- Сютден ауузу кюйген, суугъа юфгюре эди.
- Аман адам этегингден тутса, кес да къач.
- Джеринден айырылгъан – джети джылар, джуртундан айырылгъан – ёлгюнчю джылар.
- Тенги кёбню джау алмаз, акъылы кёбню дау алмаз.
- Арбаз къынгырды да, ийнек сауалмайма.
- Кёб ант этген, кёб ётюрюк айтыр.
- Джарашыу сюйген – джалынчакъ.
- Тойгъандан сора, ашны сёкме.
- Ауузу аманнга «иги», деме.
- Эм ашхы къайын ана мамукъ бла башынгы тешер.
- Ач, тоймам, дейди, тойгъан, ач болмам, дейди.
- Джырчы джырчыгъа – къарнаш.
- Билмейме деген – бир сёз
- Тилчиден кери бол.
- Джигер – джаннга къыйынлыкъ.
- Мухардан ач ычхынмаз.
- Къатын къылыкъсыз, эр тынчлыкъсыз.
- Окъумагъан сокъурду, сокъур ташха абыныр!
- Накъырда – кертини келечиси.
- Таукел къуру къалмаз.
- Бал – татлы, балдан да бала – татлы.
- Айтхан – тынч, этген – къыйын.
- Ашхы адам – халкъ байлыгъы, ашхы джер – джашау байлыгъы.
- Огъурлуну сёзю – суу, огъурсузну сёзю – уу.
- Сёлеш деб шай берген, тохта деб, сом берген.
- Ханы къызы буюгъа-буюгъа киштик болду.
- Экиндини кеч къылсанг, чабыб джетер ашхам.
- Сёз къанатсыз учар.
- Джумушакъ терекни къурт ашар.
- Адеб базарда сатылмаз.
- Байлыкъ тауусулур, билим тауусулмаз.
- Сибиртки да сыйлы болду, кюрек да кюнлю болду.
- Джылкъыдан – ат чыгъар, тукъумдан – джаш чыгъар.
- Кюлме джашха – келир башха.
- Халкъгъа джарагъан, джарлы къалмаз.
- Нафысынгы айтханын этме, намысынгы айтханын эт.
- Адамны джюреги нени кёрюрге сюйсе, кёзю да аны кёрюрге ёч болады.
- Айтылгъан сёз ызына къайтмаз.
- Кёзден кетген, кёлден да кетеди.
- Джетген къыз джерли эшекни танымаз.
- Къаллай салам берсенг, аллай джууаб алырса.
- Кёб джат да, бек чаб.
- Кёб джашагъан – кёб билир.
- Урама да – ёледи, сатама да – келеди.
- Башда акъыл болмаса, эки аякъгъа кюч джетер.
- Рысхы джалгъанды: келген да этер, кетген да этер.
- Билими азны – ауузунда кирит.
- Чарсда алчыны эл кёреди.
- Бек ашыкъгъан меннге джетсин, дегенди аракъы.
- Аманнга алтын чыдамаз.
Познай себя, и ты познаешь весь мир. Со старого форума
30.05.2005 20:16:10
esl
2003-11-05 15:03:43 Да, пожалуйста!)
esl
2003-11-05 15:05:18 Админу: спасибо, что убрали все ненужное
Курман
2003-11-05 16:01:42 Например: в изготовленном предмете мы видим следы изготовителя. Т.е. мастер, не знакомый с действием слышать, не может изготовить что-либо связанное слухом. В его словаре не будет таких слов как слышать, услышать. - - - Ну а если предмет слышащий? Зрячий? Говорящий? Значит можно логически догадаться что он и слышит, и видит, и говорит. - - -- Как я упоминал, для изготовления требуется определенное знание - значит он умный, знающий, мудрый? - - - - Какие проявления его качества мы ещё видим "esl"?
Чтец
2003-11-05 16:17:53 Люди! Взгляните сюда
|
|
|
|
30.05.2005 20:17:37
esl
2003-11-06 10:51:30 Курман, какой ты легко ранимый, я думала, что улыбка в и-нете означает- в шутку. Ладно, внесу ясность, мы просто делимся знаниями, и ты мне вовсе не противник! Продолжаю позновать мир... Продолжу твоим примером, посмотрев на стол я могу сказать о его изготовителе следующее: он является учеником или же мастером такой-то школы, он любит или не любит свое дело, он работает аккуратно, он разбирается в сырье и т.д. Исходя из вышесказанного я могу иметь ограниченную информацию о его человеческих качествах. Например он работает аккуратно, значит он и в повседневной жизни очень аккуратен, значит он чист, опрятен и т.д. Если он чист значит он сам стирает свои рубашки ) или в худшем случае достает свою маму, сестру ну или жену т.д. Получается посмотрев на стол я смогу охарактеризовать его изготовителя, т.е. познав стол я по цепочке познаю изготовителя. Но насколько правильно, я его познаю, ведь я исхожу из своего круга знаний (опять таки смотрю из своего окошка на мир), а может я не права, может этот самый изготовитель стола вовсе и не такой как мне показалось?
esl
2003-11-06 10:53:21
|
|
|
|
Читают тему (гостей: 1)