- Дуния малгъа сатылма, кесингден телиге къатылма.
- Кёрмегеннге кебек – танг, битмегеннге сакъал – танг.
- Ачны эсинде – аш.
- Аш хазыр болса, иш харам болур.
- Адебсиз адам – джюгенсиз ат.
- Ойнай билмеген, уруб къачар.
- Биреуге аманлыкъны тилеме да, кесинге ашхылыкъны тиле.
- Тешигини къатында, чычхан да батыр болур.
- Акъыллы эркиши атын махтар, акъылсыз эркиши къатынын махтар.
- Адеби болмагъан къыз – тузсуз хант.
- Иги болса, тамадама – махтау, аман болса, меннге – айыб.
- Джашлыкъ этмеген, башлыкъ этмез.
- Атлыны ашхысы, ат тизгининден билинир
- Тилчи тилден къаныкъмаз.
- Къазанны башы ачыкъ болса, итге уят керекди.
- Билим ат болуб да чабар, къуш болуб да учар.
- Ханнга да келеди хариблик.
- Суу да къайтады чыкъгъан джерине.
- Джиби бир къат джетмей эди да, эки къат тарта эди.
- Джыгъылгъанны сырты джерден тоймаз.
- Миллетни бойну – базыкъ, аны бла кюрешген – джазыкъ.
- Ишлегенден, къарагъан уста.
- Ичимден чыкъды хата, къайры барайым сата?
- Акъыл аздырмаз, билим тоздурмаз.
- Телиге акъыл салгъандан эсе, ёлгеннге джан салырса.
- Акъылсызны джууукъгъа алма, акъыллыны кенгнге салма.
- Тенгинг джокъ эсе – изле, бар эсе – сакъла!
- Аманны эки битли тону болур, бирин сеннге кийдирир, бирин кеси киер.
- Билим – акъылны чырагъы.
- Аякъларынгы джууургъанынга кёре узат.
- Бети бедерден, намыс сакълама.
- Гугурук къычырмаса да, тангны атары къалмаз.
- Зар адамны насыбы болмаз.
- Тёзгеннге, джабылгъан эшик ачылыр.
- Сёз садакъдан кючлюдю.
- Кийиминг бла танылма, адамлыкъ бла таныл.
- Окъугъан озар, окъумагъан тозар.
- Ёлмесенг да, къарт дамы болмазса?
- Сабыр джетер муратха, сабырсыз къалыр уятха.
- Аман адам элни бир-бирине джау этер.
- Ётюрюкден тюбю джокъ, кёлтюрюрге джиби джокъ.
- Иги бла джюрюсенг, джетерсе муратынга, аман бла джюрюсенг, къалырса уятха.
- Элиб деген, элге болушур.
- Туз, гырджын аша, тюзлюк бла джаша.
- Аз сёлешген, къайгъысыз турур.
- Мал тутхан – май джалар.
- Ашарыкъда сайлагъаннга – чий гырджын.
- Окъ къызбайны джокълайды.
- Таукелге нюр джауар.
- Ашхылыкъ джерде джатмайды, аманлыкъ суугъа батмайды.
Познай себя, и ты познаешь весь мир. Со старого форума
30.05.2005 20:16:10
esl
2003-11-05 15:03:43 Да, пожалуйста!)
esl
2003-11-05 15:05:18 Админу: спасибо, что убрали все ненужное
Курман
2003-11-05 16:01:42 Например: в изготовленном предмете мы видим следы изготовителя. Т.е. мастер, не знакомый с действием слышать, не может изготовить что-либо связанное слухом. В его словаре не будет таких слов как слышать, услышать. - - - Ну а если предмет слышащий? Зрячий? Говорящий? Значит можно логически догадаться что он и слышит, и видит, и говорит. - - -- Как я упоминал, для изготовления требуется определенное знание - значит он умный, знающий, мудрый? - - - - Какие проявления его качества мы ещё видим "esl"?
Чтец
2003-11-05 16:17:53 Люди! Взгляните сюда
|
|
|
|
30.05.2005 20:17:37
esl
2003-11-06 10:51:30 Курман, какой ты легко ранимый, я думала, что улыбка в и-нете означает- в шутку. Ладно, внесу ясность, мы просто делимся знаниями, и ты мне вовсе не противник! Продолжаю позновать мир... Продолжу твоим примером, посмотрев на стол я могу сказать о его изготовителе следующее: он является учеником или же мастером такой-то школы, он любит или не любит свое дело, он работает аккуратно, он разбирается в сырье и т.д. Исходя из вышесказанного я могу иметь ограниченную информацию о его человеческих качествах. Например он работает аккуратно, значит он и в повседневной жизни очень аккуратен, значит он чист, опрятен и т.д. Если он чист значит он сам стирает свои рубашки ) или в худшем случае достает свою маму, сестру ну или жену т.д. Получается посмотрев на стол я смогу охарактеризовать его изготовителя, т.е. познав стол я по цепочке познаю изготовителя. Но насколько правильно, я его познаю, ведь я исхожу из своего круга знаний (опять таки смотрю из своего окошка на мир), а может я не права, может этот самый изготовитель стола вовсе и не такой как мне показалось?
esl
2003-11-06 10:53:21
|
|
|
|
Читают тему (гостей: 1)