- Игини сыйлагъан адетди.
- Ана къолу ачытмаз.
- Къонагъынгы артмагъын алма да, алгъышын ал.
- Тилчи тилден къаныкъмаз.
- Мен да «сен», дейме, сен да «кесим», дейсе.
- Акъыл сабырлыкъ берир.
- Айран ичген – къутулду, джугъусун джалагъан – тутулду.
- Джангыз терек къынгыр ёсер.
- Тюзню ётмеги тюзде къалса да, тас болмаз.
- Кёб къычыргъандан – къоркъма, тынч олтургъандан – къоркъ.
- Эллинг бла джау болсанг да, юйюнг бла джау болма.
- Чабакъ башындан чирийди.
- Къарнынг бла ёч алма.
- Урама да – ёледи, сатама да – келеди.
- Къуллукъчума, деб махтанма, къуллукъ – хаух джамчыды!
- Рысхы – насыбха къор.
- Тилчи бир сагъатха айлыкъ хата этер.
- Битмегеннге сакъал – танг.
- Ишленмеген джаш – джюгенсиз ат, ишленмеген къыз – тузсуз хант.
- Эли джокъну – кёлю джокъ.
- Ач уят къоймаз.
- Ачны эсинде – аш.
- Байны къызы баймакъ болса да, юйде къалмаз!
- Билмегенинги, билгеннге сор.
- Ёзденликни кёбю ётюрюк.
- Ач къарынны, токъ билмез
- Ашын ашагъанынгы, башын да сыйла.
- Тилсиз миллет джокъ болур.
- Арбаз къынгырды да, ийнек сауалмайма.
- Нёгер болсанг, тенг бол, тенг болмасанг, кенг бол.
- Ишни ахырын ойламай, аллын башлама.
- Кёл – къызбай, къол – батыр.
- Эрни эр этерик да, къара джер этерик да, тиширыуду.
- Адам къаллай бир ишленмесе, аллай бир кесин уллу кёреди.
- Адам сёзюнден белгили.
- Дууулдаса – бал чибин, къонса – къара чибин.
- Элге къуллукъ этмеген, элге ие болмаз.
- Къонакъ аман болса, къонакъбай джунчур
- Сабыр джетер муратха, сабырсыз къалыр уятха.
- Кимни – тили, тиши онглу, кимни – къолу, иши онглу.
- Къууут – джелге, берне – бошха.
- Аллахха ийнаннган кишини, Аллах онгдурур ишин.
- Ойнай билмеген, уруб къачар.
- Къан бла кирген, джан бла чыгъар.
- Биреуню къыйынлыгъы бла кесинге джол ишлеме.
- Чомарт къонакъ юй иесин сыйлар.
- Ашда уялгъан – мухар, ишде уялгъан – хомух.
- Ариу джол аджал келтирмез.
- Тас болгъан бычакъны сабы – алтын.
- Джюрек кёзден алгъа кёрюр.
Познай себя, и ты познаешь весь мир. Со старого форума
30.05.2005 20:16:10
esl
2003-11-05 15:03:43 Да, пожалуйста!)
esl
2003-11-05 15:05:18 Админу: спасибо, что убрали все ненужное
Курман
2003-11-05 16:01:42 Например: в изготовленном предмете мы видим следы изготовителя. Т.е. мастер, не знакомый с действием слышать, не может изготовить что-либо связанное слухом. В его словаре не будет таких слов как слышать, услышать. - - - Ну а если предмет слышащий? Зрячий? Говорящий? Значит можно логически догадаться что он и слышит, и видит, и говорит. - - -- Как я упоминал, для изготовления требуется определенное знание - значит он умный, знающий, мудрый? - - - - Какие проявления его качества мы ещё видим "esl"?
Чтец
2003-11-05 16:17:53 Люди! Взгляните сюда
|
|
|
|
30.05.2005 20:17:37
esl
2003-11-06 10:51:30 Курман, какой ты легко ранимый, я думала, что улыбка в и-нете означает- в шутку. Ладно, внесу ясность, мы просто делимся знаниями, и ты мне вовсе не противник! Продолжаю позновать мир... Продолжу твоим примером, посмотрев на стол я могу сказать о его изготовителе следующее: он является учеником или же мастером такой-то школы, он любит или не любит свое дело, он работает аккуратно, он разбирается в сырье и т.д. Исходя из вышесказанного я могу иметь ограниченную информацию о его человеческих качествах. Например он работает аккуратно, значит он и в повседневной жизни очень аккуратен, значит он чист, опрятен и т.д. Если он чист значит он сам стирает свои рубашки ) или в худшем случае достает свою маму, сестру ну или жену т.д. Получается посмотрев на стол я смогу охарактеризовать его изготовителя, т.е. познав стол я по цепочке познаю изготовителя. Но насколько правильно, я его познаю, ведь я исхожу из своего круга знаний (опять таки смотрю из своего окошка на мир), а может я не права, может этот самый изготовитель стола вовсе и не такой как мне показалось?
esl
2003-11-06 10:53:21
|
|
|
|
Читают тему (гостей: 1)