- Мал тутхан – май джалар.
- Адамны аманы адамны бети бла ойнар.
- Шапа кёб болса, аш татымсыз болур.
- Берекет берсин деген джерде, берекет болур.
- Намысы болмагъанны, сыйы болмаз.
- Татлы тилде – сёз ариу, чемер къолда – иш ариу.
- Таш бла ургъанны, аш бла ур.
- Хата – гитчеден.
- Аджашханны ызындагъы кёреди, джангылгъанны джанындагъы биледи.
- Сескекли кесин билдирир.
- Иги – алгъыш этер, аман – къаргъыш этер.
- Тойчу джашха къарама, къойчу джашха къара.
- Тин – байлыгъынг, терен саулугъунг.
- Къарнынг къанлынга кийирир.
- Аманнга да, игиге да оноусуз къатышма.
- Мадар болса, къадар болур.
- Биреуге аманлыкъ этиб, кесинге игилик табмазса.
- Кёбден умут этиб, аздан къуру къалма.
- Джеринден айырылгъан – джети джылар, джуртундан айырылгъан – ёлгюнчю джылар.
- Артына баргъанны, къатына барма.
- Арбаз сайлама да, хоншу сайла.
- Кийимни бир кюнню аясанг, минг кюннге джарар.
- Сагъышы джокъ – джукъучу, акъылы джокъ – къаугъачы.
- Къыйынлы джети элни къайгъысын этер.
- Тюзлюк шохлукъну бегитир.
- Чёбню кёлтюрсенг, тюбюнден сёз чыгъар.
- Билим къая тешер.
- Ишни аллы бла къууанма да, арты бла къууан.
- Атынг аманнга чыкъгъандан эсе, джанынг тамагъынгдан чыкъсын.
- Эллинг бла джау болсанг да, юйюнг бла джау болма.
- Къонакъ болсанг, ийнакъ бол.
- Абынмазлыкъ аякъ джокъ, джангылмазлыкъ джаякъ джокъ.
- Уллу къазанда бишген эт, чий къалмаз.
- Азыкъ аз болса, эртде орун сал.
- Къатын байлыкъны сюер, эр саулукъну сюер.
- Къралынгы – душмандан, башынгы от бла суудан сакъла.
- Тешик этген тынчды, аны джамагъан къыйынды.
- Ата джурт – алтын бешик.
- Джаханимни кёрмей, джандетге кёл салмазса.
- Кёз – сюйген джерде, къол – ауругъан джерде.
- Джюз элде джюз ёгюзюм болгъандан эсе, джюз джууугъум болсун.
- Сёз – кюмюш, джыр – алтын.
- Аманны тукъумуна къарама, игини тукъумун сорма.
- Сютден ауузу кюйген, суугъа юфгюре эди.
- Азыкълы ат арымаз, къатыны аман джарымаз.
- Тилчи тилден къаныкъмаз.
- Мал ёлсе, сюек къалыр, адам ёлсе, иши къалыр.
- Къуллукъчума, деб махтанма, къуллукъ – хаух джамчыды!
- Тёзгеннге, джабылгъан эшик ачылыр.
- Кимни – тили, тиши онглу, кимни – къолу, иши онглу.
Познай себя, и ты познаешь весь мир. Со старого форума
30.05.2005 20:16:10
esl
2003-11-05 15:03:43 Да, пожалуйста!)
esl
2003-11-05 15:05:18 Админу: спасибо, что убрали все ненужное
Курман
2003-11-05 16:01:42 Например: в изготовленном предмете мы видим следы изготовителя. Т.е. мастер, не знакомый с действием слышать, не может изготовить что-либо связанное слухом. В его словаре не будет таких слов как слышать, услышать. - - - Ну а если предмет слышащий? Зрячий? Говорящий? Значит можно логически догадаться что он и слышит, и видит, и говорит. - - -- Как я упоминал, для изготовления требуется определенное знание - значит он умный, знающий, мудрый? - - - - Какие проявления его качества мы ещё видим "esl"?
Чтец
2003-11-05 16:17:53 Люди! Взгляните сюда
|
|
|
|
30.05.2005 20:17:37
esl
2003-11-06 10:51:30 Курман, какой ты легко ранимый, я думала, что улыбка в и-нете означает- в шутку. Ладно, внесу ясность, мы просто делимся знаниями, и ты мне вовсе не противник! Продолжаю позновать мир... Продолжу твоим примером, посмотрев на стол я могу сказать о его изготовителе следующее: он является учеником или же мастером такой-то школы, он любит или не любит свое дело, он работает аккуратно, он разбирается в сырье и т.д. Исходя из вышесказанного я могу иметь ограниченную информацию о его человеческих качествах. Например он работает аккуратно, значит он и в повседневной жизни очень аккуратен, значит он чист, опрятен и т.д. Если он чист значит он сам стирает свои рубашки ) или в худшем случае достает свою маму, сестру ну или жену т.д. Получается посмотрев на стол я смогу охарактеризовать его изготовителя, т.е. познав стол я по цепочке познаю изготовителя. Но насколько правильно, я его познаю, ведь я исхожу из своего круга знаний (опять таки смотрю из своего окошка на мир), а может я не права, может этот самый изготовитель стола вовсе и не такой как мне показалось?
esl
2003-11-06 10:53:21
|
|
|
|
Читают тему (гостей: 1)