- Ашаса, ашамаса да, бёрюню ауузу – къан.
- Аманнга да, игиге да оноусуз къатышма.
- Чалманны аллы къалай башланса, арты да алай барады.
- Булут кёкге джарашыу, уят бетге джарашыу.
- Иесиз малны бёрю ашар.
- Кимни – тили, тиши онглу, кимни – къолу, иши онглу.
- Аз сёлеш, кёб ишле.
- Бети къызарыучу адамны, джюреги харам болмаз.
- Элиб деген, элге болушур.
- Адам боллукъ, атламындан белгили болур.
- Олтуруб кёрюнмей эди да, ёрге туруб кёрюне эди.
- Тыш элде солтан болгъандан эсе, кесинги элде олтан болгъан игиди!
- Эли джокъну – кёлю джокъ.
- Тойгъанлыкъ къойгъа джарашады.
- Эл ауузу – элек, анга ийнаннган – халек.
- Сормай – алма, чакъырылмай – барма.
- Къатын къылыкъсыз, эр тынчлыкъсыз.
- Ач къалгъандан, кеч къалгъан къолай.
- Элде адам къалмаса, ит тахтагъа минер.
- Эллинг бла джау болсанг да, юйюнг бла джау болма.
- Адамны сабийин сюйген джюреги, бычакъча, джитиди.
- Къонакъ болсанг, ийнакъ бол.
- Джаш болсун, къыз болсун, акъылы, саны тюз болсун.
- Сескекли кесин билдирир.
- Элге къуллукъ этмеген, элге ие болмаз.
- Бермеген къол, алмайды.
- Таукелге нюр джауар.
- Тёгюлген тюгел джыйылмайды.
- Тойгъан антын унутур.
- Ёлген эшек бёрюден къоркъмайды.
- Къонагъы джокъну – шоху джокъ.
- Бал – татлы, балдан да бала – татлы.
- Атынг аманнга чыкъгъандан эсе, джанынг тамагъынгдан чыкъсын.
- Тас болгъан бычакъны сабы – алтын.
- Биреуню эскиси биреуге джангы болмайды.
- Ариу сёз аурууунгу алыр.
- Акъыл неден да кючлюдю.
- Эри аманны, къатыны – аман.
- Билим ат болуб да чабар, къуш болуб да учар.
- Баланы адам этген анады.
- Зар адамны насыбы болмаз.
- Ач бёрюге мекям джокъ.
- Аманны эки битли тону болур, бирин сеннге кийдирир, бирин кеси киер.
- Телини эшигин, махтау джабар.
- Шапа кёб болса, аш татымсыз болур.
- Аш берме да, къаш бер.
- Аман адам этегингден тутса, кес да къач.
- Къан бла кирген, джан бла чыгъар.
- Сакъ юйюне сау барыр.
- Аман киши кеси юйюнде – къонакъ.
Къуранны окъугъанмысыз?/Читали ли Вы Коран?
02.09.2010 01:57:17
очень интересно узнать соотношение :smt006 Просьба вносить свои предложения, варианты по изменению/дополнению опроса, если будут))
|
|
|
|
02.09.2010 01:59:07
и автора/ов перевода, к-й читали)
|
|
|
|
02.09.2010 02:41:23
вариант 2. Крачковский, Саблуков и Порохова.
|
|
|
|
02.09.2010 03:17:25
6ой вариант... т.к. несколько раз начинала, но так и не дочитала...))
|
|
|
|
02.09.2010 11:26:32
2
а в чем интерес?
|
|
|
|
02.09.2010 15:55:16
?6, так же несколько раз начинала... последний раз дочитала, но не считаю что я что-то поняла, скорей ничего, поэтому нет.
|
|
|
|
02.09.2010 17:59:08
6 - в оригинале не читала, боязно как-то.... читала в брошюрах отдельные сууры на арабском. в переводе также читала отдельные интересующие главы.
|
|
|
|
02.09.2010 21:28:14
?6,к сожалению :smt012
так как несколько раз начинала читать Порохову ,но ни разу не дочитала!
Сабыра не хватает!
|
|
|
|
03.09.2010 00:09:14
вариант 3. Переводы Г.Саблукова, Э.Кулиева.
|
|
|
|
03.09.2010 00:09:47
[b:7f6b9900ac]Gebo[/b:7f6b9900ac], :smt017 Мне уже интересно)
|
|
|
|
03.09.2010 00:12:17
[b:895e9cc99c]zuu[/b:895e9cc99c], ну раз дочитала, почему 6-й?)))
|
|
|
|
03.09.2010 00:13:15
[b:ec6ebe515f]Gebo[/b:ec6ebe515f], [b:ec6ebe515f]zuu[/b:ec6ebe515f], :smt006 А чьи переводы были?))
|
|
|
|
03.09.2010 00:45:14
[b:de4582797b]Къарацайлы[/b:de4582797b],
|
|||
|
|
21.10.2010 21:12:10
Оригинал два раза и по разу переводы Пороховой и Кулиева, частично Крачковского.
|
|
|
|
26.10.2010 04:47:45
АсСаламу алейкум, вариант 2, перевод Пороховой..
|
|
|
|
18.01.2011 14:40:47
))) добавьте еще пункты: и что вы из этого вынесли для себя))
|
|
|
|
03.02.2011 20:02:02
читаю пока Кулиева перевод.
не голосовала
|
|
|
|
03.02.2011 20:06:50
оригинал читала как головоломку)) интересно подбирать интонацию, произношение и проч... большинство слов, конечно же, не понимала....но сам факт доставлял немала))
|
|
|
|
04.02.2011 01:52:09
проголосовала за 3 вариант.переводы Крачковского,Кулиева,Пороховой.про перевод Пороховой объяснили так-так как перевод стилизован в стихотворной форме,допущены неточности.чтобы сохранить форму.в оригинале не смогла дочитать.все же страх сковывает.не могу все звуки правильно озвучить.и грамматика тяжело дается.в последнее время прочла,что если читать слова неправильно,можно сильно исказить смысл,и тогда чтение пользы не несет,скорее вред. как говорится,терпенье и труд иншаАЛЛАХ помогут.
|
||||
|
|
|||
Читают тему (гостей: 1)