- Борчунг бар эсе, хурджунунга ойлаб узал.
- Сибиртки да сыйлы болду, кюрек да кюнлю болду.
- Къууут – джелге, берне – бошха.
- Ашда уялгъан – мухар, ишде уялгъан – хомух.
- Кёб ант этген, кёб ётюрюк айтыр.
- Ёлген аслан – сау чычхан.
- Окъумагъан сокъурду, сокъур ташха абыныр!
- Ёлген ийнек сютлю болур.
- Бет бетге къараса, бет да джерге къарар.
- Ачыкъ джюрекге джол – ачыкъ.
- Дууулдаса – бал чибин, къонса – къара чибин.
- Къыз чыгъаргъан – къызыл къымжа.
- Элиб деген, элге болушур.
- Адамны артындан къара сабан сюрме.
- Айран ичген – къутулду, джугъусун джалагъан – тутулду.
- Узун джолну барсанг, бюгюн келирсе, къысха джолну барсанг, тамбла келирсе.
- От кюйдюрген, сау болса да, тот кюйдюрген, сау болмаз.
- Бек анасы джыламаз.
- Ёлген эшек бёрюден къоркъмайды.
- Ёгюзню мюйюзюнден тутадыла, адамны сёзюнден тутадыла.
- Байлыкъ тауусулур, билим тауусулмаз.
- Аман къатын алгъан, арыр, иги къатын алгъан джарыр.
- Тас болгъан бычакъны сабы – алтын.
- Тамчы таш тешер.
- Ашыкъгъанны этеги бутуна чырмалыр.
- Кюн – узун, ёмюр – къысха.
- Кюн кёрмеген, кюн кёрсе, кюндюз чыракъ джандырыр.
- Тау башында, тау болмаз, джангыз терек, бау болмаз.
- Кюлме джашха – келир башха.
- Нарт сёз къарт болмаз.
- Этни да ашады, бетни да ашады.
- Тойну къарнашы – харс, джырны къарнашы – эжиу.
- Чабакъ башындан чирийди.
- Къарнынг ауруса, ауузунгу тый
- Рысхы джалгъанды: келген да этер, кетген да этер.
- Къазанны башы ачыкъ болса, итге уят керекди.
- Бал – татлы, балдан да бала – татлы.
- Эки къатын алгъанны къулагъы тынгнгаймаз.
- Керек ташны ауурлугъу джокъ.
- Байлыкъ келсе, акъыл кетер.
- Таула не мийик болсала да, аууш табылыр.
- Орундукъ тюбюнде атылсам да, орта джиликме, де да айлан.
- Ариу сёз джыланны орнундан чыгъарыр.
- Джаханимни кёрмей, джандетге кёл салмазса.
- Бек ашыкъгъан меннге джетсин, дегенди аракъы.
- Акъдан къара болмаз.
- Суугъа – таянма, джаугъа – ийнанма.
- Айырылмаз джууугъунга, унутмаз сёзню айтма.
- Билген билмегенни юретген адетди.
- Билимден уллу байлыкъ джокъду.
Познай себя, и ты познаешь весь мир. Со старого форума
30.05.2005 20:16:10
esl
2003-11-05 15:03:43 Да, пожалуйста!)
esl
2003-11-05 15:05:18 Админу: спасибо, что убрали все ненужное
Курман
2003-11-05 16:01:42 Например: в изготовленном предмете мы видим следы изготовителя. Т.е. мастер, не знакомый с действием слышать, не может изготовить что-либо связанное слухом. В его словаре не будет таких слов как слышать, услышать. - - - Ну а если предмет слышащий? Зрячий? Говорящий? Значит можно логически догадаться что он и слышит, и видит, и говорит. - - -- Как я упоминал, для изготовления требуется определенное знание - значит он умный, знающий, мудрый? - - - - Какие проявления его качества мы ещё видим "esl"?
Чтец
2003-11-05 16:17:53 Люди! Взгляните сюда
|
|
|
|
30.05.2005 20:17:37
esl
2003-11-06 10:51:30 Курман, какой ты легко ранимый, я думала, что улыбка в и-нете означает- в шутку. Ладно, внесу ясность, мы просто делимся знаниями, и ты мне вовсе не противник! Продолжаю позновать мир... Продолжу твоим примером, посмотрев на стол я могу сказать о его изготовителе следующее: он является учеником или же мастером такой-то школы, он любит или не любит свое дело, он работает аккуратно, он разбирается в сырье и т.д. Исходя из вышесказанного я могу иметь ограниченную информацию о его человеческих качествах. Например он работает аккуратно, значит он и в повседневной жизни очень аккуратен, значит он чист, опрятен и т.д. Если он чист значит он сам стирает свои рубашки ) или в худшем случае достает свою маму, сестру ну или жену т.д. Получается посмотрев на стол я смогу охарактеризовать его изготовителя, т.е. познав стол я по цепочке познаю изготовителя. Но насколько правильно, я его познаю, ведь я исхожу из своего круга знаний (опять таки смотрю из своего окошка на мир), а может я не права, может этот самый изготовитель стола вовсе и не такой как мне показалось?
esl
2003-11-06 10:53:21
|
|
|
|
Читают тему (гостей: 1)