- Бир абыннган – минг сюрюнюр.
- Этим кетсе да, сюегим къалыр.
- Къарт болгъан джерде, берекет болур, сабий болгъан джерде, оюн болур.
- Мухар, кеси тойса да, кёзю тоймаз.
- Бети бедерден, намыс сакълама.
- Чомарт бергенин айтмаз.
- Нарт сёз къарт болмаз.
- Магъанасыз сёз – тауушсуз сыбызгъы.
- Туз, гырджын аша, тюзлюк бла джаша.
- Джукъу тёшек сайламайды.
- Тулпарлыкъ, билекден тюл – джюрекден.
- Босагъагъа джууукъ орун болса, ашыгъыб тёрге озма.
- Накъырда – кертини келечиси.
- Ата Джуртуму башы болмасам да, босагъасында ташы болайым.
- Юйюнг бла джау болгъандан эсе, элинг бла джау бол.
- Дженгил джетерикме деб, узун джолну къоюб, къысхасын барма.
- Ётюрюк хапар аякъ тюбю бла джюрюйдю.
- Аллахха ийнаннган кишини, Аллах онгдурур ишин.
- Айтхан – тынч, этген – къыйын.
- Эртде тургъан джылкъычыны эркек аты тай табар.
- Джылар джаш, атасыны сакъалы бла ойнар.
- Тик ёргени, тик энгишгеси да болады.
- Гитче джилтин уллу элни джандырыр.
- Эшекни не къадар тюйсенг да, ат болмаз.
- Айтханы чапыракъдан ётмеген.
- Тура эдим джата, къайдан чыкъды хата?
- Къонакъны къачан кетерин сорма, къачан келлигин сор.
- Кийиминг бла танылма, адамлыкъ бла таныл.
- Адамны аманы адамны бети бла ойнар.
- Джетген къыз джерли эшекни танымаз.
- Къан бла кирген, джан бла чыгъар.
- Ёгюзню мюйюзлери ауурлукъ этмейдиле.
- Ёлмесенг да, къарт дамы болмазса?
- Баш болса, бёрк табылыр.
- Акъыллы айтыр эди, акъылсыз къоймайды.
- Олтуруб кёрюнмей эди да, ёрге туруб кёрюне эди.
- Ёзденликни джайгъан – джокълукъ.
- Рысхы – насыбха къор.
- Биреуню тёрюнден, кесинги эшик артынг игиди.
- Джашлыкъ этмеген, башлыкъ этмез.
- Джюз элде джюз ёгюзюм болгъандан эсе, джюз джууугъум болсун.
- Адеб джокъда, намыс джокъ.
- Халкъны джырын джырласанг, халкъ санга эжиу этер.
- Урунуу – насыбны анасы.
- Къызгъанчдан ычхыныр, мухардан ычхынмаз.
- Юре билмеген ит, къонакъ келтирир.
- Тёрде – темир таякълы, къаяда – чыпчыкъ аякълы.
- Окъугъан озар, окъумагъан тозар.
- Мураты болгъанны джюрек тебюую башхады.
- Иги бла джюрюсенг, джетерсе муратынга, аман бла джюрюсенг, къалырса уятха.
Познай себя, и ты познаешь весь мир. Со старого форума
30.05.2005 20:16:10
esl
2003-11-05 15:03:43 Да, пожалуйста!)
esl
2003-11-05 15:05:18 Админу: спасибо, что убрали все ненужное
Курман
2003-11-05 16:01:42 Например: в изготовленном предмете мы видим следы изготовителя. Т.е. мастер, не знакомый с действием слышать, не может изготовить что-либо связанное слухом. В его словаре не будет таких слов как слышать, услышать. - - - Ну а если предмет слышащий? Зрячий? Говорящий? Значит можно логически догадаться что он и слышит, и видит, и говорит. - - -- Как я упоминал, для изготовления требуется определенное знание - значит он умный, знающий, мудрый? - - - - Какие проявления его качества мы ещё видим "esl"?
Чтец
2003-11-05 16:17:53 Люди! Взгляните сюда
|
|
|
|
30.05.2005 20:17:37
esl
2003-11-06 10:51:30 Курман, какой ты легко ранимый, я думала, что улыбка в и-нете означает- в шутку. Ладно, внесу ясность, мы просто делимся знаниями, и ты мне вовсе не противник! Продолжаю позновать мир... Продолжу твоим примером, посмотрев на стол я могу сказать о его изготовителе следующее: он является учеником или же мастером такой-то школы, он любит или не любит свое дело, он работает аккуратно, он разбирается в сырье и т.д. Исходя из вышесказанного я могу иметь ограниченную информацию о его человеческих качествах. Например он работает аккуратно, значит он и в повседневной жизни очень аккуратен, значит он чист, опрятен и т.д. Если он чист значит он сам стирает свои рубашки ) или в худшем случае достает свою маму, сестру ну или жену т.д. Получается посмотрев на стол я смогу охарактеризовать его изготовителя, т.е. познав стол я по цепочке познаю изготовителя. Но насколько правильно, я его познаю, ведь я исхожу из своего круга знаний (опять таки смотрю из своего окошка на мир), а может я не права, может этот самый изготовитель стола вовсе и не такой как мне показалось?
esl
2003-11-06 10:53:21
|
|
|
|
Читают тему (гостей: 1)