- Эртде тургъан бла эртде юйленнген сокъуранмаз.
- Чакъырылмагъан джерге барма, чакъырылгъан джерден къалма.
- Къайгъы тюбю – тенгиз.
- Келлик заман – къартлыкъ келтирир, кетген заман – джашлыкъ ёлтюрюр.
- Къатыны харакетли болса, эри къымсыз болур.
- Ашхы атаны – джашы ашхы, ашхы ананы – къызы ашхы.
- Байлыкъ болгъан джерде, тынчлыкъ джокъду.
- Сакъ юйюне сау барыр.
- Аш берме да, къаш бер.
- Ашхы тенг джолгъа салыр, аман тенг джолдан тайдырыр.
- Байлыкъ келсе, акъыл кетер.
- Мухардан ач ычхынмаз.
- Атадан ёксюз – бир ёксюз, анадан ёксюз – эки ёксюз.
- Дуния аламаты сен эсенг да, игиме деб айтма.
- Къарт айтханны этмеген, къартаймаз.
- Насыблы элин сюер, насыбсыз кесин сюер.
- Уллу суу бла уллу ауруудан башынгы сакъла.
- Келгинчи, къонакъ уялыр, келгенден сора, къонакъбай уялыр.
- Тили узунну, намысы – къысха.
- Джашда акъыл джокъ, къартда къарыу джокъ.
- Сагъыш – къартлыкъгъа сюйюмчю.
- Тешигини къатында, чычхан да батыр болур.
- Байлыкъ тауусулур, билим тауусулмаз.
- Къолунгдан къуймакъ ашатсанг да, атаны борчундан къутулмазса.
- Билим – акъылны чырагъы.
- Къыйынлы джети элге оноу этер.
- Экеулен сёлеше тура эселе, орталарына барыб кирме.
- Билимден уллу байлыкъ джокъду.
- Намыс сатылыб алынмайды.
- Урама да – ёледи, сатама да – келеди.
- Бир онгсуз адам адет чыгъарды, деб эштирик тюлсе.
- Керек ташны ауурлугъу джокъ.
- Къартха ушагъан джаш – акъыллы, джашха ушагъан къарт – тели.
- Арбаз сайлама да, хоншу сайла.
- Аман адам элни бир-бирине джау этер.
- Арпа, будай – ащды, алтын, кюмюш а – ташды.
- Джангыз торгъай джырламаз.
- Эшекни не къадар тюйсенг да, ат болмаз.
- Ачлыкъда тары гырджын халыуадан татлы.
- Эшекге миннген – биринчи айыб, андан джыгъылгъан – экинчи айыб.
- Джаханимни кёрмей, джандетге кёл салмазса.
- Тёрдеги кюлсе, эшикдеги ышарыр.
- Сангырау къулакъ эл бузар.
- Чакъырылмай келген къонакъ сыйланмай кетер.
- Бетинги сатма, малынгы сат.
- Адамны сабийин сюйген джюреги, бычакъча, джитиди.
- Сескекли кесин билдирир.
- Абынмазлыкъ аякъ джокъ, джангылмазлыкъ джаякъ джокъ.
- Эл тойса, тоймагъан, эл къойса, къоймагъан.
- Ёлген ийнек сютлю болур.
Познай себя, и ты познаешь весь мир. Со старого форума
30.05.2005 20:16:10
esl
2003-11-05 15:03:43 Да, пожалуйста!)
esl
2003-11-05 15:05:18 Админу: спасибо, что убрали все ненужное
Курман
2003-11-05 16:01:42 Например: в изготовленном предмете мы видим следы изготовителя. Т.е. мастер, не знакомый с действием слышать, не может изготовить что-либо связанное слухом. В его словаре не будет таких слов как слышать, услышать. - - - Ну а если предмет слышащий? Зрячий? Говорящий? Значит можно логически догадаться что он и слышит, и видит, и говорит. - - -- Как я упоминал, для изготовления требуется определенное знание - значит он умный, знающий, мудрый? - - - - Какие проявления его качества мы ещё видим "esl"?
Чтец
2003-11-05 16:17:53 Люди! Взгляните сюда
|
|
|
|
30.05.2005 20:17:37
esl
2003-11-06 10:51:30 Курман, какой ты легко ранимый, я думала, что улыбка в и-нете означает- в шутку. Ладно, внесу ясность, мы просто делимся знаниями, и ты мне вовсе не противник! Продолжаю позновать мир... Продолжу твоим примером, посмотрев на стол я могу сказать о его изготовителе следующее: он является учеником или же мастером такой-то школы, он любит или не любит свое дело, он работает аккуратно, он разбирается в сырье и т.д. Исходя из вышесказанного я могу иметь ограниченную информацию о его человеческих качествах. Например он работает аккуратно, значит он и в повседневной жизни очень аккуратен, значит он чист, опрятен и т.д. Если он чист значит он сам стирает свои рубашки ) или в худшем случае достает свою маму, сестру ну или жену т.д. Получается посмотрев на стол я смогу охарактеризовать его изготовителя, т.е. познав стол я по цепочке познаю изготовителя. Но насколько правильно, я его познаю, ведь я исхожу из своего круга знаний (опять таки смотрю из своего окошка на мир), а может я не права, может этот самый изготовитель стола вовсе и не такой как мне показалось?
esl
2003-11-06 10:53:21
|
|
|
|
Читают тему (гостей: 1)