- Кийиминг бла танылма, адамлыкъ бла таныл.
- Босагъа таш юйге кирмей эди, тыбыр таш эшикге чыкъмай эди.
- Къонакъ аман болса, къонакъбай джунчур
- Адам къаллай бир ишленмесе, аллай бир кесин уллу кёреди.
- Акъыл сабырлыкъ берир.
- Келинин тута билмеген, къул этер, къызын тута билмеген, тул этер.
- Ата – билек, ана – джюрек!
- Ёнгкюч къууана барыр, джылай келир.
- Кюн кёрмеген, кюн кёрсе, кюндюз чыракъ джандырыр.
- Джарлыны эшигин махтагъан джабар.
- Сабий болмагъан джерде, мёлек болмаз.
- Уллу атлама – абынырса, уллу къабма – къарылырса.
- Тёгюлген тюгел джыйылмайды.
- Чабакъ башындан чирийди.
- Накъырданы арты керти болур.
- Эм ашхы къайын ана мамукъ бла башынгы тешер.
- Окъугъан озар, окъумагъан тозар.
- Ашын ашагъанынгы, башын да сыйла.
- Тёзгеннге, джабылгъан эшик ачылыр.
- Келлик заман – къартлыкъ келтирир, кетген заман – джашлыкъ ёлтюрюр.
- Эллинг бла джау болсанг да, юйюнг бла джау болма.
- Ашыкъгъан cуу, тенгизге джетмез.
- Элде адам къалмаса, ит тахтагъа минер.
- Ишин билген, аны сыйын чыгъарады.
- Суу да къайтады чыкъгъан джерине.
- Кёпюр салгъан кеси ётер, уру къазгъан кеси кетер.
- Ёгюзню мюйюзюнден тутадыла, адамны сёзюнден тутадыла.
- Насыб бютеу халкъны юлюшюдю.
- Бети къызарыучу адамны, джюреги харам болмаз.
- Aдам боллукъ, сыфатындан белгили.
- Тенгинг джокъ эсе – изле, бар эсе – сакъла!
- Джаз бир кюнню джатсанг, къыш талай кюнню абынырса.
- Терслик кетер, тюзлюк джетер.
- Эртде тургъан джылкъычыны эркек аты тай табар.
- Къызгъанчдан ычхыныр, мухардан ычхынмаз.
- Байлыкъ келсе, акъыл кетер.
- Магъанасыз сёз – тауушсуз сыбызгъы.
- Джылкъыдан – ат чыгъар, тукъумдан – джаш чыгъар.
- Кёзюнде тереги болгъан, чёбю болгъаннга кюле эди.
- Мухар, кеси тойса да, кёзю тоймаз.
- Сёз къанатсыз учар.
- Тиширыусуз юй – отсуз от джагъа.
- Таукел адам тау тешер.
- Чыбыкълыкъда бюгюлмеген, къазыкълыкъда бюгюлмей эди.
- Джюз элде джюз ёгюзюм болгъандан эсе, джюз джууугъум болсун.
- Сибиртки да сыйлы болду, кюрек да кюнлю болду.
- Арбаз къынгырды да, ийнек сауалмайма.
- Билгенни къолу къарны джандырыр.
- Алим болгъандан эсе, адам болгъан къыйынды.
- Дуния аламаты сен эсенг да, игиме деб айтма.
Познай себя, и ты познаешь весь мир. Со старого форума
30.05.2005 20:16:10
esl
2003-11-05 15:03:43 Да, пожалуйста!)
esl
2003-11-05 15:05:18 Админу: спасибо, что убрали все ненужное
Курман
2003-11-05 16:01:42 Например: в изготовленном предмете мы видим следы изготовителя. Т.е. мастер, не знакомый с действием слышать, не может изготовить что-либо связанное слухом. В его словаре не будет таких слов как слышать, услышать. - - - Ну а если предмет слышащий? Зрячий? Говорящий? Значит можно логически догадаться что он и слышит, и видит, и говорит. - - -- Как я упоминал, для изготовления требуется определенное знание - значит он умный, знающий, мудрый? - - - - Какие проявления его качества мы ещё видим "esl"?
Чтец
2003-11-05 16:17:53 Люди! Взгляните сюда
|
|
|
|
30.05.2005 20:17:37
esl
2003-11-06 10:51:30 Курман, какой ты легко ранимый, я думала, что улыбка в и-нете означает- в шутку. Ладно, внесу ясность, мы просто делимся знаниями, и ты мне вовсе не противник! Продолжаю позновать мир... Продолжу твоим примером, посмотрев на стол я могу сказать о его изготовителе следующее: он является учеником или же мастером такой-то школы, он любит или не любит свое дело, он работает аккуратно, он разбирается в сырье и т.д. Исходя из вышесказанного я могу иметь ограниченную информацию о его человеческих качествах. Например он работает аккуратно, значит он и в повседневной жизни очень аккуратен, значит он чист, опрятен и т.д. Если он чист значит он сам стирает свои рубашки ) или в худшем случае достает свою маму, сестру ну или жену т.д. Получается посмотрев на стол я смогу охарактеризовать его изготовителя, т.е. познав стол я по цепочке познаю изготовителя. Но насколько правильно, я его познаю, ведь я исхожу из своего круга знаний (опять таки смотрю из своего окошка на мир), а может я не права, может этот самый изготовитель стола вовсе и не такой как мне показалось?
esl
2003-11-06 10:53:21
|
|
|
|
Читают тему (гостей: 1)