- Акъыллы эркиши атын махтар, акъылсыз эркиши къатынын махтар.
- Арба аугъандан сора, джол кёргюзтюучю кёб болур.
- Экиндини кеч къылсанг, чабыб джетер ашхам.
- Эм ашхы къайын ана мамукъ бла башынгы тешер.
- Чомарт бергенин айтмаз.
- Джаз бир кюнню джатсанг, къыш талай кюнню абынырса.
- Шапа кёб болса, аш татымсыз болур.
- Ашда – бёрю, ишде – ёлю.
- Арбаз къынгырды да, ийнек сауалмайма.
- Къатын байлыкъны сюер, эр саулукъну сюер.
- Ашлыкъ – бюртюкден, джюн – тюкден.
- Зар адамны насыбы болмаз.
- Джарашыу сюйген – джалынчакъ.
- Эртде тургъан джылкъычыны эркек аты тай табар.
- Къатыны харакетли болса, эри къымсыз болур.
- Телиге от эт десенг, юйюнге от салыр.
- Ашхы атаны – джашы ашхы, ашхы ананы – къызы ашхы.
- Ишлегенде эринме, ишде чолакъ кёрюнме.
- Адеб джокъда, намыс джокъ.
- Бал – татлы, балдан да бала – татлы.
- Джерни букъусу кёкге къонмаз.
- Акъыл аздырмаз, билим тоздурмаз.
- Ач бёрюге мекям джокъ.
- Эртде тургъан бла эртде юйленнген сокъуранмаз.
- Рысхы джалгъанды: келген да этер, кетген да этер.
- Баш болса, бёрк табылыр.
- Бичгенде ашыкъма, тикгенде ашыкъ.
- Акъыллы айтыр эди, акъылсыз къоймайды.
- Къонагъы джокъну – шоху джокъ.
- Элиб деген, элге болушур.
- Уллу суу бла уллу ауруудан башынгы сакъла.
- Къарт бла баш аша, джаш бла аякъ аша.
- Баргъанынга кёре болур келгенинг.
- Тюзню ётмеги тюзде къалса да, тас болмаз.
- Ата Джуртун танымагъан, атасын да танымаз.
- Бет бетге къараса, бет да джерге къарар.
- Къазанны башы ачыкъ болса, итге уят керекди.
- Адам къыйынлыгъын кёлтюрюр, зауукълугъун кёлтюрмез.
- Арбаз сайлама да, хоншу сайла.
- Кимни – тили, тиши онглу, кимни – къолу, иши онглу.
- Ишлегенден, къарагъан уста.
- Насыблыны баласы кюн кюнден да баш болур, насыбсызны баласы, кюн кюнден да джаш болур.
- Байлыкъ адамны сокъур этер.
- Джарлыны эшигин махтагъан джабар.
- Рысхысына кёре, джаш ёсер, къышлыгъына кёре, мал ёсер.
- Биреуню тёрюнден, кесинги эшик артынг игиди.
- Кёб джашагъан – кёб билир.
- Иги болса, тамадама – махтау, аман болса, меннге – айыб.
- Къайгъыны сюйген, къайгъы табар.
- Ашын ашагъанынгы, башын да сыйла.
Познай себя, и ты познаешь весь мир. Со старого форума
30.05.2005 20:16:10
esl
2003-11-05 15:03:43 Да, пожалуйста!)
esl
2003-11-05 15:05:18 Админу: спасибо, что убрали все ненужное
Курман
2003-11-05 16:01:42 Например: в изготовленном предмете мы видим следы изготовителя. Т.е. мастер, не знакомый с действием слышать, не может изготовить что-либо связанное слухом. В его словаре не будет таких слов как слышать, услышать. - - - Ну а если предмет слышащий? Зрячий? Говорящий? Значит можно логически догадаться что он и слышит, и видит, и говорит. - - -- Как я упоминал, для изготовления требуется определенное знание - значит он умный, знающий, мудрый? - - - - Какие проявления его качества мы ещё видим "esl"?
Чтец
2003-11-05 16:17:53 Люди! Взгляните сюда
|
|
|
|
30.05.2005 20:17:37
esl
2003-11-06 10:51:30 Курман, какой ты легко ранимый, я думала, что улыбка в и-нете означает- в шутку. Ладно, внесу ясность, мы просто делимся знаниями, и ты мне вовсе не противник! Продолжаю позновать мир... Продолжу твоим примером, посмотрев на стол я могу сказать о его изготовителе следующее: он является учеником или же мастером такой-то школы, он любит или не любит свое дело, он работает аккуратно, он разбирается в сырье и т.д. Исходя из вышесказанного я могу иметь ограниченную информацию о его человеческих качествах. Например он работает аккуратно, значит он и в повседневной жизни очень аккуратен, значит он чист, опрятен и т.д. Если он чист значит он сам стирает свои рубашки ) или в худшем случае достает свою маму, сестру ну или жену т.д. Получается посмотрев на стол я смогу охарактеризовать его изготовителя, т.е. познав стол я по цепочке познаю изготовителя. Но насколько правильно, я его познаю, ведь я исхожу из своего круга знаний (опять таки смотрю из своего окошка на мир), а может я не права, может этот самый изготовитель стола вовсе и не такой как мне показалось?
esl
2003-11-06 10:53:21
|
|
|
|
Читают тему (гостей: 1)