- Ариуну – ауруу кёб.
- Иги сёз – джаннга азыкъ, аман сёз башха – къазыкъ.
- Джиби бир къат джетмей эди да, эки къат тарта эди.
- Кечеси – аяз, кюню – къыш, джарлы къаргъагъа бир аш тюш!
- Къартны сыйын кёрмеген, къартлыгъында сыйлы болмаз.
- Эл ауузу – элек, анга ийнаннган – халек.
- Ат да турмайды бир териде.
- Хантына кёре тузу, юйюне кёре къызы.
- Кёб къычыргъандан – къоркъма, тынч олтургъандан – къоркъ.
- Кеси юйюмде мен да ханма.
- Таукел къуру къалмаз.
- Тойну къарнашы – харс, джырны къарнашы – эжиу.
- Джауумдан сора, кюн кюйдюрюр, ётюрюкден сора, айыб кюйдюрюр.
- Артына баргъанны, къатына барма.
- Эркишиге тары кебек танг кёрюнюр.
- Эм ашхы къайын ана мамукъ бла башынгы тешер.
- Къызгъанчдан ычхыныр, мухардан ычхынмаз.
- Юй кюйдю да, кюйюз чыкъды, ортасындан тюйюш чыкъды.
- Джыйырма къойну юч джыйырма эбзе кюте эди.
- Кёз – сюйген джерде, къол – ауругъан джерде.
- Билимсиз иш бармаз.
- Ариу джол аджал келтирмез.
- Игиге айтсанг – билир, аманнга айтсанг – кюлюр.
- Сабий болмагъан джерде, мёлек болмаз.
- Джукъу тёшек сайламайды.
- Зар адам ашынгы ашар, кесинги сатар.
- Джахил болса анасы, не билликди баласы?
- Эр сокъур болсун, къатын тилсиз болсун.
- Окъ къызбайны джокълайды.
- Огъурлуну сёзю – суу, огъурсузну сёзю – уу.
- Адам бла мюлк юлешмеген эсенг, ол адамны билиб бошагъанма, деб кесинги алдама.
- Борчунг бар эсе, хурджунунга ойлаб узал.
- Сёз – кюмюш, джыр – алтын.
- Тёгюлген тюгел джыйылмайды.
- Кёб джат да, бек чаб.
- Къайтырыкъ эшигинги, къаты уруб чыкъма.
- Ашхы сёз таш тешер.
- Къазанда болса, чолпугъа чыгъар.
- Экеу тутушса, биреу джыгъылыр.
- Баш – акъыл ючюн, акъылман – халкъ ючюн.
- Джаным-тиним – окъуу, билим.
- Оюмсуз атлагъан, аджалсыз ёлюр.
- Къатын къылыкъсыз, эр тынчлыкъсыз.
- Къобан да къуру да къобханлай турмайды, адам да къуру да патчахлай турмайды.
- Тилчи бир сагъатха айлыкъ хата этер.
- Хар сёзню орну барды.
- Къолунгдан къуймакъ ашатсанг да, атаны борчундан къутулмазса.
- Кесине оноу эте билмеген, халкъына да эте билмез.
- Онгсузну – джакъла, тенгликни – сакъла.
- Арба аугъандан сора, джол кёргюзтюучю кёб болур.
Познай себя, и ты познаешь весь мир. Со старого форума
30.05.2005 20:16:10
esl
2003-11-05 15:03:43 Да, пожалуйста!)
esl
2003-11-05 15:05:18 Админу: спасибо, что убрали все ненужное
Курман
2003-11-05 16:01:42 Например: в изготовленном предмете мы видим следы изготовителя. Т.е. мастер, не знакомый с действием слышать, не может изготовить что-либо связанное слухом. В его словаре не будет таких слов как слышать, услышать. - - - Ну а если предмет слышащий? Зрячий? Говорящий? Значит можно логически догадаться что он и слышит, и видит, и говорит. - - -- Как я упоминал, для изготовления требуется определенное знание - значит он умный, знающий, мудрый? - - - - Какие проявления его качества мы ещё видим "esl"?
Чтец
2003-11-05 16:17:53 Люди! Взгляните сюда
|
|
|
|
30.05.2005 20:17:37
esl
2003-11-06 10:51:30 Курман, какой ты легко ранимый, я думала, что улыбка в и-нете означает- в шутку. Ладно, внесу ясность, мы просто делимся знаниями, и ты мне вовсе не противник! Продолжаю позновать мир... Продолжу твоим примером, посмотрев на стол я могу сказать о его изготовителе следующее: он является учеником или же мастером такой-то школы, он любит или не любит свое дело, он работает аккуратно, он разбирается в сырье и т.д. Исходя из вышесказанного я могу иметь ограниченную информацию о его человеческих качествах. Например он работает аккуратно, значит он и в повседневной жизни очень аккуратен, значит он чист, опрятен и т.д. Если он чист значит он сам стирает свои рубашки ) или в худшем случае достает свою маму, сестру ну или жену т.д. Получается посмотрев на стол я смогу охарактеризовать его изготовителя, т.е. познав стол я по цепочке познаю изготовителя. Но насколько правильно, я его познаю, ведь я исхожу из своего круга знаний (опять таки смотрю из своего окошка на мир), а может я не права, может этот самый изготовитель стола вовсе и не такой как мне показалось?
esl
2003-11-06 10:53:21
|
|
|
|
Читают тему (гостей: 1)