- Аман хансны – урлугъу кёб.
- Иги болса, тамадама – махтау, аман болса, меннге – айыб.
- Къонакъ хазыр болгъанлыкъгъа, къонакъбай хазыр тюлдю.
- Сабий кёргенин унутмаз.
- Кимни – тили, тиши онглу, кимни – къолу, иши онглу.
- Кюн кёрмеген, кюн кёрсе, кюндюз чыракъ джандырыр.
- Тура эдим джата, къайдан чыкъды хата?
- Билген билмегенни юретген адетди.
- Азыкъ аз болса, эртде орун сал.
- Садакъачыны джаны – къапчыгъында.
- Ишлемеген – тишлемез.
- Суугъа – таянма, джаугъа – ийнанма.
- Къуру гыбыт бек дыгъырдар.
- Алтыда кюлмеген, алтмышда кюлмез.
- Тамбла алтындан бюгюн багъыр ашхы.
- Ач, тоймам, дейди, тойгъан, ач болмам, дейди.
- Айтханы чапыракъдан ётмеген.
- Гугук кесини атын айтыб къычыргъанча, мен, мен деб нек тураса?
- Эм уллу байлыкъ – джан саулукъ.
- Сескекли кесин билдирир.
- Чоюнну башы ачыкъ болса, итге уят керекди.
- Джыланны къуйругъундан басарынг келсе, аны башы болгъанын унутма.
- Насыб бютеу халкъны юлюшюдю.
- Мал тутхан – май джалар.
- Арпа, будай – ащды, алтын, кюмюш а – ташды.
- Элиб деген, элге болушур.
- Сабыр джетер муратха, сабырсыз къалыр уятха.
- Ач да бол, токъ да бол – намысынга бек бол.
- Байлыкъдан саулукъ ашхыды.
- Джолда аягъынга сакъ бол, ушакъда тилинге сакъ бол.
- Кёл – къызбай, къол – батыр.
- Байлыкъ адамны сокъур этер.
- Кёлсюзден сёзсюз тууар.
- Арыгъан къош чамчы болур.
- Къар – келтирди, суу – элтди.
- Кенгеш болса, уруш болмаз.
- Джаш къарыу бла кючлю, къарт акъыл бла кючлю.
- Ёксюзню къалачы уллу кёрюнюр.
- Сибиртки да сыйлы болду, кюрек да кюнлю болду.
- Джыгъылгъанны сырты джерден тоймаз.
- Ауругъанны сау билмез, ач къарынны токъ билмез.
- Ариу сёзде ауруу джокъ.
- Чарсда алчыны эл кёреди.
- Тойчу джашха къарама, къойчу джашха къара.
- Тёрдеги кюлсе, эшикдеги ышарыр.
- Ач бёрюге мекям джокъ.
- Сабийни джумушха джибер да, ызындан бар.
- Тиширыусуз юй – отсуз от джагъа.
- Тынгылагъан тынгы бузар.
- Кийим тукъум сордурур.
Познай себя, и ты познаешь весь мир. Со старого форума
30.05.2005 20:16:10
esl
2003-11-05 15:03:43 Да, пожалуйста!)
esl
2003-11-05 15:05:18 Админу: спасибо, что убрали все ненужное
Курман
2003-11-05 16:01:42 Например: в изготовленном предмете мы видим следы изготовителя. Т.е. мастер, не знакомый с действием слышать, не может изготовить что-либо связанное слухом. В его словаре не будет таких слов как слышать, услышать. - - - Ну а если предмет слышащий? Зрячий? Говорящий? Значит можно логически догадаться что он и слышит, и видит, и говорит. - - -- Как я упоминал, для изготовления требуется определенное знание - значит он умный, знающий, мудрый? - - - - Какие проявления его качества мы ещё видим "esl"?
Чтец
2003-11-05 16:17:53 Люди! Взгляните сюда
|
|
|
|
30.05.2005 20:17:37
esl
2003-11-06 10:51:30 Курман, какой ты легко ранимый, я думала, что улыбка в и-нете означает- в шутку. Ладно, внесу ясность, мы просто делимся знаниями, и ты мне вовсе не противник! Продолжаю позновать мир... Продолжу твоим примером, посмотрев на стол я могу сказать о его изготовителе следующее: он является учеником или же мастером такой-то школы, он любит или не любит свое дело, он работает аккуратно, он разбирается в сырье и т.д. Исходя из вышесказанного я могу иметь ограниченную информацию о его человеческих качествах. Например он работает аккуратно, значит он и в повседневной жизни очень аккуратен, значит он чист, опрятен и т.д. Если он чист значит он сам стирает свои рубашки ) или в худшем случае достает свою маму, сестру ну или жену т.д. Получается посмотрев на стол я смогу охарактеризовать его изготовителя, т.е. познав стол я по цепочке познаю изготовителя. Но насколько правильно, я его познаю, ведь я исхожу из своего круга знаний (опять таки смотрю из своего окошка на мир), а может я не права, может этот самый изготовитель стола вовсе и не такой как мне показалось?
esl
2003-11-06 10:53:21
|
|
|
|
Читают тему (гостей: 1)