- Эрни эр этерик да, къара джер этерик да, тиширыуду.
- Таш ата билмеген, башына урур.
- Джан саулукъ бермей, сан саулукъ бермезсе.
- Къонакъны къачан кетерин сорма, къачан келлигин сор.
- Тешик этген тынчды, аны джамагъан къыйынды.
- Махтаннган къыз, тойда джукълар.
- Тойгъан антын унутур.
- Биреу къой излей, биреу той излей.
- Ашыкъгъанны этеги бутуна чырмалыр.
- Кюлме джашха – келир башха.
- Джыланны къуйругъундан басарынг келсе, аны башы болгъанын унутма.
- Кимни – тили, тиши онглу, кимни – къолу, иши онглу.
- Мухар, кеси тойса да, кёзю тоймаз.
- Къатын къылыкъсыз, эр тынчлыкъсыз.
- Ушамагъан – джукъмаз.
- Къыйынлы джети элге оноу этер.
- Ётген ёмюр – акъгъан суу.
- Арбаз къынгырды да, ийнек сауалмайма.
- Сакъ юйюне сау барыр.
- Джарлыны тону джаз битер.
- Тилчи бир сагъатха айлыкъ хата этер.
- Ишлегенден, къарагъан уста.
- Тилчи тилден къаныкъмаз.
- Ауругъан – джашаудан умутчу.
- Сёлеш деб шай берген, тохта деб, сом берген.
- Сютден ауузу кюйген, суугъа юфгюре эди.
- Байма, деб да, къууанма, джарлыма, деб да, джылама.
- Ашхы болсанг, атынг чыгъар, аман болсанг, джанынг чыгъар.
- Джангыз торгъай джырламаз.
- Хаухну атма, ёнгкючню сатма.
- Ашхы адам – халкъ байлыгъы, ашхы джер – джашау байлыгъы.
- Этни да ашады, бетни да ашады.
- Джырчы ёлсе, джыры къалыр.
- Айран тёгюлсе, джугъусу къалыр.
- Ариу джол аджал келтирмез.
- Къарт бла баш аша, джаш бла аякъ аша.
- Ашына кёре табагъы, балына кёре къалагъы.
- Ауругъаннга – кийик саулукъ, джетген къызгъа – чилле джаулукъ.
- Къуллукъчума, деб махтанма, къуллукъ – хаух джамчыды!
- Келинин тута билмеген, къул этер, къызын тута билмеген, тул этер.
- Миллетни бойну – базыкъ, аны бла кюрешген – джазыкъ.
- Хансыз джомакъ болмаз.
- Мен да «сен», дейме, сен да «кесим», дейсе.
- Башланнган иш битер, къымылдагъан тиш тюшер.
- Аууздан келген, къолдан келсе, ким да патчах болур эди.
- Ата – билек, ана – джюрек!
- Адамгъа аман кюн соруб келмейди.
- Ариу сёз джыланны орнундан чыгъарыр.
- Джумушакъ терекни къурт ашар.
- Тенгни тенглиги джашай барсанг билинир.
Познай себя, и ты познаешь весь мир. Со старого форума
30.05.2005 20:16:10
esl
2003-11-05 15:03:43 Да, пожалуйста!)
esl
2003-11-05 15:05:18 Админу: спасибо, что убрали все ненужное
Курман
2003-11-05 16:01:42 Например: в изготовленном предмете мы видим следы изготовителя. Т.е. мастер, не знакомый с действием слышать, не может изготовить что-либо связанное слухом. В его словаре не будет таких слов как слышать, услышать. - - - Ну а если предмет слышащий? Зрячий? Говорящий? Значит можно логически догадаться что он и слышит, и видит, и говорит. - - -- Как я упоминал, для изготовления требуется определенное знание - значит он умный, знающий, мудрый? - - - - Какие проявления его качества мы ещё видим "esl"?
Чтец
2003-11-05 16:17:53 Люди! Взгляните сюда
|
|
|
|
30.05.2005 20:17:37
esl
2003-11-06 10:51:30 Курман, какой ты легко ранимый, я думала, что улыбка в и-нете означает- в шутку. Ладно, внесу ясность, мы просто делимся знаниями, и ты мне вовсе не противник! Продолжаю позновать мир... Продолжу твоим примером, посмотрев на стол я могу сказать о его изготовителе следующее: он является учеником или же мастером такой-то школы, он любит или не любит свое дело, он работает аккуратно, он разбирается в сырье и т.д. Исходя из вышесказанного я могу иметь ограниченную информацию о его человеческих качествах. Например он работает аккуратно, значит он и в повседневной жизни очень аккуратен, значит он чист, опрятен и т.д. Если он чист значит он сам стирает свои рубашки ) или в худшем случае достает свою маму, сестру ну или жену т.д. Получается посмотрев на стол я смогу охарактеризовать его изготовителя, т.е. познав стол я по цепочке познаю изготовителя. Но насколько правильно, я его познаю, ведь я исхожу из своего круга знаний (опять таки смотрю из своего окошка на мир), а может я не права, может этот самый изготовитель стола вовсе и не такой как мне показалось?
esl
2003-11-06 10:53:21
|
|
|
|
Читают тему (гостей: 1)