- Джетген къыз джерли эшекни танымаз.
- Кёлю джокъну – джолу джокъ.
- Ёлюк кебинсиз къалмаз.
- Эри аманны, къатыны – аман.
- Бек ашыкъгъан меннге джетсин, дегенди аракъы.
- Татлы тилде – сёз ариу, чемер къолда – иш ариу.
- Къонакъ аз олтурур, кёб сынар.
- Тойгъа барсанг, тоюб бар, эски тонунгу къоюб бар.
- Ашхы – джыяр, аман – джояр.
- Дуния мал дунияда къалады.
- Джумушакъ сёз къаты таякъны сындырыр.
- Гугук кесини атын айтыб къычыргъанча, мен, мен деб нек тураса?
- Сабийликде юретмесенг, уллу болса – тюзелмез.
- Къумурсхала джыйылсала, пилни да джыгъадыла.
- Телиге от эт десенг, юйюнге от салыр.
- Тойгъа алгъа да барма, тойда артха да къалма.
- Къонакъны къачан кетерин сорма, къачан келлигин сор.
- Ишге юренсин къоллары, халкъ бла болсун джоллары.
- Эрни эр этерик да, къара джер этерик да, тиширыуду.
- Эки элинги тыйсанг, джети элде махталырса.
- Аджалсыз ёлюм болмаз.
- Мал ёлсе, сюек къалыр, адам ёлсе, иши къалыр.
- Акъыл неден да кючлюдю.
- Билгенни къолу къарны джандырыр.
- Агъач – джерни чырайы, кийим – эрни чырайы.
- Хаухну атма, ёнгкючню сатма.
- Аман адам этегингден тутса, кес да къач.
- Хантына кёре тузу, юйюне кёре къызы.
- Ачылгъан эт джабылыр, кёрген кёз унутмаз.
- Ушамагъан – джукъмаз.
- Дженгил джетерикме деб, узун джолну къоюб, къысхасын барма.
- Халкъны юйю – туугъан джери.
- Биреу ашаб къутулур, биреу джалаб тутулур.
- Мухар, кеси тойса да, кёзю тоймаз.
- Насыб бютеу халкъны юлюшюдю.
- Тау башында, тау болмаз, джангыз терек, бау болмаз.
- Джырчы ёлсе, джыры къалыр.
- Этни бети бла шорпасы.
- Аман хансны – урлугъу кёб.
- Эринчекге кюн узун.
- Байдан умут эте, джарлыдан ёгюз багъасы къорады.
- Джангыз торгъай джырламаз.
- Ишлемеген – тишлемез.
- Башланнган иш битер, къымылдагъан тиш тюшер.
- Билим насыб берир, билим джолну керир.
- Джиби бир къат джетмей эди да, эки къат тарта эди.
- Ашаса, ашамаса да, бёрюню ауузу – къан.
- Айран тёгюлсе, джугъусу къалыр.
- Башынга джетмегенни сорма.
- Ойнай-ойнай кёз чыгъар.
Къуранны окъугъанмысыз?/Читали ли Вы Коран?
02.09.2010 01:57:17
очень интересно узнать соотношение :smt006 Просьба вносить свои предложения, варианты по изменению/дополнению опроса, если будут))
|
|
|
|
02.09.2010 01:59:07
и автора/ов перевода, к-й читали)
|
|
|
|
02.09.2010 02:41:23
вариант 2. Крачковский, Саблуков и Порохова.
|
|
|
|
02.09.2010 03:17:25
6ой вариант... т.к. несколько раз начинала, но так и не дочитала...))
|
|
|
|
02.09.2010 11:26:32
2
а в чем интерес?
|
|
|
|
02.09.2010 15:55:16
?6, так же несколько раз начинала... последний раз дочитала, но не считаю что я что-то поняла, скорей ничего, поэтому нет.
|
|
|
|
02.09.2010 17:59:08
6 - в оригинале не читала, боязно как-то.... читала в брошюрах отдельные сууры на арабском. в переводе также читала отдельные интересующие главы.
|
|
|
|
02.09.2010 21:28:14
?6,к сожалению :smt012
так как несколько раз начинала читать Порохову ,но ни разу не дочитала!
Сабыра не хватает!
|
|
|
|
03.09.2010 00:09:14
вариант 3. Переводы Г.Саблукова, Э.Кулиева.
|
|
|
|
03.09.2010 00:09:47
[b:7f6b9900ac]Gebo[/b:7f6b9900ac], :smt017 Мне уже интересно)
|
|
|
|
03.09.2010 00:12:17
[b:895e9cc99c]zuu[/b:895e9cc99c], ну раз дочитала, почему 6-й?)))
|
|
|
|
03.09.2010 00:13:15
[b:ec6ebe515f]Gebo[/b:ec6ebe515f], [b:ec6ebe515f]zuu[/b:ec6ebe515f], :smt006 А чьи переводы были?))
|
|
|
|
03.09.2010 00:45:14
[b:de4582797b]Къарацайлы[/b:de4582797b],
|
|||
|
|
21.10.2010 21:12:10
Оригинал два раза и по разу переводы Пороховой и Кулиева, частично Крачковского.
|
|
|
|
26.10.2010 04:47:45
АсСаламу алейкум, вариант 2, перевод Пороховой..
|
|
|
|
18.01.2011 14:40:47
))) добавьте еще пункты: и что вы из этого вынесли для себя))
|
|
|
|
03.02.2011 20:02:02
читаю пока Кулиева перевод.
не голосовала
|
|
|
|
03.02.2011 20:06:50
оригинал читала как головоломку)) интересно подбирать интонацию, произношение и проч... большинство слов, конечно же, не понимала....но сам факт доставлял немала))
|
|
|
|
04.02.2011 01:52:09
проголосовала за 3 вариант.переводы Крачковского,Кулиева,Пороховой.про перевод Пороховой объяснили так-так как перевод стилизован в стихотворной форме,допущены неточности.чтобы сохранить форму.в оригинале не смогла дочитать.все же страх сковывает.не могу все звуки правильно озвучить.и грамматика тяжело дается.в последнее время прочла,что если читать слова неправильно,можно сильно исказить смысл,и тогда чтение пользы не несет,скорее вред. как говорится,терпенье и труд иншаАЛЛАХ помогут.
|
||||
|
|
|||
Читают тему (гостей: 1)