- Аш кетер да бет къалыр.
- Керти сёзге тёре джокъ.
- Насыб бютеу халкъны юлюшюдю.
- Тёрде – темир таякълы, къаяда – чыпчыкъ аякълы.
- Ётюрюкню башын керти кесер.
- Тил – миллетни джаны.
- Тойгъанлыкъ къойгъа джарашады.
- Келинин тута билмеген, къул этер, къызын тута билмеген, тул этер.
- Кёзден кетген, кёлден да кетеди.
- Байлыкъ келсе, акъыл кетер.
- Кюл тюбюндеги от кёрюнмейди.
- Окъуусуз билим – джокъ, билимсиз кюнюнг – джокъ.
- Айныгъанлы алты кюн, тогъайгъанлы тогъуз кюн.
- Эркишини аманы тиширыуну джылатыр.
- Байлыкъ адамны сокъур этер.
- Магъанасыз сёз – тауушсуз сыбызгъы.
- Кёбню кёрген – кёб билир.
- Ач – эснер, ат – кишнер.
- Кийим тукъум сордурур.
- Игиге айтсанг – билир, аманнга айтсанг – кюлюр.
- Тенгинг джокъ эсе – изле, бар эсе – сакъла!
- Телиге акъыл салгъандан эсе, ёлгеннге джан салырса.
- Къралынгы – душмандан, башынгы от бла суудан сакъла.
- Бозанг болмагъан джерге, къалагъынгы сукъма.
- Иги болса, тамадама – махтау, аман болса, меннге – айыб.
- Зарда марда джокъ.
- Ашлыкъны арба юйге келтирир, чана базаргъа элтир.
- Джаз бир кюнню джатсанг, къыш талай кюнню абынырса.
- Адамны адамлыгъы къыйынлыкъда айгъакъланады.
- Тёзгеннге, джабылгъан эшик ачылыр.
- Эринчекге кюн узун.
- Адеб этмеген, адеб кёрмез.
- Агъач – джерни чырайы, кийим – эрни чырайы.
- Аджал соруб келмез, келсе, къайтыб кетмез.
- Илму – джашауну джолу.
- Аз айтсам, кёб ангылагъыз.
- Ёзденликни джайгъан – джокълукъ.
- Джырына кёре эжиую.
- Бети къызарыучу адамны, джюреги харам болмаз.
- Эки элинги тыйсанг, джети элде махталырса.
- Ач къарным, тынч къулагъым.
- Адеб джокъда, намыс джокъ.
- Миллетни бойну – базыкъ, аны бла кюрешген – джазыкъ.
- От кюйдюрген, сау болса да, тот кюйдюрген, сау болмаз.
- Ариу сёз аурууунгу алыр.
- Чалманны аллы къалай башланса, арты да алай барады.
- Джарлыны эшигин махтагъан джабар.
- Адеби болмагъан къыз – тузсуз хант.
- Джангыз торгъай джырламаз.
- Ургъан суудан башынгы сакъла.
Къуранны окъугъанмысыз?/Читали ли Вы Коран?
02.09.2010 01:57:17
очень интересно узнать соотношение :smt006 Просьба вносить свои предложения, варианты по изменению/дополнению опроса, если будут))
|
|
|
|
02.09.2010 01:59:07
и автора/ов перевода, к-й читали)
|
|
|
|
02.09.2010 02:41:23
вариант 2. Крачковский, Саблуков и Порохова.
|
|
|
|
02.09.2010 03:17:25
6ой вариант... т.к. несколько раз начинала, но так и не дочитала...))
|
|
|
|
02.09.2010 11:26:32
2
а в чем интерес?
|
|
|
|
02.09.2010 15:55:16
?6, так же несколько раз начинала... последний раз дочитала, но не считаю что я что-то поняла, скорей ничего, поэтому нет.
|
|
|
|
02.09.2010 17:59:08
6 - в оригинале не читала, боязно как-то.... читала в брошюрах отдельные сууры на арабском. в переводе также читала отдельные интересующие главы.
|
|
|
|
02.09.2010 21:28:14
?6,к сожалению :smt012
так как несколько раз начинала читать Порохову ,но ни разу не дочитала!
Сабыра не хватает!
|
|
|
|
03.09.2010 00:09:14
вариант 3. Переводы Г.Саблукова, Э.Кулиева.
|
|
|
|
03.09.2010 00:09:47
[b:7f6b9900ac]Gebo[/b:7f6b9900ac], :smt017 Мне уже интересно)
|
|
|
|
03.09.2010 00:12:17
[b:895e9cc99c]zuu[/b:895e9cc99c], ну раз дочитала, почему 6-й?)))
|
|
|
|
03.09.2010 00:13:15
[b:ec6ebe515f]Gebo[/b:ec6ebe515f], [b:ec6ebe515f]zuu[/b:ec6ebe515f], :smt006 А чьи переводы были?))
|
|
|
|
03.09.2010 00:45:14
[b:de4582797b]Къарацайлы[/b:de4582797b],
|
|||
|
|
21.10.2010 21:12:10
Оригинал два раза и по разу переводы Пороховой и Кулиева, частично Крачковского.
|
|
|
|
26.10.2010 04:47:45
АсСаламу алейкум, вариант 2, перевод Пороховой..
|
|
|
|
18.01.2011 14:40:47
))) добавьте еще пункты: и что вы из этого вынесли для себя))
|
|
|
|
03.02.2011 20:02:02
читаю пока Кулиева перевод.
не голосовала
|
|
|
|
03.02.2011 20:06:50
оригинал читала как головоломку)) интересно подбирать интонацию, произношение и проч... большинство слов, конечно же, не понимала....но сам факт доставлял немала))
|
|
|
|
04.02.2011 01:52:09
проголосовала за 3 вариант.переводы Крачковского,Кулиева,Пороховой.про перевод Пороховой объяснили так-так как перевод стилизован в стихотворной форме,допущены неточности.чтобы сохранить форму.в оригинале не смогла дочитать.все же страх сковывает.не могу все звуки правильно озвучить.и грамматика тяжело дается.в последнее время прочла,что если читать слова неправильно,можно сильно исказить смысл,и тогда чтение пользы не несет,скорее вред. как говорится,терпенье и труд иншаАЛЛАХ помогут.
|
||||
|
|
|||
Читают тему (гостей: 1)