болур.
- Айырылгъанланы айю ашар, бёлюннгенлени бёрю ашар.
- Байлыкъ болгъан джерде, тынчлыкъ джокъду.
- Ашын ашагъанынгы, башын да сыйла.
- Ауругъан – джашаудан умутчу.
- Къалгъан ишге къар джауар.
- Адам къаллай бир ишленмесе, аллай бир кесин уллу кёреди.
- Кёбге таш атма.
- Чомарт бергенин айтмаз.
- Тюзлюк шохлукъну бегитир.
- Иги джашны ышаны – аз сёлешиб, кёб тынгылар.
- Келинин тута билмеген, къул этер, къызын тута билмеген, тул этер.
- Этни бети бла шорпасы.
Къуранны окъугъанмысыз?/Читали ли Вы Коран?
02.09.2010 01:57:17
очень интересно узнать соотношение :smt006 Просьба вносить свои предложения, варианты по изменению/дополнению опроса, если будут))
|
|
|
|
02.09.2010 01:59:07
и автора/ов перевода, к-й читали)
|
|
|
|
02.09.2010 02:41:23
вариант 2. Крачковский, Саблуков и Порохова.
|
|
|
|
02.09.2010 03:17:25
6ой вариант... т.к. несколько раз начинала, но так и не дочитала...))
|
|
|
|
02.09.2010 11:26:32
2
а в чем интерес?
|
|
|
|
02.09.2010 15:55:16
?6, так же несколько раз начинала... последний раз дочитала, но не считаю что я что-то поняла, скорей ничего, поэтому нет.
|
|
|
|
02.09.2010 17:59:08
6 - в оригинале не читала, боязно как-то.... читала в брошюрах отдельные сууры на арабском. в переводе также читала отдельные интересующие главы.
|
|
|
|
02.09.2010 21:28:14
?6,к сожалению :smt012
так как несколько раз начинала читать Порохову ,но ни разу не дочитала!
Сабыра не хватает!
|
|
|
|
03.09.2010 00:09:14
вариант 3. Переводы Г.Саблукова, Э.Кулиева.
|
|
|
|
03.09.2010 00:09:47
[b:7f6b9900ac]Gebo[/b:7f6b9900ac], :smt017 Мне уже интересно)
|
|
|
|
03.09.2010 00:12:17
[b:895e9cc99c]zuu[/b:895e9cc99c], ну раз дочитала, почему 6-й?)))
|
|
|
|
03.09.2010 00:13:15
[b:ec6ebe515f]Gebo[/b:ec6ebe515f], [b:ec6ebe515f]zuu[/b:ec6ebe515f], :smt006 А чьи переводы были?))
|
|
|
|
03.09.2010 00:45:14
[b:de4582797b]Къарацайлы[/b:de4582797b],
|
|||
|
|
21.10.2010 21:12:10
Оригинал два раза и по разу переводы Пороховой и Кулиева, частично Крачковского.
|
|
|
|
26.10.2010 04:47:45
АсСаламу алейкум, вариант 2, перевод Пороховой..
|
|
|
|
18.01.2011 14:40:47
))) добавьте еще пункты: и что вы из этого вынесли для себя))
|
|
|
|
03.02.2011 20:02:02
читаю пока Кулиева перевод.
не голосовала
|
|
|
|
03.02.2011 20:06:50
оригинал читала как головоломку)) интересно подбирать интонацию, произношение и проч... большинство слов, конечно же, не понимала....но сам факт доставлял немала))
|
|
|
|
04.02.2011 01:52:09
проголосовала за 3 вариант.переводы Крачковского,Кулиева,Пороховой.про перевод Пороховой объяснили так-так как перевод стилизован в стихотворной форме,допущены неточности.чтобы сохранить форму.в оригинале не смогла дочитать.все же страх сковывает.не могу все звуки правильно озвучить.и грамматика тяжело дается.в последнее время прочла,что если читать слова неправильно,можно сильно исказить смысл,и тогда чтение пользы не несет,скорее вред. как говорится,терпенье и труд иншаАЛЛАХ помогут.
|
||||
|
|
|||
Читают тему (гостей: 1)