- Насыблы элин сюер, насыбсыз кесин сюер.
- Чакъырылмай келген къонакъ сыйланмай кетер.
- Тюзлюк шохлукъну бегитир.
- Ач, тоймам, дейди, тойгъан, ач болмам, дейди.
- Уруну арты – къуру.
- Аз айтсам, кёб ангылагъыз.
- Онгсузну – джакъла, тенгликни – сакъла.
- Ёксюзню къалачы уллу кёрюнюр.
- Эл тойса, тоймагъан, эл къойса, къоймагъан.
- Юйлю уругъа ит чабмаз.
- Сабыр джетер муратха, сабырсыз къалыр уятха.
- Ач бёрюге мекям джокъ.
- Накъырда – кертини келечиси.
- Аурууну келиую тынч, кетиую – къыйын.
- Таукелге нюр джауар.
- Кёрмегеннге кебек – танг, битмегеннге сакъал – танг.
- Биреуге кёлтюрген таягъынг, кесинги башынга урур.
- Джетген къыз джерли эшекни танымаз.
- Кийимни бичсенг, кенг бич, тар этген къыйын тюлдю.
- Адеб базарда сатылмаз.
- Чабакъсыз кёлге къармакъ салгъанлыкъгъа, чабакъ тутмазса.
- Уллу атлама – абынырса, уллу къабма – къарылырса.
- Ариу – кёзге, акъыл – джюрекге.
- Аман хансны – урлугъу кёб.
- Эр абынмай, эл танымаз.
- Башы ишлегенни, ауузу да ишлер.
- Шайтан алдады, тюзлюк къаргъады.
- Кёб ашасанг, татыуу чыкъмаз, кёб сёлешсенг, магъанасы чыкъмаз.
- Ёзденликни джайгъан – джокълукъ.
- Джылар джаш, атасыны сакъалы бла ойнар.
- Гыдай эчки суугъа къараб, мюйюзле кёрмесе, джашма алкъын, дегенди.
- Байлыкъдан саулукъ ашхыды.
- Айранын берсенг, челегин да къызгъанма.
- Билмейме деген – бир сёз
- Хазыр ашха – терен къашыкъ.
- Тойну къарнашы – харс, джырны къарнашы – эжиу.
- Аман къатын сабий табса, бий болур…
- Ата джурт – алтын бешик.
- Хансыз джомакъ болмаз.
- Ашлыкъ – бюртюкден, джюн – тюкден.
- Ашыкъгъанны этеги бутуна чырмалыр.
- Ач къарынны, токъ билмез
- Мен да «сен», дейме, сен да «кесим», дейсе.
- Ашлыкъны арба юйге келтирир, чана базаргъа элтир.
- Кёпюр салгъан кеси ётер, уру къазгъан кеси кетер.
- Тилде сюек болмаса да, сюек сындырыр.
- Къызын тута билмеген, тул этер, джашын тута билмеген, къул этер.
- Акъыллы эркиши атын махтар, акъылсыз эркиши къатынын махтар.
- Акъылсызны джууукъгъа алма, акъыллыны кенгнге салма.
- Босагъа таш юйге кирмей эди, тыбыр таш эшикге чыкъмай эди.
[ Закрыто ] И.М. Мизиев История Балкарии и Карачая с древнейших времен до походов Тимура?
26.02.2009 16:40:52
Хочу представить вам лучшую работу по карачаево-балкарской истории. Я думаю что имя Исмаила Мизиева слышали все, но не многие читали его книги. Этот человек практически в одиночку восстал против мракобесия антитюркской официальной науки, он нашел сотни лексических параллелей между шумерским и карачаево-балкарским языками, он в пух и прах разбил теорию об иранстве скифов, он вернул нам нашу историю.
http://balkaria.borda.ru/?1-2-0-00000017-000-0-1-1 235637082 |
|
|
|
27.02.2009 07:38:34
Очень качественная работа, это моё основное оружие в борбе за Аланское прошлое, осетинам в основном остается материться и банить и в черный список меня отправлять
|
|
|
|
03.03.2009 22:40:40
когда же мы перестанем искать различия между собой радуя кафиров
|
|
|
|
21.03.2009 05:00:56
К стати, осетины на отрез отказываются читать Мизиева да его по моему никто кроме Да его по моему все отказываються читать кроме вас естественно
|
|
|
|
21.03.2009 14:46:19
Тем, кто ещё не читал, советую ознакомиться:
Очарование седой древности: Мифы о происхождении в современных школьных учебниках http://scepsis.ru/library/print/id_162.html ...Различие подходов создает тупиковую ситуацию в сфере образования. В 1995 году в Нальчике был опубликован школьный учебник, написанный совместно кабардинскими и балкарскими авторами. В одной его главе скифы назывались иранцами, а майкопская культура объявлялась творением рук абхазо-адыгских предков кабардинцев, а в другой главе и майкопская культура, и степное население начиная с раннего бронзового века однозначно отождествлялись с тюрками, тюрки представлялись создателями шумерской цивилизации и носителями скифской и аланской культур[4]. То же самое характерно для учебного пособия по истории, изданного в Карачаево-Черкесии. Там происхождение карачаевцев излагалось по Мизиеву, а в главе о черкесах была представлена адыгская версия древней истории[5]... ________________________________ [4] История Кабардино-Балкарии. Учебное пособие для средней школы. Нальчик, 1995. [5] Народы Карачаево-Черкесии: история и культура. Черкесск, 1998. |
|
|
|
23.03.2009 01:51:39
osetin muslim
Не позорь мусульман, осетин. __________________________ Кого же нам надо радовать? Тебя, чтоли? |
|
|
|
23.03.2009 03:18:59
Emegen
че так грубото ? |
|
|
|
23.03.2009 18:32:47
sult
Даже анализировать не хочу Вот и славно. На "нет" и суда нет. Посему просто не засоряй топик левой лабудой и будет тебе шастие. |
|
|
|
Читают тему (гостей: 1)