- Эки ойлашыб, бир сёлешген.
- Къонагъынгы артмагъын алма да, алгъышын ал.
- Джол бла сёзню къыйыры джокъ.
- Акъыл бла адеб эгизледиле.
- Тиширыусуз юй – отсуз от джагъа.
- Акъыл къартда, джашда тюйюлдю – башдады.
- Акъыл аздырмаз, билим тоздурмаз.
- Окъуусуз билим – джокъ, билимсиз кюнюнг – джокъ.
- Ана къойну – балагъа джандет.
- Ауругъаннга – кийик саулукъ, джетген къызгъа – чилле джаулукъ.
- Экеулен сёлеше тура эселе, орталарына барыб кирме.
- Акъыл неден да кючлюдю.
- Иги адам абынса да, джангылмаз.
- Абынмазлыкъ аякъ джокъ, джангылмазлыкъ джаякъ джокъ.
- Ач, тоймам, дейди, тойгъан, ач болмам, дейди.
- Джарлы джети элни сёзюн этер.
- Кёб ашасанг, татыуу чыкъмаз, кёб сёлешсенг, магъанасы чыкъмаз.
- Аджашхан тёгерек айланыр.
- Элде адам къалмаса, ит тахтагъа минер.
- Кёзю сокъурдан – къоркъма, кёлю сокъурдан – къоркъ.
- Урама да – ёледи, сатама да – келеди.
- Тюз сёз баргъан сууну тыяр.
- Ёлген эшек бёрюден къоркъмайды.
- Ишленмеген джаш – джюгенсиз ат, ишленмеген къыз – тузсуз хант.
- Хар зат кесини орнуна иги.
- Акъыл сабырлыкъ берир.
- Ата Джуртуму башы болмасам да, босагъасында ташы болайым.
- Бюгюн дуния кибик, тамбла ахыратды.
- Сакъламагъан затынга джолукъсанг, не бек къууанаса, не бек ачыйса.
- Къуру гыбыт бек дыгъырдар.
- Къыз чыгъаргъан – къызыл къымжа.
- Айранны сюйген, ийнек тутар.
- Къонакъ болсанг, ийнакъ бол.
- Уллу айтханны этмеген – уллаймаз.
- Чабакъгъа акъыл, табагъа тюшсе келеди.
- Мухардан ач ычхынмаз.
- Джумушакъ сёз къаты таякъны сындырыр.
- Аш берме да, къаш бер.
- Эли джокъну – кёлю джокъ.
- Джылкъыдан – ат чыгъар, тукъумдан – джаш чыгъар.
- Кёзден кетген, кёлден да кетеди.
- Адамны сабийин сюйген джюреги, бычакъча, джитиди.
- Къонакъны къачан кетерин сорма, къачан келлигин сор.
- Аманны тукъумуна къарама, игини тукъумун сорма.
- Ашхы атаны – джашы ашхы, ашхы ананы – къызы ашхы.
- Ёлген аслан – сау чычхан.
- Къазанны башы ачыкъ болса, итге уят керекди.
- Аз сёлеш, кёб ишле.
- Ашатыргъа иш – ашхы, ишлетирге аш – ашхы.
- Байлыкъ болгъан джерде, тынчлыкъ джокъду.
[ Закрыто ] И.М. Мизиев История Балкарии и Карачая с древнейших времен до походов Тимура?
26.02.2009 16:40:52
Хочу представить вам лучшую работу по карачаево-балкарской истории. Я думаю что имя Исмаила Мизиева слышали все, но не многие читали его книги. Этот человек практически в одиночку восстал против мракобесия антитюркской официальной науки, он нашел сотни лексических параллелей между шумерским и карачаево-балкарским языками, он в пух и прах разбил теорию об иранстве скифов, он вернул нам нашу историю.
http://balkaria.borda.ru/?1-2-0-00000017-000-0-1-1 235637082 |
|
|
|
27.02.2009 07:38:34
Очень качественная работа, это моё основное оружие в борбе за Аланское прошлое, осетинам в основном остается материться и банить и в черный список меня отправлять
|
|
|
|
03.03.2009 22:40:40
когда же мы перестанем искать различия между собой радуя кафиров
|
|
|
|
21.03.2009 05:00:56
К стати, осетины на отрез отказываются читать Мизиева да его по моему никто кроме Да его по моему все отказываються читать кроме вас естественно
|
|
|
|
21.03.2009 14:46:19
Тем, кто ещё не читал, советую ознакомиться:
Очарование седой древности: Мифы о происхождении в современных школьных учебниках http://scepsis.ru/library/print/id_162.html ...Различие подходов создает тупиковую ситуацию в сфере образования. В 1995 году в Нальчике был опубликован школьный учебник, написанный совместно кабардинскими и балкарскими авторами. В одной его главе скифы назывались иранцами, а майкопская культура объявлялась творением рук абхазо-адыгских предков кабардинцев, а в другой главе и майкопская культура, и степное население начиная с раннего бронзового века однозначно отождествлялись с тюрками, тюрки представлялись создателями шумерской цивилизации и носителями скифской и аланской культур[4]. То же самое характерно для учебного пособия по истории, изданного в Карачаево-Черкесии. Там происхождение карачаевцев излагалось по Мизиеву, а в главе о черкесах была представлена адыгская версия древней истории[5]... ________________________________ [4] История Кабардино-Балкарии. Учебное пособие для средней школы. Нальчик, 1995. [5] Народы Карачаево-Черкесии: история и культура. Черкесск, 1998. |
|
|
|
23.03.2009 01:51:39
osetin muslim
Не позорь мусульман, осетин. __________________________ Кого же нам надо радовать? Тебя, чтоли? |
|
|
|
23.03.2009 03:18:59
Emegen
че так грубото ? |
|
|
|
23.03.2009 18:32:47
sult
Даже анализировать не хочу Вот и славно. На "нет" и суда нет. Посему просто не засоряй топик левой лабудой и будет тебе шастие. |
|
|
|
Читают тему (гостей: 1)