- Джюз элде джюз ёгюзюм болгъандан эсе, джюз джууугъум болсун.
- Аякъларынгы джууургъанынга кёре узат.
- Кюн кёрмеген, кюн кёрсе, кюндюз чыракъ джандырыр.
- Эшекни не къадар тюйсенг да, ат болмаз.
- Къонакъны къачан кетерин сорма, къачан келлигин сор.
- Юйлю уругъа ит чабмаз.
- Ашыкъгъанны этеги бутуна чырмалыр.
- Къоркъакъны кёзю экили кёрюр.
- Акъыл аздырмаз, билим тоздурмаз.
- Элде адам къалмаса, ит тахтагъа минер.
- Кёкдеги болмаса, джердегин кёрмейди.
- Къонакъ хазыр болгъанлыкъгъа, къонакъбай хазыр тюлдю.
- Ашхылыкъ джерде джатмайды, аманлыкъ суугъа батмайды.
- Эр абынмай, эл танымаз.
- Иги болса, тамадама – махтау, аман болса, меннге – айыб.
- Акъыл къартда, джашда тюйюлдю – башдады.
- Насыблы элин сюер, насыбсыз кесин сюер.
- Сабыр джетер муратха, сабырсыз къалыр уятха.
- Байлыкъдан саулукъ ашхыды.
- Сыфатында болмагъаны, суратында болмаз.
- Къошда джокъгъа – юлюш джокъ.
- Сескекли кесин билдирир.
- Тешик этген тынчды, аны джамагъан къыйынды.
- Мухарны эси – ашарыкъда.
- Итли къонакъ джарашмаз.
- Сёз къанатсыз учар.
- Ач къалгъандан, кеч къалгъан къолай.
- Кёлю джокъну – джолу джокъ.
- Татлы тилде – сёз ариу, чемер къолда – иш ариу.
- Аманнга игилик этсенг, юйюнге сау бармазса.
- Къобан да къуру да къобханлай турмайды, адам да къуру да патчахлай турмайды.
- Ариу сёз джыланны орнундан чыгъарыр.
- Ауурну тюбю бла, дженгилни башы бла джюрюген.
- Сагъышы джокъ – джукъучу, акъылы джокъ – къаугъачы.
- Ата Джуртун танымагъан, атасын да танымаз.
- Къанны къан бла джуума, аманны аман бла къуума.
- Айырылгъанланы айю ашар, бёлюннгенлени бёрю ашар.
- Джашлыкъ этмеген, башлыкъ этмез.
- Кеси юйюмде мен да ханма.
- Ёзденликни джайгъан – джокълукъ.
- Эки къатын алгъанны къулагъы тынгнгаймаз.
- Ашына кёре табагъы, балына кёре къалагъы.
- Ишлегенден, къарагъан уста.
- Тюзлюк тас болмайды.
- Дженгил джетерикме деб, узун джолну къоюб, къысхасын барма.
- Джогъун бар этген, барын бал этген.
- Ариу – кёзге, акъыл – джюрекге.
- Тилчи тилден къаныкъмаз.
- Тойгъа алгъа да барма, тойда артха да къалма.
- Мухардан ач ычхынмаз.
Познай себя, и ты познаешь весь мир. Со старого форума
30.05.2005 20:16:10
esl
2003-11-05 15:03:43 Да, пожалуйста!)
esl
2003-11-05 15:05:18 Админу: спасибо, что убрали все ненужное
Курман
2003-11-05 16:01:42 Например: в изготовленном предмете мы видим следы изготовителя. Т.е. мастер, не знакомый с действием слышать, не может изготовить что-либо связанное слухом. В его словаре не будет таких слов как слышать, услышать. - - - Ну а если предмет слышащий? Зрячий? Говорящий? Значит можно логически догадаться что он и слышит, и видит, и говорит. - - -- Как я упоминал, для изготовления требуется определенное знание - значит он умный, знающий, мудрый? - - - - Какие проявления его качества мы ещё видим "esl"?
Чтец
2003-11-05 16:17:53 Люди! Взгляните сюда
|
|
|
|
30.05.2005 20:17:37
esl
2003-11-06 10:51:30 Курман, какой ты легко ранимый, я думала, что улыбка в и-нете означает- в шутку. Ладно, внесу ясность, мы просто делимся знаниями, и ты мне вовсе не противник! Продолжаю позновать мир... Продолжу твоим примером, посмотрев на стол я могу сказать о его изготовителе следующее: он является учеником или же мастером такой-то школы, он любит или не любит свое дело, он работает аккуратно, он разбирается в сырье и т.д. Исходя из вышесказанного я могу иметь ограниченную информацию о его человеческих качествах. Например он работает аккуратно, значит он и в повседневной жизни очень аккуратен, значит он чист, опрятен и т.д. Если он чист значит он сам стирает свои рубашки ) или в худшем случае достает свою маму, сестру ну или жену т.д. Получается посмотрев на стол я смогу охарактеризовать его изготовителя, т.е. познав стол я по цепочке познаю изготовителя. Но насколько правильно, я его познаю, ведь я исхожу из своего круга знаний (опять таки смотрю из своего окошка на мир), а может я не права, может этот самый изготовитель стола вовсе и не такой как мне показалось?
esl
2003-11-06 10:53:21
|
|
|
|
Читают тему (гостей: 1)