- Зарда марда джокъ.
- Намысы джокъну – дуниясы джокъ.
- Уллу айтханны этмеген – уллаймаз.
- Хантына кёре тузу, юйюне кёре къызы.
- Къайгъы тюбю – тенгиз.
- Сескекли кесин билдирир.
- Кёб джат да, бек чаб.
- Джангыз торгъай джырламаз.
- Ариу сёз аурууунгу алыр.
- Нарт сёз къарт болмаз.
- Джыланны къуйругъундан басарынг келсе, аны башы болгъанын унутма.
- Мухардан ач ычхынмаз.
- Ёлген ийнек сютлю болур.
- Тойгъа алгъа да барма, тойда артха да къалма.
- Тюз сёз баргъан сууну тыяр.
- Билим – акъылны чырагъы.
- Джашда акъыл джокъ, къартда къарыу джокъ.
- Этим кетсе да, сюегим къалыр.
- Мал ёлсе, сюек къалыр, адам ёлсе, иши къалыр.
- Джаханимни кёрмей, джандетге кёл салмазса.
- Рысхысына кёре, джаш ёсер, къышлыгъына кёре, мал ёсер.
- Къыйынлы джети элни къайгъысын этер.
- Ёлмесенг да, къарт дамы болмазса?
- От кюйдюрген, сау болса да, тот кюйдюрген, сау болмаз.
- Тойгъан антын унутур.
- Джылкъыдан – ат чыгъар, тукъумдан – джаш чыгъар.
- Къазанчы аман болса, къазаны къайнамаз.
- Ишлегенден, къарагъан уста.
- Иги сёз – джаннга азыкъ, аман сёз башха – къазыкъ.
- Джолунга кёре – джюрюшюнг, джагъанга кёре – юлюшюнг.
- Адеби болмагъан къыз – тузсуз хант.
- Джигер – джаннга къыйынлыкъ.
- Ата Джуртун танымагъан, атасын да танымаз.
- Тилде сюек болмаса да, сюек сындырыр.
- Ауурну тюбю бла, дженгилни башы бла джюрюген.
- Арыгъан къош чамчы болур.
- Уллу сёлешме да, уллу къаб.
- Илму – джашауну джолу.
- Мухар, кеси тойса да, кёзю тоймаз.
- Къарыусузгъа кюлме, онгсузгъа тийме.
- Атадан ёксюз – бир ёксюз, анадан ёксюз – эки ёксюз.
- Кёбге таш атма.
- Биреуге аманлыкъ этиб, кесинге игилик табмазса.
- Билмейме деген – бир сёз
- Къазанны башы ачыкъ болса, итге уят керекди.
- Къатын къылыкъсыз, эр тынчлыкъсыз.
- Къонагъы джокъну – шоху джокъ.
- Уруну арты – къуру.
- Къалгъан ишге къар джауар.
- Насыблыны баласы кюн кюнден да баш болур, насыбсызны баласы, кюн кюнден да джаш болур.
Къуранны окъугъанмысыз?/Читали ли Вы Коран?
02.09.2010 01:57:17
очень интересно узнать соотношение :smt006 Просьба вносить свои предложения, варианты по изменению/дополнению опроса, если будут))
|
|
|
|
02.09.2010 01:59:07
и автора/ов перевода, к-й читали)
|
|
|
|
02.09.2010 02:41:23
вариант 2. Крачковский, Саблуков и Порохова.
|
|
|
|
02.09.2010 03:17:25
6ой вариант... т.к. несколько раз начинала, но так и не дочитала...))
|
|
|
|
02.09.2010 11:26:32
2
а в чем интерес?
|
|
|
|
02.09.2010 15:55:16
?6, так же несколько раз начинала... последний раз дочитала, но не считаю что я что-то поняла, скорей ничего, поэтому нет.
|
|
|
|
02.09.2010 17:59:08
6 - в оригинале не читала, боязно как-то.... читала в брошюрах отдельные сууры на арабском. в переводе также читала отдельные интересующие главы.
|
|
|
|
02.09.2010 21:28:14
?6,к сожалению :smt012
так как несколько раз начинала читать Порохову ,но ни разу не дочитала!
Сабыра не хватает!
|
|
|
|
03.09.2010 00:09:14
вариант 3. Переводы Г.Саблукова, Э.Кулиева.
|
|
|
|
03.09.2010 00:09:47
[b:7f6b9900ac]Gebo[/b:7f6b9900ac], :smt017 Мне уже интересно)
|
|
|
|
03.09.2010 00:12:17
[b:895e9cc99c]zuu[/b:895e9cc99c], ну раз дочитала, почему 6-й?)))
|
|
|
|
03.09.2010 00:13:15
[b:ec6ebe515f]Gebo[/b:ec6ebe515f], [b:ec6ebe515f]zuu[/b:ec6ebe515f], :smt006 А чьи переводы были?))
|
|
|
|
03.09.2010 00:45:14
[b:de4582797b]Къарацайлы[/b:de4582797b],
|
|||
|
|
21.10.2010 21:12:10
Оригинал два раза и по разу переводы Пороховой и Кулиева, частично Крачковского.
|
|
|
|
26.10.2010 04:47:45
АсСаламу алейкум, вариант 2, перевод Пороховой..
|
|
|
|
18.01.2011 14:40:47
))) добавьте еще пункты: и что вы из этого вынесли для себя))
|
|
|
|
03.02.2011 20:02:02
читаю пока Кулиева перевод.
не голосовала
|
|
|
|
03.02.2011 20:06:50
оригинал читала как головоломку)) интересно подбирать интонацию, произношение и проч... большинство слов, конечно же, не понимала....но сам факт доставлял немала))
|
|
|
|
04.02.2011 01:52:09
проголосовала за 3 вариант.переводы Крачковского,Кулиева,Пороховой.про перевод Пороховой объяснили так-так как перевод стилизован в стихотворной форме,допущены неточности.чтобы сохранить форму.в оригинале не смогла дочитать.все же страх сковывает.не могу все звуки правильно озвучить.и грамматика тяжело дается.в последнее время прочла,что если читать слова неправильно,можно сильно исказить смысл,и тогда чтение пользы не несет,скорее вред. как говорится,терпенье и труд иншаАЛЛАХ помогут.
|
||||
|
|
|||
Читают тему (гостей: 1)