- Аллахха ийнаннган кишини, Аллах онгдурур ишин.
- Ата Джуртча джер болмаз, туугъан элча эл болмаз.
- Эл ауузу – элия.
- Тойну къарнашы – харс, джырны къарнашы – эжиу.
- Ат да турмайды бир териде.
- Ёнгкюч къууана барыр, джылай келир.
- Иги – алгъыш этер, аман – къаргъыш этер.
- Биреу ашаб къутулур, биреу джалаб тутулур.
- Аман адам этегингден тутса, кес да къач.
- Айырылмаз джууугъунга, унутмаз сёзню айтма.
- Джыланны къуйругъундан басарынг келсе, аны башы болгъанын унутма.
- Тенгни тенглиги джашай барсанг билинир.
- Эри аманны, къатыны – аман.
- Харам къарнашдан, халал тенг ашхы.
- Ышармагъан – кюлмез, кюлмеген – къууанчны билмез.
- Ашлыкъны арба юйге келтирир, чана базаргъа элтир.
- Булут кёкге джарашыу, уят бетге джарашыу.
- Насыб бютеу халкъны юлюшюдю.
- Хантына кёре тузу, юйюне кёре къызы.
- Адеб джокъда, намыс джокъ.
- Тенгинг джокъ эсе – изле, бар эсе – сакъла!
- Къайгъы тюбю – тенгиз.
- Байны къызы баймакъ болса да, юйде къалмаз!
- Биреуню эскиси биреуге джангы болмайды.
- Суу да къайтады чыкъгъан джерине.
- Къазанчы аман болса, къазаны къайнамаз.
- Сабийни джумушха джибер да, ызындан бар.
- Юйлю уругъа ит чабмаз.
- Этни бети бла шорпасы.
- Баланы адам этген анады.
- Суугъа – чабакъ, къаягъа – ыргъакъ.
- Къулакъдан эсе, кёзге ышан.
- Тойгъандан сора, ашны сёкме.
- Кёзю сокъурдан – къоркъма, кёлю сокъурдан – къоркъ.
- Къайгъыны сюйген, къайгъы табар.
- Бёрю да ач къалмасын, эчки да ашалмасын.
- Къатын къылыкъсыз, эр тынчлыкъсыз.
- Билгенни къолу къарны джандырыр.
- Нёгерсизни джолу узун.
- Келлик заман – къартлыкъ келтирир, кетген заман – джашлыкъ ёлтюрюр.
- Чомартны къолу берекет.
- Мухардан ач ычхынмаз.
- Тамчы таш тешер.
- Къонакъ хазыр болгъанлыкъгъа, къонакъбай хазыр тюлдю.
- Къазанны башы ачыкъ болса, итге уят керекди.
- Олтуруб кёрюнмей эди да, ёрге туруб кёрюне эди.
- Аш берме да, къаш бер.
- Оюмсуз атлагъан, аджалсыз ёлюр.
- Тиширыусуз юй – отсуз от джагъа.
- Ата Джуртуму башы болмасам да, босагъасында ташы болайым.
Познай себя, и ты познаешь весь мир. Со старого форума
30.05.2005 20:16:10
esl
2003-11-05 15:03:43 Да, пожалуйста!)
esl
2003-11-05 15:05:18 Админу: спасибо, что убрали все ненужное
Курман
2003-11-05 16:01:42 Например: в изготовленном предмете мы видим следы изготовителя. Т.е. мастер, не знакомый с действием слышать, не может изготовить что-либо связанное слухом. В его словаре не будет таких слов как слышать, услышать. - - - Ну а если предмет слышащий? Зрячий? Говорящий? Значит можно логически догадаться что он и слышит, и видит, и говорит. - - -- Как я упоминал, для изготовления требуется определенное знание - значит он умный, знающий, мудрый? - - - - Какие проявления его качества мы ещё видим "esl"?
Чтец
2003-11-05 16:17:53 Люди! Взгляните сюда
|
|
|
|
30.05.2005 20:17:37
esl
2003-11-06 10:51:30 Курман, какой ты легко ранимый, я думала, что улыбка в и-нете означает- в шутку. Ладно, внесу ясность, мы просто делимся знаниями, и ты мне вовсе не противник! Продолжаю позновать мир... Продолжу твоим примером, посмотрев на стол я могу сказать о его изготовителе следующее: он является учеником или же мастером такой-то школы, он любит или не любит свое дело, он работает аккуратно, он разбирается в сырье и т.д. Исходя из вышесказанного я могу иметь ограниченную информацию о его человеческих качествах. Например он работает аккуратно, значит он и в повседневной жизни очень аккуратен, значит он чист, опрятен и т.д. Если он чист значит он сам стирает свои рубашки ) или в худшем случае достает свою маму, сестру ну или жену т.д. Получается посмотрев на стол я смогу охарактеризовать его изготовителя, т.е. познав стол я по цепочке познаю изготовителя. Но насколько правильно, я его познаю, ведь я исхожу из своего круга знаний (опять таки смотрю из своего окошка на мир), а может я не права, может этот самый изготовитель стола вовсе и не такой как мне показалось?
esl
2003-11-06 10:53:21
|
|
|
|
Читают тему (гостей: 1)