- Таукел адам тау тешер.
- Ушамагъан – джукъмаз.
- Алма терегинден кери кетмез.
- Акъыл аздырмаз, билим тоздурмаз.
- Чакъырылмагъан джерге барма, чакъырылгъан джерден къалма.
- Баш – акъыл ючюн, акъылман – халкъ ючюн.
- Эрине къаргъыш этген къатын, эрнин къабар.
- Огъурлуну сёзю – суу, огъурсузну сёзю – уу.
- Бёрю да ач къалмасын, эчки да ашалмасын.
- Джашны джигитлиги сорулур, къызны джигерлиги сорулур.
- Къонагъы джокъну – шоху джокъ.
- Бети къызарыучу адамны, джюреги харам болмаз.
- Сууда джау джокъ, кёб сёзде магъана джокъ.
- Билим къая тешер.
- Халкъгъа джарагъан, джарлы къалмаз.
- Къоркъакъны кёзю экили кёрюр.
- Эски джаугъа ышанма.
- Миллетни бойну – базыкъ, аны бла кюрешген – джазыкъ.
- Ётюрюкню къуйругъу – бир тутум.
- Тёгюлген тюгел джыйылмайды.
- Чабакъ башындан чирийди.
- Бичгенде ашыкъма, тикгенде ашыкъ.
- Бал – татлы, балдан да бала – татлы.
- Адеб этмеген, адеб кёрмез.
- Кийимни бичсенг, кенг бич, тар этген къыйын тюлдю.
- Ашхы тенг джолгъа салыр, аман тенг джолдан тайдырыр.
- Элде адам къалмаса, ит тахтагъа минер.
- Кечеси – аяз, кюню – къыш, джарлы къаргъагъа бир аш тюш!
- Аджашхан тёгерек айланыр.
- Джылыгъа джылан илешир.
- Джумушакъ сёз къаты таякъны сындырыр.
- Экиндини кеч къылсанг, чабыб джетер ашхам.
- Адамны адамлыгъы къыйынлыкъда айгъакъланады.
- Эки итни арасына сюек атма, эки адамны арасында сёз чыгъарма.
- Мал кёб болса, джууукъ кёб болур.
- Чомарт джарлы болмаз.
- Уллу айтханны этмеген – уллаймаз.
- Ёмюрлюк шохлукъну джел элтмез.
- Бети – къучакълар, джюреги – бычакълар.
- Ашда – бёрю, ишде – ёлю.
- Джаш болсун, къыз болсун, акъылы, саны тюз болсун.
- Эр абынмай, эл танымаз.
- Ишленмеген джаш – джюгенсиз ат, ишленмеген къыз – тузсуз хант.
- Байлыкъ болгъан джерде, тынчлыкъ джокъду.
- Сютден ауузу кюйген, суугъа юфгюре эди.
- Къазанны башы ачыкъ болса, итге уят керекди.
- Аш хазыр болса, иш харам болур.
- Къызын тута билмеген, тул этер, джашын тута билмеген, къул этер.
- Ашхы адам – халкъ байлыгъы, ашхы джер – джашау байлыгъы.
- Тас болгъан бычакъны сабы – алтын.
Познай себя, и ты познаешь весь мир. Со старого форума
30.05.2005 20:16:10
esl
2003-11-05 15:03:43 Да, пожалуйста!)
esl
2003-11-05 15:05:18 Админу: спасибо, что убрали все ненужное
Курман
2003-11-05 16:01:42 Например: в изготовленном предмете мы видим следы изготовителя. Т.е. мастер, не знакомый с действием слышать, не может изготовить что-либо связанное слухом. В его словаре не будет таких слов как слышать, услышать. - - - Ну а если предмет слышащий? Зрячий? Говорящий? Значит можно логически догадаться что он и слышит, и видит, и говорит. - - -- Как я упоминал, для изготовления требуется определенное знание - значит он умный, знающий, мудрый? - - - - Какие проявления его качества мы ещё видим "esl"?
Чтец
2003-11-05 16:17:53 Люди! Взгляните сюда
|
|
|
|
30.05.2005 20:17:37
esl
2003-11-06 10:51:30 Курман, какой ты легко ранимый, я думала, что улыбка в и-нете означает- в шутку. Ладно, внесу ясность, мы просто делимся знаниями, и ты мне вовсе не противник! Продолжаю позновать мир... Продолжу твоим примером, посмотрев на стол я могу сказать о его изготовителе следующее: он является учеником или же мастером такой-то школы, он любит или не любит свое дело, он работает аккуратно, он разбирается в сырье и т.д. Исходя из вышесказанного я могу иметь ограниченную информацию о его человеческих качествах. Например он работает аккуратно, значит он и в повседневной жизни очень аккуратен, значит он чист, опрятен и т.д. Если он чист значит он сам стирает свои рубашки ) или в худшем случае достает свою маму, сестру ну или жену т.д. Получается посмотрев на стол я смогу охарактеризовать его изготовителя, т.е. познав стол я по цепочке познаю изготовителя. Но насколько правильно, я его познаю, ведь я исхожу из своего круга знаний (опять таки смотрю из своего окошка на мир), а может я не права, может этот самый изготовитель стола вовсе и не такой как мне показалось?
esl
2003-11-06 10:53:21
|
|
|
|
Читают тему (гостей: 1)