- Этни да ашады, бетни да ашады.
- Тойну къарнашы – харс, джырны къарнашы – эжиу.
- Ана кёлю – балада, бала кёлю – талада.
- Иги сеники эсе да, сюйген кесимикин этеме.
- Джашынгы кесинг юретмесенг, джашау юретир.
- Биреу къой излей, биреу той излей.
- Тау башында, тау болмаз, джангыз терек, бау болмаз.
- Къалгъан ишге къар джауар.
- Эл элде бирер малынг болгъандан эсе, бирер тенгинг болсун.
- Кёл ашады да, кеси ашады.
- Чакъырылмай келген къонакъ сыйланмай кетер.
- Байны къызы баймакъ болса да, юйде къалмаз!
- Мен да «сен», дейме, сен да «кесим», дейсе.
- От этилмеген джерден тютюн чыкъмайды.
- Чоюнну башы ачыкъ болса, итге уят керекди.
- Дууулдаса – бал чибин, къонса – къара чибин.
- Ашда – бёрю, ишде – ёлю.
- Тил – миллетни джаны.
- Къонакъ хазыр болгъанлыкъгъа, къонакъбай хазыр тюлдю.
- Иесиз малны бёрю ашар.
- Тиширыусуз юй – отсуз от джагъа.
- Хансыз джомакъ болмаз.
- Тил джюрекге джол ишлейди.
- Рысхы – насыбха къор.
- Къазанны башы ачыкъ болса, итге уят керекди.
- Къолунгдан къуймакъ ашатсанг да, атаны борчундан къутулмазса.
- Тенгни тенглиги джашай барсанг билинир.
- Джан саулукъ бермей, сан саулукъ бермезсе.
- Кесине гебен этелмеген, биреуге черен эте эди.
- Ачны эсинде – аш.
- Халкъгъа джарагъан, джарлы къалмаз.
- Бойнуму джети джерден кессенг да, мен ол ишни этеллик тюлме.
- Гугук кесини атын айтыб къычыргъанча, мен, мен деб нек тураса?
- Къыйынлы джети элни къайгъысын этер.
- Башы джабылгъан челекге, кир тюшмез.
- Адамны бетине къарама, адетине къара.
- Чакъырылмагъан къонакъ къачан кетерин сормаз.
- Кютгени беш эчки, сызгъыргъаны уа, джерни джарады.
- Хунаны тюбюн къазсанг, юсюнге ауар.
- Тели турса – той бузар.
- Алгъанда – джууукъ, бергенде – джау.
- Тёгюлген тюгел джыйылмайды.
- Бал ашаргъа сюе эсенг, чибин ургъаннга тёз.
- Адамны аманы адамны бети бла ойнар.
- Ашыкъгъан cуу, тенгизге джетмез.
- Адебсиз адам – джюгенсиз ат.
- Кёпюр салгъан кеси ётер, уру къазгъан кеси кетер.
- Ата – баланы уясы.
- Хазыр ашха – терен къашыкъ.
- Джигер – джаннга къыйынлыкъ.
Познай себя, и ты познаешь весь мир. Со старого форума
30.05.2005 20:16:10
esl
2003-11-05 15:03:43 Да, пожалуйста!)
esl
2003-11-05 15:05:18 Админу: спасибо, что убрали все ненужное
Курман
2003-11-05 16:01:42 Например: в изготовленном предмете мы видим следы изготовителя. Т.е. мастер, не знакомый с действием слышать, не может изготовить что-либо связанное слухом. В его словаре не будет таких слов как слышать, услышать. - - - Ну а если предмет слышащий? Зрячий? Говорящий? Значит можно логически догадаться что он и слышит, и видит, и говорит. - - -- Как я упоминал, для изготовления требуется определенное знание - значит он умный, знающий, мудрый? - - - - Какие проявления его качества мы ещё видим "esl"?
Чтец
2003-11-05 16:17:53 Люди! Взгляните сюда
|
|
|
|
30.05.2005 20:17:37
esl
2003-11-06 10:51:30 Курман, какой ты легко ранимый, я думала, что улыбка в и-нете означает- в шутку. Ладно, внесу ясность, мы просто делимся знаниями, и ты мне вовсе не противник! Продолжаю позновать мир... Продолжу твоим примером, посмотрев на стол я могу сказать о его изготовителе следующее: он является учеником или же мастером такой-то школы, он любит или не любит свое дело, он работает аккуратно, он разбирается в сырье и т.д. Исходя из вышесказанного я могу иметь ограниченную информацию о его человеческих качествах. Например он работает аккуратно, значит он и в повседневной жизни очень аккуратен, значит он чист, опрятен и т.д. Если он чист значит он сам стирает свои рубашки ) или в худшем случае достает свою маму, сестру ну или жену т.д. Получается посмотрев на стол я смогу охарактеризовать его изготовителя, т.е. познав стол я по цепочке познаю изготовителя. Но насколько правильно, я его познаю, ведь я исхожу из своего круга знаний (опять таки смотрю из своего окошка на мир), а может я не права, может этот самый изготовитель стола вовсе и не такой как мне показалось?
esl
2003-11-06 10:53:21
|
|
|
|
Читают тему (гостей: 2)