- Тенгинг джокъ эсе – изле, бар эсе – сакъла!
- Ата Джуртун танымагъан, атасын да танымаз.
- Тин – байлыгъынг, терен саулугъунг.
- Чакъырылмай келген къонакъ сыйланмай кетер.
- Ашхы атаны – джашы ашхы, ашхы ананы – къызы ашхы.
- Тюзлюк шохлукъну бегитир.
- Кюн – узун, ёмюр – къысха.
- Бек ашыкъгъан меннге джетсин, дегенди аракъы.
- Тил бла келеди джыр да.
- Онгсузну – джакъла, тенгликни – сакъла.
- Къазанда болса, чолпугъа чыгъар.
- Кёзню ачылгъаны – иги, ауузну джабылгъаны – иги.
- Кёзюнде тереги болгъан, чёбю болгъаннга кюле эди.
- Сабийни джумушха джибер да, ызындан бар.
- Ариу джол аджал келтирмез.
- Джарлы джети элни сёзюн этер.
- Джашда акъыл джокъ, къартда къарыу джокъ.
- Аман къатын сабий табса, бий болур…
- Харам къарнашдан, халал тенг ашхы.
- Адам боллукъ, атламындан белгили болур.
- Ашатыргъа иш – ашхы, ишлетирге аш – ашхы.
- Билим къая тешер.
- Эрни эр этерик да, къара джер этерик да, тиширыуду.
- Аджашханны ызындагъы кёреди, джангылгъанны джанындагъы биледи.
- Билим – акъылны чырагъы.
- Джылкъыдан – ат чыгъар, тукъумдан – джаш чыгъар.
- Сыфатында болмагъаны, суратында болмаз.
- Таукелге нюр джауар.
- Туз, гырджын аша, тюзлюк бла джаша.
- Ауурну тюбю бла, дженгилни башы бла джюрюген.
- Билмегенинги, билгеннге сор.
- Тай асырагъан, атха минер.
- Къарт айтханны этмеген, къартаймаз.
- Сёз садакъдан кючлюдю.
- Асхат ашлыкъ сата, юйдегиси ачдан къата.
- Сабий болмагъан джерде, мёлек болмаз.
- Хазыр ашха – терен къашыкъ.
- Тели турса – той бузар.
- Эли джокъну – кёлю джокъ.
- Артына баргъанны, къатына барма.
- Эски джаугъа ышанма.
- Къаллай салам берсенг, аллай джууаб алырса.
- Кёбге таш атма.
- Ашыкъгъан cуу, тенгизге джетмез.
- Ана кёлю – балада, бала кёлю – талада.
- Адеби болмагъан къыз – тузсуз хант.
- Атынг аманнга чыкъгъандан эсе, джанынг тамагъынгдан чыкъсын.
- Татлы тилде – сёз ариу, чемер къолда – иш ариу.
- Джарлыны тону джаз битер.
- Тёрдеги кюлсе, эшикдеги ышарыр.
Познай себя, и ты познаешь весь мир. Со старого форума
30.05.2005 20:16:10
esl
2003-11-05 15:03:43 Да, пожалуйста!)
esl
2003-11-05 15:05:18 Админу: спасибо, что убрали все ненужное
Курман
2003-11-05 16:01:42 Например: в изготовленном предмете мы видим следы изготовителя. Т.е. мастер, не знакомый с действием слышать, не может изготовить что-либо связанное слухом. В его словаре не будет таких слов как слышать, услышать. - - - Ну а если предмет слышащий? Зрячий? Говорящий? Значит можно логически догадаться что он и слышит, и видит, и говорит. - - -- Как я упоминал, для изготовления требуется определенное знание - значит он умный, знающий, мудрый? - - - - Какие проявления его качества мы ещё видим "esl"?
Чтец
2003-11-05 16:17:53 Люди! Взгляните сюда
|
|
|
|
30.05.2005 20:17:37
esl
2003-11-06 10:51:30 Курман, какой ты легко ранимый, я думала, что улыбка в и-нете означает- в шутку. Ладно, внесу ясность, мы просто делимся знаниями, и ты мне вовсе не противник! Продолжаю позновать мир... Продолжу твоим примером, посмотрев на стол я могу сказать о его изготовителе следующее: он является учеником или же мастером такой-то школы, он любит или не любит свое дело, он работает аккуратно, он разбирается в сырье и т.д. Исходя из вышесказанного я могу иметь ограниченную информацию о его человеческих качествах. Например он работает аккуратно, значит он и в повседневной жизни очень аккуратен, значит он чист, опрятен и т.д. Если он чист значит он сам стирает свои рубашки ) или в худшем случае достает свою маму, сестру ну или жену т.д. Получается посмотрев на стол я смогу охарактеризовать его изготовителя, т.е. познав стол я по цепочке познаю изготовителя. Но насколько правильно, я его познаю, ведь я исхожу из своего круга знаний (опять таки смотрю из своего окошка на мир), а может я не права, может этот самый изготовитель стола вовсе и не такой как мне показалось?
esl
2003-11-06 10:53:21
|
|
|
|
Читают тему (гостей: 1)