- «Ма», - дегенни билмесенг, «бер», - дегенни билмезсе.
- Терек ауса, отунчу – кёб.
- Ата Джуртча джер болмаз, туугъан элча эл болмаз.
- Экеу тутушса, биреу джыгъылыр.
- Ойнай-ойнай кёз чыгъар.
- Биреуню къыйынлыгъы бла кесинге джол ишлеме.
- Гырджын – тепсини тамадасы.
- Хазыр ашха – терен къашыкъ.
- Къартны сыйын кёрмеген, къартлыгъында сыйлы болмаз.
- Айтхан сёзюне табылгъан.
- Акъыл аздырмаз, билим тоздурмаз.
- Игини сыйлагъан адетди.
- Юреннген ауруу къалмаз.
- Иги адамны бир сёзю эки болмаз.
- Джумушакъ сёз къаты таякъны сындырыр.
- Эрни эр этерик да, къара джер этерик да, тиширыуду.
- Ётюрюкчюню шагъаты – къатында.
- Тёгюлген тюгел джыйылмайды.
- Юре билмеген ит, къонакъ келтирир.
- Таш ата билмеген, башына урур.
- Адам туугъан джеринде, ит тойгъан джеринде.
- Ашатыргъа иш – ашхы, ишлетирге аш – ашхы.
- Сабийликде юретмесенг, уллу болса – тюзелмез.
- Эски джаугъа ышанма.
- Насыб бютеу халкъны юлюшюдю.
- Джарлыны эшигин махтагъан джабар.
- Иги – алгъыш этер, аман – къаргъыш этер.
- Келинни – келгинчи, бёркню кийгинчи кёр.
- Иги болса, тамадама – махтау, аман болса, меннге – айыб.
- Адеби болмагъан къыз – тузсуз хант.
- Атадан ёксюз – бир ёксюз, анадан ёксюз – эки ёксюз.
- Кёбден умут этиб, аздан къуру къалма.
- Тойчу джашха къарама, къойчу джашха къара.
- Бёрю да ач къалмасын, эчки да ашалмасын.
- Онгсузну – джакъла, тенгликни – сакъла.
- Билимден уллу байлыкъ джокъду.
- Къызгъанчдан ычхыныр, мухардан ычхынмаз.
- Эртде тургъан бла эртде юйленнген сокъуранмаз.
- Тилсиз миллет джокъ болур.
- Эм уллу байлыкъ – джан саулукъ.
- Ауузу бла къуш тута айланады.
- Зар адамны насыбы болмаз.
- Къралынгы – душмандан, башынгы от бла суудан сакъла.
- Киштикге къанат битсе, чыпчыкъ къалмаз эди.
- Аман киши кеси юйюнде – къонакъ.
- Ач къалгъандан, кеч къалгъан къолай.
- Татлы сёз – балдан татлы.
- Ана къолу ачытмаз.
- Айран тёгюлсе, джугъусу къалыр.
- Биреуню тёрюнден, кесинги эшик артынг игиди.
Къуранны окъугъанмысыз?/Читали ли Вы Коран?
02.09.2010 01:57:17
очень интересно узнать соотношение :smt006 Просьба вносить свои предложения, варианты по изменению/дополнению опроса, если будут))
|
|
|
|
02.09.2010 01:59:07
и автора/ов перевода, к-й читали)
|
|
|
|
02.09.2010 02:41:23
вариант 2. Крачковский, Саблуков и Порохова.
|
|
|
|
02.09.2010 03:17:25
6ой вариант... т.к. несколько раз начинала, но так и не дочитала...))
|
|
|
|
02.09.2010 11:26:32
2
а в чем интерес?
|
|
|
|
02.09.2010 15:55:16
?6, так же несколько раз начинала... последний раз дочитала, но не считаю что я что-то поняла, скорей ничего, поэтому нет.
|
|
|
|
02.09.2010 17:59:08
6 - в оригинале не читала, боязно как-то.... читала в брошюрах отдельные сууры на арабском. в переводе также читала отдельные интересующие главы.
|
|
|
|
02.09.2010 21:28:14
?6,к сожалению :smt012
так как несколько раз начинала читать Порохову ,но ни разу не дочитала!
Сабыра не хватает!
|
|
|
|
03.09.2010 00:09:14
вариант 3. Переводы Г.Саблукова, Э.Кулиева.
|
|
|
|
03.09.2010 00:09:47
[b:7f6b9900ac]Gebo[/b:7f6b9900ac], :smt017 Мне уже интересно)
|
|
|
|
03.09.2010 00:12:17
[b:895e9cc99c]zuu[/b:895e9cc99c], ну раз дочитала, почему 6-й?)))
|
|
|
|
03.09.2010 00:13:15
[b:ec6ebe515f]Gebo[/b:ec6ebe515f], [b:ec6ebe515f]zuu[/b:ec6ebe515f], :smt006 А чьи переводы были?))
|
|
|
|
03.09.2010 00:45:14
[b:de4582797b]Къарацайлы[/b:de4582797b],
|
|||
|
|
21.10.2010 21:12:10
Оригинал два раза и по разу переводы Пороховой и Кулиева, частично Крачковского.
|
|
|
|
26.10.2010 04:47:45
АсСаламу алейкум, вариант 2, перевод Пороховой..
|
|
|
|
18.01.2011 14:40:47
))) добавьте еще пункты: и что вы из этого вынесли для себя))
|
|
|
|
03.02.2011 20:02:02
читаю пока Кулиева перевод.
не голосовала
|
|
|
|
03.02.2011 20:06:50
оригинал читала как головоломку)) интересно подбирать интонацию, произношение и проч... большинство слов, конечно же, не понимала....но сам факт доставлял немала))
|
|
|
|
04.02.2011 01:52:09
проголосовала за 3 вариант.переводы Крачковского,Кулиева,Пороховой.про перевод Пороховой объяснили так-так как перевод стилизован в стихотворной форме,допущены неточности.чтобы сохранить форму.в оригинале не смогла дочитать.все же страх сковывает.не могу все звуки правильно озвучить.и грамматика тяжело дается.в последнее время прочла,что если читать слова неправильно,можно сильно исказить смысл,и тогда чтение пользы не несет,скорее вред. как говорится,терпенье и труд иншаАЛЛАХ помогут.
|
||||
|
|
|||
Читают тему (гостей: 1)