- Билмегенинги, билгеннге сор.
- Кёб къычыргъандан – къоркъма, тынч олтургъандан – къоркъ.
- Аманнга да, игиге да оноусуз къатышма.
- Ёнгкюч къууана барыр, джылай келир.
- Аллахдан тилесенг, кёб тиле.
- Телиге от эт десенг, юйюнге от салыр.
- Ариу сёз – джаннга азыкъ, аман сёз – башха къазыкъ.
- Ариу сёз – къылычдан джити.
- Кирсизни – саны таза, халалны – къаны таза.
- Тура эдим джата, къайдан чыкъды хата?
- Тойгъанлыкъ къойгъа джарашады.
- Джаным-тиним – окъуу, билим.
- Ариу сёз аурууунгу алыр.
- Алим болгъандан эсе, адам болгъан къыйынды.
- Башда акъыл болмаса, эки аякъгъа кюч джетер.
- Тешигини къатында, чычхан да батыр болур.
- Къатын байлыкъны сюер, эр саулукъну сюер.
- Къызын тута билмеген, тул этер, джашын тута билмеген, къул этер.
- Илму – джашауну джолу.
- Байдан умут эте, джарлыдан ёгюз багъасы къорады.
- Билмейме деген – бир сёз
- Уллу сёлешме да, уллу къаб.
- Аш иеси бла татлыды.
- Биреуню къыйынлыгъы бла кесинге джол ишлеме.
- Джангыз терек къынгыр ёсер.
- Кёбню кёрген – кёб билир.
- Атлыны ашхысы, ат тизгининден билинир
- Огъурлуну сёзю – суу, огъурсузну сёзю – уу.
- Къарт айтханны этмеген, къартаймаз.
- Туз, гырджын аша, тюзлюк бла джаша.
- Джаш къарыу бла кючлю, къарт акъыл бла кючлю.
- Нафысынгы айтханын этме, намысынгы айтханын эт.
- Адамны аманы адамны бети бла ойнар.
- Телини эшигин, махтау джабар.
- Сагъышы джокъ – джукъучу, акъылы джокъ – къаугъачы.
- Джашлыкъ этмеген, башлыкъ этмез.
- Байлыкъ тауусулур, билим тауусулмаз.
- Аууздан келген, къолдан келсе, ким да патчах болур эди.
- Ойнай билмеген, оюн бузар.
- Джетген къыз джерли эшекни танымаз.
- Ишлегенден, къарагъан уста.
- Уясында не кёрсе, учханында аны этер.
- Джылыгъа джылан илешир.
- Уллу атлама – абынырса, уллу къабма – къарылырса.
- Кийимни бир кюнню аясанг, минг кюннге джарар.
- Къазанчы аман болса, къазаны къайнамаз.
- Кёб джашагъан – кёб билир.
- Хоншуну тауугъу къаз кёрюнюр, келини къыз кёрюнюр.
- Нарт сёз къарт болмаз.
- Кийиминг бла танылма, адамлыкъ бла таныл.
Познай себя, и ты познаешь весь мир. Со старого форума
30.05.2005 20:16:10
esl
2003-11-05 15:03:43 Да, пожалуйста!)
esl
2003-11-05 15:05:18 Админу: спасибо, что убрали все ненужное
Курман
2003-11-05 16:01:42 Например: в изготовленном предмете мы видим следы изготовителя. Т.е. мастер, не знакомый с действием слышать, не может изготовить что-либо связанное слухом. В его словаре не будет таких слов как слышать, услышать. - - - Ну а если предмет слышащий? Зрячий? Говорящий? Значит можно логически догадаться что он и слышит, и видит, и говорит. - - -- Как я упоминал, для изготовления требуется определенное знание - значит он умный, знающий, мудрый? - - - - Какие проявления его качества мы ещё видим "esl"?
Чтец
2003-11-05 16:17:53 Люди! Взгляните сюда
|
|
|
|
30.05.2005 20:17:37
esl
2003-11-06 10:51:30 Курман, какой ты легко ранимый, я думала, что улыбка в и-нете означает- в шутку. Ладно, внесу ясность, мы просто делимся знаниями, и ты мне вовсе не противник! Продолжаю позновать мир... Продолжу твоим примером, посмотрев на стол я могу сказать о его изготовителе следующее: он является учеником или же мастером такой-то школы, он любит или не любит свое дело, он работает аккуратно, он разбирается в сырье и т.д. Исходя из вышесказанного я могу иметь ограниченную информацию о его человеческих качествах. Например он работает аккуратно, значит он и в повседневной жизни очень аккуратен, значит он чист, опрятен и т.д. Если он чист значит он сам стирает свои рубашки ) или в худшем случае достает свою маму, сестру ну или жену т.д. Получается посмотрев на стол я смогу охарактеризовать его изготовителя, т.е. познав стол я по цепочке познаю изготовителя. Но насколько правильно, я его познаю, ведь я исхожу из своего круга знаний (опять таки смотрю из своего окошка на мир), а может я не права, может этот самый изготовитель стола вовсе и не такой как мне показалось?
esl
2003-11-06 10:53:21
|
|
|
|
Читают тему (гостей: 1)