- Ауругъан – джашаудан умутчу.
- Келлик заман – къартлыкъ келтирир, кетген заман – джашлыкъ ёлтюрюр.
- Кёлсюзден сёзсюз тууар.
- Аурууну келиую тынч, кетиую – къыйын.
- Асхат ашлыкъ сата, юйдегиси ачдан къата.
- Эллинг бла джау болсанг да, юйюнг бла джау болма.
- Ашын ашагъанынгы, башын да сыйла.
- Минг тенг да азды, бир джау да кёбдю.
- Джарлы тюеге минсе да, ит къабар.
- Накъырда – кертини келечиси.
- «Ёгюз, джаргъа джууукъ барма, меннге джюк боллукъса», - дегенди эшек.
- Адамны джюреги нени кёрюрге сюйсе, кёзю да аны кёрюрге ёч болады.
- Акъыллы эркиши атын махтар, акъылсыз эркиши къатынын махтар.
- Къыз келсе, джумуш эте келеди, къатын келсе, ушакъ эте келеди.
- Кёлю джокъну – джолу джокъ.
- Тёзгеннге, джабылгъан эшик ачылыр.
- Керек ташны ауурлугъу джокъ.
- Эли джокъну – кёлю джокъ.
- Адеб джокъда, намыс джокъ.
- Аллахха ийнаннган кишини, Аллах онгдурур ишин.
- Сакъ юйюне сау барыр.
- Джырчы ёлсе, джыры къалыр.
- Кюн – узун, ёмюр – къысха.
- Джашынгы кесинг юретмесенг, джашау юретир.
- Юйюнгден чыкъдынг – кюнюнгден чыкъдынг.
- Ойнай билмеген, оюн бузар.
- Ариуну – ауруу кёб.
- Къошда джокъгъа – юлюш джокъ.
- Иесиз малны бёрю ашар.
- Къолу уллу – асыу, аягъы уллу – джарсыу.
- Айтханы чапыракъдан ётмеген.
- Рысхы – сют юсюнде кёмюк кибикди.
- Хаухну атма, ёнгкючню сатма.
- Берекет берсин деген джерде, берекет болур.
- Башы ишлегенни, ауузу да ишлер.
- Адам боллукъ, атламындан белгили болур.
- Тамырсыз терекге таянма – джыгъылырса.
- Кимни – тили, тиши онглу, кимни – къолу, иши онглу.
- Билеги кючлю, бирни джыгъар, билими кючлю, мингни джыгъар.
- Бозанг болмагъан джерге, къалагъынгы сукъма.
- Бермеген къол, алмайды.
- Эски джаугъа ышанма.
- Къонакъ хазыр болгъанлыкъгъа, къонакъбай хазыр тюлдю.
- Байны къызы баймакъ болса да, юйде къалмаз!
- Мухарны эси – ашарыкъда.
- Гитче джилтин уллу элни джандырыр.
- Къарыусузгъа кюлме, онгсузгъа тийме.
- Къарнынг къанлынга кийирир.
- Къарт айтханны этмеген, къартаймаз.
- Айран ичген – къутулду, джугъусун джалагъан – тутулду.
[ Закрыто ] И.М. Мизиев История Балкарии и Карачая с древнейших времен до походов Тимура?
26.02.2009 16:40:52
Хочу представить вам лучшую работу по карачаево-балкарской истории. Я думаю что имя Исмаила Мизиева слышали все, но не многие читали его книги. Этот человек практически в одиночку восстал против мракобесия антитюркской официальной науки, он нашел сотни лексических параллелей между шумерским и карачаево-балкарским языками, он в пух и прах разбил теорию об иранстве скифов, он вернул нам нашу историю.
http://balkaria.borda.ru/?1-2-0-00000017-000-0-1-1 235637082 |
|
|
|
27.02.2009 07:38:34
Очень качественная работа, это моё основное оружие в борбе за Аланское прошлое, осетинам в основном остается материться и банить и в черный список меня отправлять
|
|
|
|
03.03.2009 22:40:40
когда же мы перестанем искать различия между собой радуя кафиров
|
|
|
|
21.03.2009 05:00:56
К стати, осетины на отрез отказываются читать Мизиева да его по моему никто кроме Да его по моему все отказываються читать кроме вас естественно
|
|
|
|
21.03.2009 14:46:19
Тем, кто ещё не читал, советую ознакомиться:
Очарование седой древности: Мифы о происхождении в современных школьных учебниках http://scepsis.ru/library/print/id_162.html ...Различие подходов создает тупиковую ситуацию в сфере образования. В 1995 году в Нальчике был опубликован школьный учебник, написанный совместно кабардинскими и балкарскими авторами. В одной его главе скифы назывались иранцами, а майкопская культура объявлялась творением рук абхазо-адыгских предков кабардинцев, а в другой главе и майкопская культура, и степное население начиная с раннего бронзового века однозначно отождествлялись с тюрками, тюрки представлялись создателями шумерской цивилизации и носителями скифской и аланской культур[4]. То же самое характерно для учебного пособия по истории, изданного в Карачаево-Черкесии. Там происхождение карачаевцев излагалось по Мизиеву, а в главе о черкесах была представлена адыгская версия древней истории[5]... ________________________________ [4] История Кабардино-Балкарии. Учебное пособие для средней школы. Нальчик, 1995. [5] Народы Карачаево-Черкесии: история и культура. Черкесск, 1998. |
|
|
|
23.03.2009 01:51:39
osetin muslim
Не позорь мусульман, осетин. __________________________ Кого же нам надо радовать? Тебя, чтоли? |
|
|
|
23.03.2009 03:18:59
Emegen
че так грубото ? |
|
|
|
23.03.2009 18:32:47
sult
Даже анализировать не хочу Вот и славно. На "нет" и суда нет. Посему просто не засоряй топик левой лабудой и будет тебе шастие. |
|
|
|
Читают тему (гостей: 1)