- Аман къатын сабий табса, бий болур…
- Аз сёлешген, къайгъысыз турур.
- Бет бетге къараса, бет да джерге къарар.
- Эл ауузу – элек, анга ийнаннган – халек.
- Джюрекге ариу – кёзге да ариу.
- Тойгъан джерге джети къайт.
- Таула не мийик болсала да, аууш табылыр.
- Къралынгы – душмандан, башынгы от бла суудан сакъла.
- Байны къызы баймакъ болса да, юйде къалмаз!
- Кютгени беш эчки, сызгъыргъаны уа, джерни джарады.
- Аманны къуугъан, аманлыкъ табар.
- Ариу – кёзге, акъыл – джюрекге.
- Къазанда болса, чолпугъа чыгъар.
- Бичгенде ашыкъма, тикгенде ашыкъ.
- Элде адам къалмаса, ит тахтагъа минер.
- Рысхы – насыбха къор.
- Ат да турмайды бир териде.
- Кёбге таш атма.
- Хазыр ашха – терен къашыкъ.
- Ариу джол аджал келтирмез.
- Бермеген къол, алмайды.
- Намыс сатылыб алынмайды.
- Кюн – узун, ёмюр – къысха.
- Тойгъан антын унутур.
- Эшекге миннген – биринчи айыб, андан джыгъылгъан – экинчи айыб.
- Ач бёрюге мекям джокъ.
- Джолда аягъынга сакъ бол, ушакъда тилинге сакъ бол.
- Джангыз торгъай джырламаз.
- Зарда марда джокъ.
- Азыкълы ат арымаз, къатыны аман джарымаз.
- Билимсиз иш бармаз.
- Эшекни не къадар тюйсенг да, ат болмаз.
- Джашынгы кесинг юретмесенг, джашау юретир.
- Тойгъа барсанг, тоюб бар, эски тонунгу къоюб бар.
- Этек чакъмакълары баш джаргъан, сёлешген сёзлери таш джаргъан.
- Акъыллы эркиши атын махтар, акъылсыз эркиши къатынын махтар.
- Ашхы болсанг, атынг чыгъар, аман болсанг, джанынг чыгъар.
- Тамбла алтындан бюгюн багъыр ашхы.
- Адам боллукъ, атламындан белгили болур.
- Джарашыу сюйген – джалынчакъ.
- Насыблыны баласы кюн кюнден да баш болур, насыбсызны баласы, кюн кюнден да джаш болур.
- Къаллай салам берсенг, аллай джууаб алырса.
- Ёмюрлюк шохлукъну джел элтмез.
- Магъанасыз сёз – тауушсуз сыбызгъы.
- Бойнуму джети джерден кессенг да, мен ол ишни этеллик тюлме.
- Узун джолну барсанг, бюгюн келирсе, къысха джолну барсанг, тамбла келирсе.
- Мен да «сен», дейме, сен да «кесим», дейсе.
- Ана – юйню кюн джарыгъы.
- Чабакъ башындан чирийди.
- Чомарт къолда мал къалмаз.
Познай себя, и ты познаешь весь мир. Со старого форума
30.05.2005 20:16:10
esl
2003-11-05 15:03:43 Да, пожалуйста!)
esl
2003-11-05 15:05:18 Админу: спасибо, что убрали все ненужное
Курман
2003-11-05 16:01:42 Например: в изготовленном предмете мы видим следы изготовителя. Т.е. мастер, не знакомый с действием слышать, не может изготовить что-либо связанное слухом. В его словаре не будет таких слов как слышать, услышать. - - - Ну а если предмет слышащий? Зрячий? Говорящий? Значит можно логически догадаться что он и слышит, и видит, и говорит. - - -- Как я упоминал, для изготовления требуется определенное знание - значит он умный, знающий, мудрый? - - - - Какие проявления его качества мы ещё видим "esl"?
Чтец
2003-11-05 16:17:53 Люди! Взгляните сюда
|
|
|
|
30.05.2005 20:17:37
esl
2003-11-06 10:51:30 Курман, какой ты легко ранимый, я думала, что улыбка в и-нете означает- в шутку. Ладно, внесу ясность, мы просто делимся знаниями, и ты мне вовсе не противник! Продолжаю позновать мир... Продолжу твоим примером, посмотрев на стол я могу сказать о его изготовителе следующее: он является учеником или же мастером такой-то школы, он любит или не любит свое дело, он работает аккуратно, он разбирается в сырье и т.д. Исходя из вышесказанного я могу иметь ограниченную информацию о его человеческих качествах. Например он работает аккуратно, значит он и в повседневной жизни очень аккуратен, значит он чист, опрятен и т.д. Если он чист значит он сам стирает свои рубашки ) или в худшем случае достает свою маму, сестру ну или жену т.д. Получается посмотрев на стол я смогу охарактеризовать его изготовителя, т.е. познав стол я по цепочке познаю изготовителя. Но насколько правильно, я его познаю, ведь я исхожу из своего круга знаний (опять таки смотрю из своего окошка на мир), а может я не права, может этот самый изготовитель стола вовсе и не такой как мне показалось?
esl
2003-11-06 10:53:21
|
|
|
|
Читают тему (гостей: 1)