- Адам сёзге тынгыла, акъыл сёзню ангыла.
- Уясында не кёрсе, учханында аны этер.
- Биреуге аманлыкъны тилеме да, кесинге ашхылыкъны тиле.
- Таукел къуру къалмаз.
- Ёпкелегенни ашы татлы болады.
- Айырылмаз джууугъунга, унутмаз сёзню айтма.
- Ёксюзню къалачы уллу кёрюнюр.
- Алтыда кюлмеген, алтмышда кюлмез.
- Ишин билген, аны сыйын чыгъарады.
- Адеб джокъда, намыс джокъ.
- Чёбню кёлтюрсенг, тюбюнден сёз чыгъар.
- Накъырда – кертини келечиси.
- Арыгъан къош чамчы болур.
- Байны оноуу, джарлыгъа джарамаз.
- Уллу суу бла уллу ауруудан башынгы сакъла.
- Атлыны кёрсе, джаяуну буту талыр.
- Тёзгеннге, джабылгъан эшик ачылыр.
- Адеб этмеген, адеб кёрмез.
- Бермеген къол, алмайды.
- Аш берме да, къаш бер.
- Биреуню къыйынлыгъы бла кесинге джол ишлеме.
- Къоркъакъны кёзю экили кёрюр.
- Шекер бла туз – бир болмаз, ушамагъан – юй болмаз.
- Эри аманны, къатыны – аман.
- Адамны джюреги нени кёрюрге сюйсе, кёзю да аны кёрюрге ёч болады.
- Ичимден чыкъды хата, къайры барайым сата?
- Акъыл неден да кючлюдю.
- Ёксюзню тилеги къабыл болур.
- Чакъырылмагъан джерге барма, чакъырылгъан джерден къалма.
- Ойнаб айтсанг да, эслеб айт.
- Ёлюк кебинсиз къалмаз.
- Танг атмайма десе да, кюн къоярыкъ тюйюлдю.
- Окъуусуз билим – джокъ, билимсиз кюнюнг – джокъ.
- Мал тутхан – май джалар.
- Кеси юйюмде мен да ханма.
- Акъдан къара болмаз.
- Эр абынмай, эл танымаз.
- Кёзден кетген, кёлден да кетеди.
- Тилчи бир сагъатха айлыкъ хата этер.
- Урунуу – насыбны анасы.
- Тынгылагъан тынгы бузар.
- Баш – акъыл ючюн, акъылман – халкъ ючюн.
- Ариу сёз джыланны орнундан чыгъарыр.
- Ишлегенде эринме, ишде чолакъ кёрюнме.
- Ариу сёз аурууунгу алыр.
- Джаралыны джастыгъында сау ёлюр.
- Элни кючю – эмеген.
- Адеби болмагъан къыз – тузсуз хант.
- Ётюрюкню къуйругъу – бир тутум.
- Юре билмеген ит, къонакъ келтирир.
Познай себя, и ты познаешь весь мир. Со старого форума
30.05.2005 20:16:10
esl
2003-11-05 15:03:43 Да, пожалуйста!)
esl
2003-11-05 15:05:18 Админу: спасибо, что убрали все ненужное
Курман
2003-11-05 16:01:42 Например: в изготовленном предмете мы видим следы изготовителя. Т.е. мастер, не знакомый с действием слышать, не может изготовить что-либо связанное слухом. В его словаре не будет таких слов как слышать, услышать. - - - Ну а если предмет слышащий? Зрячий? Говорящий? Значит можно логически догадаться что он и слышит, и видит, и говорит. - - -- Как я упоминал, для изготовления требуется определенное знание - значит он умный, знающий, мудрый? - - - - Какие проявления его качества мы ещё видим "esl"?
Чтец
2003-11-05 16:17:53 Люди! Взгляните сюда
|
|
|
|
30.05.2005 20:17:37
esl
2003-11-06 10:51:30 Курман, какой ты легко ранимый, я думала, что улыбка в и-нете означает- в шутку. Ладно, внесу ясность, мы просто делимся знаниями, и ты мне вовсе не противник! Продолжаю позновать мир... Продолжу твоим примером, посмотрев на стол я могу сказать о его изготовителе следующее: он является учеником или же мастером такой-то школы, он любит или не любит свое дело, он работает аккуратно, он разбирается в сырье и т.д. Исходя из вышесказанного я могу иметь ограниченную информацию о его человеческих качествах. Например он работает аккуратно, значит он и в повседневной жизни очень аккуратен, значит он чист, опрятен и т.д. Если он чист значит он сам стирает свои рубашки ) или в худшем случае достает свою маму, сестру ну или жену т.д. Получается посмотрев на стол я смогу охарактеризовать его изготовителя, т.е. познав стол я по цепочке познаю изготовителя. Но насколько правильно, я его познаю, ведь я исхожу из своего круга знаний (опять таки смотрю из своего окошка на мир), а может я не права, может этот самый изготовитель стола вовсе и не такой как мне показалось?
esl
2003-11-06 10:53:21
|
|
|
|
Читают тему (гостей: 1)