- Сибиртки да сыйлы болду, кюрек да кюнлю болду.
- Юйюнг бла джау болгъандан эсе, элинг бла джау бол.
- Aдам боллукъ, сыфатындан белгили.
- Ётюрюкден тюбю джокъ, кёлтюрюрге джиби джокъ.
- Терек ауса, отунчу – кёб.
- Адам туугъан джеринде, ит тойгъан джеринде.
- Кёб ант этген, кёб ётюрюк айтыр.
- Билими азны – ауузунда кирит.
- Чабар ат – джетген къыз.
- Абынмазлыкъ аякъ джокъ, джангылмазлыкъ джаякъ джокъ.
- От кюйдюрген, сау болса да, тот кюйдюрген, сау болмаз.
- Окъдан джара эртде-кеч болса да бителир, сёз джара, ёмюрге къалыр.
- Ёлген ийнек сютлю болур.
- Таукел къуру къалмаз.
- Тюзлюк тас болмайды.
- Ёксюзню тилеги къабыл болур.
- Джыланны къуйругъундан басарынг келсе, аны башы болгъанын унутма.
- Джюз элде джюз ёгюзюм болгъандан эсе, джюз джууугъум болсун.
- Ата Джуртун танымагъан, атасын да танымаз.
- Рысхысына кёре, джаш ёсер, къышлыгъына кёре, мал ёсер.
- Чомартха Тейри да борчлуду.
- Кёкдеги болмаса, джердегин кёрмейди.
- Атлыны кёрсе, джаяуну буту талыр.
- Къартны бурнун сюрт да, оноугъа тут.
- Ач отунчуну ачыуу – бурнунда.
- Халкъны юйю – туугъан джери.
- Чакъырылгъанны аты, чакъырылмагъанны багъасы болур.
- Ашлыкъ – бюртюкден, джюн – тюкден.
- Акъыл неден да кючлюдю.
- Тели турса – той бузар.
- Татлы сёз – балдан татлы.
- Ичимден чыкъды хата, къайры барайым сата?
- Агъач – джерни чырайы, кийим – эрни чырайы.
- Шапа кёб болса, аш татымсыз болур.
- Тура эдим джата, къайдан чыкъды хата?
- Игилик игилик бла сингдирилиучю затды.
- Джахил болса анасы, не билликди баласы?
- Ашхы болсанг, атынг чыгъар, аман болсанг, джанынг чыгъар.
- Джашда акъыл джокъ, къартда къарыу джокъ.
- Кюн кёрмеген, кюн кёрсе, кюндюз чыракъ джандырыр.
- Ишленмеген джаш – джюгенсиз ат, ишленмеген къыз – тузсуз хант.
- Кюн – узун, ёмюр – къысха.
- Аман адамны тепсинге олтуртсанг, къызынгы тилер.
- Тил – миллетни джаны.
- Къолунгдан къуймакъ ашатсанг да, атаны борчундан къутулмазса.
- Мени джылытмагъан кюн, меннге тиймесин!
- Джиби бир къат джетмей эди да, эки къат тарта эди.
- Нарт сёз къарт болмаз.
- Айранны сюйген, ийнек тутар.
- Адам сёзге тынгыла, акъыл сёзню ангыла.
Познай себя, и ты познаешь весь мир. Со старого форума
30.05.2005 20:16:10
esl
2003-11-05 15:03:43 Да, пожалуйста!)
esl
2003-11-05 15:05:18 Админу: спасибо, что убрали все ненужное
Курман
2003-11-05 16:01:42 Например: в изготовленном предмете мы видим следы изготовителя. Т.е. мастер, не знакомый с действием слышать, не может изготовить что-либо связанное слухом. В его словаре не будет таких слов как слышать, услышать. - - - Ну а если предмет слышащий? Зрячий? Говорящий? Значит можно логически догадаться что он и слышит, и видит, и говорит. - - -- Как я упоминал, для изготовления требуется определенное знание - значит он умный, знающий, мудрый? - - - - Какие проявления его качества мы ещё видим "esl"?
Чтец
2003-11-05 16:17:53 Люди! Взгляните сюда
|
|
|
|
30.05.2005 20:17:37
esl
2003-11-06 10:51:30 Курман, какой ты легко ранимый, я думала, что улыбка в и-нете означает- в шутку. Ладно, внесу ясность, мы просто делимся знаниями, и ты мне вовсе не противник! Продолжаю позновать мир... Продолжу твоим примером, посмотрев на стол я могу сказать о его изготовителе следующее: он является учеником или же мастером такой-то школы, он любит или не любит свое дело, он работает аккуратно, он разбирается в сырье и т.д. Исходя из вышесказанного я могу иметь ограниченную информацию о его человеческих качествах. Например он работает аккуратно, значит он и в повседневной жизни очень аккуратен, значит он чист, опрятен и т.д. Если он чист значит он сам стирает свои рубашки ) или в худшем случае достает свою маму, сестру ну или жену т.д. Получается посмотрев на стол я смогу охарактеризовать его изготовителя, т.е. познав стол я по цепочке познаю изготовителя. Но насколько правильно, я его познаю, ведь я исхожу из своего круга знаний (опять таки смотрю из своего окошка на мир), а может я не права, может этот самый изготовитель стола вовсе и не такой как мне показалось?
esl
2003-11-06 10:53:21
|
|
|
|
Читают тему (гостей: 1)