- Ётюрюкден тюбю джокъ, кёлтюрюрге джиби джокъ.
- Айтхан – тынч, этген – къыйын.
- Ёнгкюч къууана барыр, джылай келир.
- Ач – эснер, ат – кишнер.
- Кийим тукъум сордурур.
- Эки итни арасына сюек атма, эки адамны арасында сёз чыгъарма.
- Бет бетге къараса, бет да джерге къарар.
- Джылар джаш, атасыны сакъалы бла ойнар.
- Ариу сёз – джаннга азыкъ, аман сёз – башха къазыкъ.
- Кёкдеги болмаса, джердегин кёрмейди.
- Босагъагъа джууукъ орун болса, ашыгъыб тёрге озма.
- Джол бла сёзню къыйыры джокъ.
- Дуния аламаты сен эсенг да, игиме деб айтма.
- Насыб бютеу халкъны юлюшюдю.
- Джаханимни кёрмей, джандетге кёл салмазса.
- Иги бла джюрюсенг, джетерсе муратынга, аман бла джюрюсенг, къалырса уятха.
- Мени джылытмагъан кюн, меннге тиймесин!
- Къуру гыбыт бек дыгъырдар.
- Алгъанда – джууукъ, бергенде – джау.
- Халкъны юйю – туугъан джери.
- Берекет берсин деген джерде, берекет болур.
- Чакъырылмагъан къонакъ – орунсуз.
- Эм ашхы къайын ана мамукъ бла башынгы тешер.
- Ашын ашагъанынгы, башын да сыйла.
- Адамны сыфатына къарама, сёзюне къара.
- Джюз элде джюз ёгюзюм болгъандан эсе, джюз джууугъум болсун.
- Юйюнг бла джау болгъандан эсе, элинг бла джау бол.
- Джашынгы кесинг юретмесенг, джашау юретир.
- Къаллай салам берсенг, аллай джууаб алырса.
- Огъурлуну сёзю – суу, огъурсузну сёзю – уу.
- Къатыны харакетли болса, эри къымсыз болур.
- Къарыусузгъа кюлме, онгсузгъа тийме.
- Бети къызарыучу адамны, джюреги харам болмаз.
- Эки элинги тыйсанг, джети элде махталырса.
- Джаш болсун, къыз болсун, акъылы, саны тюз болсун.
- Соргъан айыб тюлдю, билмеген айыбды.
- Ачылгъан эт джабылыр, кёрген кёз унутмаз.
- Экиндини кеч къылсанг, чабыб джетер ашхам.
- Аз сёлеш, кёб ишле.
- Билими азны – ауузунда кирит.
- Тойгъа барсанг, тоюб бар, эски тонунгу къоюб бар.
- Къумурсхала джыйылсала, пилни да джыгъадыла.
- Суу ичген шауданынга тюкюрме.
- Кёзю сокъурдан – къоркъма, кёлю сокъурдан – къоркъ.
- Ёксюзню къалачы уллу кёрюнюр.
- Къобан да къуру да къобханлай турмайды, адам да къуру да патчахлай турмайды.
- Къонакъ аз олтурур, кёб сынар.
- Къонакъ аман болса, къонакъбай джунчур
- Тил – миллетни джаны.
- Сёз сёзню айтдырыр.
[ Закрыто ] И.М. Мизиев История Балкарии и Карачая с древнейших времен до походов Тимура?
26.02.2009 16:40:52
Хочу представить вам лучшую работу по карачаево-балкарской истории. Я думаю что имя Исмаила Мизиева слышали все, но не многие читали его книги. Этот человек практически в одиночку восстал против мракобесия антитюркской официальной науки, он нашел сотни лексических параллелей между шумерским и карачаево-балкарским языками, он в пух и прах разбил теорию об иранстве скифов, он вернул нам нашу историю.
http://balkaria.borda.ru/?1-2-0-00000017-000-0-1-1 235637082 |
|
|
|
27.02.2009 07:38:34
Очень качественная работа, это моё основное оружие в борбе за Аланское прошлое, осетинам в основном остается материться и банить и в черный список меня отправлять
|
|
|
|
03.03.2009 22:40:40
когда же мы перестанем искать различия между собой радуя кафиров
|
|
|
|
21.03.2009 05:00:56
К стати, осетины на отрез отказываются читать Мизиева да его по моему никто кроме Да его по моему все отказываються читать кроме вас естественно
|
|
|
|
21.03.2009 14:46:19
Тем, кто ещё не читал, советую ознакомиться:
Очарование седой древности: Мифы о происхождении в современных школьных учебниках http://scepsis.ru/library/print/id_162.html ...Различие подходов создает тупиковую ситуацию в сфере образования. В 1995 году в Нальчике был опубликован школьный учебник, написанный совместно кабардинскими и балкарскими авторами. В одной его главе скифы назывались иранцами, а майкопская культура объявлялась творением рук абхазо-адыгских предков кабардинцев, а в другой главе и майкопская культура, и степное население начиная с раннего бронзового века однозначно отождествлялись с тюрками, тюрки представлялись создателями шумерской цивилизации и носителями скифской и аланской культур[4]. То же самое характерно для учебного пособия по истории, изданного в Карачаево-Черкесии. Там происхождение карачаевцев излагалось по Мизиеву, а в главе о черкесах была представлена адыгская версия древней истории[5]... ________________________________ [4] История Кабардино-Балкарии. Учебное пособие для средней школы. Нальчик, 1995. [5] Народы Карачаево-Черкесии: история и культура. Черкесск, 1998. |
|
|
|
23.03.2009 01:51:39
osetin muslim
Не позорь мусульман, осетин. __________________________ Кого же нам надо радовать? Тебя, чтоли? |
|
|
|
23.03.2009 03:18:59
Emegen
че так грубото ? |
|
|
|
23.03.2009 18:32:47
sult
Даже анализировать не хочу Вот и славно. На "нет" и суда нет. Посему просто не засоряй топик левой лабудой и будет тебе шастие. |
|
|
|
Читают тему (гостей: 1)