- Аманны эки битли тону болур, бирин сеннге кийдирир, бирин кеси киер.
- Чомарт джарлы болмаз.
- Аурууну келиую тынч, кетиую – къыйын.
- Иесиз малны бёрю ашар.
- Сескекли кесин билдирир.
- Арыгъан къош чамчы болур.
- Тойчу джашха къарама, къойчу джашха къара.
- Билмезни кёзю кёрмез, этмезни къулагъы эшитмез.
- Таякъ этден ётер, тил сюекден ётер.
- Баргъанынга кёре болур келгенинг.
- Суугъа – таянма, джаугъа – ийнанма.
- Юйюнг бла джау болгъандан эсе, элинг бла джау бол.
- Кеси юйюмде мен да ханма.
- Насыб бютеу халкъны юлюшюдю.
- Таула не мийик болсала да, аууш табылыр.
- Кёзю сокъурдан – къоркъма, кёлю сокъурдан – къоркъ.
- Сагъышы джокъ – джукъучу, акъылы джокъ – къаугъачы.
- Джигер – джаннга къыйынлыкъ.
- Кёб къычыргъандан – къоркъма, тынч олтургъандан – къоркъ.
- Эрни эр этерик да, къара джер этерик да, тиширыуду.
- Келинни – келгинчи, бёркню кийгинчи кёр.
- Рысхы джалгъанды: келген да этер, кетген да этер.
- Миллетни бойну – базыкъ, аны бла кюрешген – джазыкъ.
- Джырчы джырчыгъа – къарнаш.
- Ётюрюкню къуйругъу – бир тутум.
- Сёз сёзню айтдырыр.
- Айырылмаз джууугъунга, унутмаз сёзню айтма.
- Ушамагъан – джукъмаз.
- Ашлыкъ – бюртюкден, джюн – тюкден.
- Билмейме деген – бир сёз
- Къуллукъчума, деб махтанма, къуллукъ – хаух джамчыды!
- Дуния аламаты сен эсенг да, игиме деб айтма.
- Билими азны – ауузунда кирит.
- Хоншуну тауугъу къаз кёрюнюр, келини къыз кёрюнюр.
- Къатын къылыкъсыз, эр тынчлыкъсыз.
- Мал кёб болса, джууукъ кёб болур.
- Ишлегенде эринме, ишде чолакъ кёрюнме.
- Элде адам къалмаса, ит тахтагъа минер.
- Накъырданы арты керти болур.
- Кесинге джетмегенни, кёб сёлешме.
- Аджалсыз ёлюм болмаз.
- Ханы къызы буюгъа-буюгъа киштик болду.
- Таш ата билмеген, башына урур.
- Сабийликде юретмесенг, уллу болса – тюзелмез.
- Къарт бла баш аша, джаш бла аякъ аша.
- Къонагъы джокъну – шоху джокъ.
- Ауузу аманнга «иги», деме.
- Кёб ант этген, кёб ётюрюк айтыр.
- Ашхы атаны – джашы ашхы, ашхы ананы – къызы ашхы.
- Чакъырылгъанны аты, чакъырылмагъанны багъасы болур.
Познай себя, и ты познаешь весь мир. Со старого форума
30.05.2005 20:16:10
esl
2003-11-05 15:03:43 Да, пожалуйста!)
esl
2003-11-05 15:05:18 Админу: спасибо, что убрали все ненужное
Курман
2003-11-05 16:01:42 Например: в изготовленном предмете мы видим следы изготовителя. Т.е. мастер, не знакомый с действием слышать, не может изготовить что-либо связанное слухом. В его словаре не будет таких слов как слышать, услышать. - - - Ну а если предмет слышащий? Зрячий? Говорящий? Значит можно логически догадаться что он и слышит, и видит, и говорит. - - -- Как я упоминал, для изготовления требуется определенное знание - значит он умный, знающий, мудрый? - - - - Какие проявления его качества мы ещё видим "esl"?
Чтец
2003-11-05 16:17:53 Люди! Взгляните сюда
|
|
|
|
30.05.2005 20:17:37
esl
2003-11-06 10:51:30 Курман, какой ты легко ранимый, я думала, что улыбка в и-нете означает- в шутку. Ладно, внесу ясность, мы просто делимся знаниями, и ты мне вовсе не противник! Продолжаю позновать мир... Продолжу твоим примером, посмотрев на стол я могу сказать о его изготовителе следующее: он является учеником или же мастером такой-то школы, он любит или не любит свое дело, он работает аккуратно, он разбирается в сырье и т.д. Исходя из вышесказанного я могу иметь ограниченную информацию о его человеческих качествах. Например он работает аккуратно, значит он и в повседневной жизни очень аккуратен, значит он чист, опрятен и т.д. Если он чист значит он сам стирает свои рубашки ) или в худшем случае достает свою маму, сестру ну или жену т.д. Получается посмотрев на стол я смогу охарактеризовать его изготовителя, т.е. познав стол я по цепочке познаю изготовителя. Но насколько правильно, я его познаю, ведь я исхожу из своего круга знаний (опять таки смотрю из своего окошка на мир), а может я не права, может этот самый изготовитель стола вовсе и не такой как мне показалось?
esl
2003-11-06 10:53:21
|
|
|
|
Читают тему (гостей: 1)