- Сабийни джумушха джибер да, ызындан бар.
- Башда акъыл болмаса, эки аякъгъа кюч джетер.
- Чакъырылгъанны аты, чакъырылмагъанны багъасы болур.
- Джюз элде джюз ёгюзюм болгъандан эсе, джюз джууугъум болсун.
- Акъыл бла адеб эгизледиле.
- Ат да турмайды бир териде.
- Ата Джуртча джер болмаз, туугъан элча эл болмаз.
- Чакъырылмай келген къонакъ сыйланмай кетер.
- Намыс болмагъан джерде, насыб болмаз.
- Мен да «сен», дейме, сен да «кесим», дейсе.
- Тойгъанлыкъ къойгъа джарашады.
- Чёбню кёлтюрсенг, тюбюнден сёз чыгъар.
- Ач – эснер, ат – кишнер.
- Кёбню кёрген – кёб билир.
- Адебни адебсизден юрен.
- Сууда джау джокъ, кёб сёзде магъана джокъ.
- Ётген ёмюр – акъгъан суу.
- Орундукъ тюбюнде атылсам да, орта джиликме, де да айлан.
- Керти сёзге тёре джокъ.
- Ата – билек, ана – джюрек!
- Ашхы – джыяр, аман – джояр.
- Къобан да къуру да къобханлай турмайды, адам да къуру да патчахлай турмайды.
- Джаралыны джастыгъында сау ёлюр.
- Алгъанда – джууукъ, бергенде – джау.
- Бети къызарыучу адамны, джюреги харам болмаз.
- Аз сёлеш, кёб ишле.
- Мураты болгъанны джюрек тебюую башхады.
- Бал ашаргъа сюе эсенг, чибин ургъаннга тёз.
- Элге къуллукъ этмеген, элге ие болмаз.
- Къумурсхала джыйылсала, пилни да джыгъадыла.
- Акъыл неден да кючлюдю.
- Тик ёргени, тик энгишгеси да болады.
- Джарлы тюеге минсе да, ит къабар.
- Айыбны суу бла джууалмазса.
- Ач уят къоймаз.
- Бети – къучакълар, джюреги – бычакълар.
- Эте билген, этген этеди, эте билмеген, юретген этеди!
- Бир онгсуз адам адет чыгъарды, деб эштирик тюлсе.
- Соргъан айыб тюлдю, билмеген айыбды.
- Атынг аманнга чыкъгъандан эсе, джанынг тамагъынгдан чыкъсын.
- Ишин билген, аны сыйын чыгъарады.
- Олтуруб кёрюнмей эди да, ёрге туруб кёрюне эди.
- Адебсиз адам – джюгенсиз ат.
- Аман къатын сабий табса, бий болур…
- Тойну къарнашы – харс, джырны къарнашы – эжиу.
- Чомартха хар кюн да байрамды.
- Джаз бир кюнню джатсанг, къыш талай кюнню абынырса.
- Чыбыкълыкъда бюгюлмеген, къазыкълыкъда бюгюлмей эди.
- Къызны минг тилер, бир алыр.
- Ауругъанны сау билмез, ач къарынны токъ билмез.
Познай себя, и ты познаешь весь мир. Со старого форума
30.05.2005 20:16:10
esl
2003-11-05 15:03:43 Да, пожалуйста!)
esl
2003-11-05 15:05:18 Админу: спасибо, что убрали все ненужное
Курман
2003-11-05 16:01:42 Например: в изготовленном предмете мы видим следы изготовителя. Т.е. мастер, не знакомый с действием слышать, не может изготовить что-либо связанное слухом. В его словаре не будет таких слов как слышать, услышать. - - - Ну а если предмет слышащий? Зрячий? Говорящий? Значит можно логически догадаться что он и слышит, и видит, и говорит. - - -- Как я упоминал, для изготовления требуется определенное знание - значит он умный, знающий, мудрый? - - - - Какие проявления его качества мы ещё видим "esl"?
Чтец
2003-11-05 16:17:53 Люди! Взгляните сюда
|
|
|
|
30.05.2005 20:17:37
esl
2003-11-06 10:51:30 Курман, какой ты легко ранимый, я думала, что улыбка в и-нете означает- в шутку. Ладно, внесу ясность, мы просто делимся знаниями, и ты мне вовсе не противник! Продолжаю позновать мир... Продолжу твоим примером, посмотрев на стол я могу сказать о его изготовителе следующее: он является учеником или же мастером такой-то школы, он любит или не любит свое дело, он работает аккуратно, он разбирается в сырье и т.д. Исходя из вышесказанного я могу иметь ограниченную информацию о его человеческих качествах. Например он работает аккуратно, значит он и в повседневной жизни очень аккуратен, значит он чист, опрятен и т.д. Если он чист значит он сам стирает свои рубашки ) или в худшем случае достает свою маму, сестру ну или жену т.д. Получается посмотрев на стол я смогу охарактеризовать его изготовителя, т.е. познав стол я по цепочке познаю изготовителя. Но насколько правильно, я его познаю, ведь я исхожу из своего круга знаний (опять таки смотрю из своего окошка на мир), а может я не права, может этот самый изготовитель стола вовсе и не такой как мне показалось?
esl
2003-11-06 10:53:21
|
|
|
|
Читают тему (гостей: 1)