- Онгсузну – джакъла, тенгликни – сакъла.
- Этек чакъмакълары баш джаргъан, сёлешген сёзлери таш джаргъан.
- Бёрю да ач къалмасын, эчки да ашалмасын.
- Тойгъа барсанг, тоюб бар, эски тонунгу къоюб бар.
- Уруну арты – къуру.
- Юй кюйдю да, кюйюз чыкъды, ортасындан тюйюш чыкъды.
- Шапа кёб болса, аш татымсыз болур.
- Эртде тургъан бла эртде юйленнген сокъуранмаз.
- Кенгеш болса, уруш болмаз.
- Ариу джол аджал келтирмез.
- Эшекни не къадар тюйсенг да, ат болмаз.
- Джаралыны джастыгъында сау ёлюр.
- Ачлыкъда тары гырджын халыуадан татлы.
- Чёбню кёлтюрсенг, тюбюнден сёз чыгъар.
- Ишлегенден, къарагъан уста.
- Терек ауса, отунчу – кёб.
- Эринчекни аурууу – кёб.
- Къуллукъчума, деб махтанма, къуллукъ – хаух джамчыды!
- Чомарт бергенин айтмаз.
- Кёзю сокъурдан – къоркъма, кёлю сокъурдан – къоркъ.
- Ауругъанны сау билмез, ач къарынны токъ билмез.
- Ётген ёмюр – акъгъан суу.
- Олтуруб кёрюнмей эди да, ёрге туруб кёрюне эди.
- Тилсиз миллет джокъ болур.
- Аш кетер да бет къалыр.
- Окъугъанны бети джарыкъ.
- Сабийни джумушха джибер да, ызындан бар.
- Ёлген аслан – сау чычхан.
- Элиб деген, элге болушур.
- Соргъан айыб тюлдю, билмеген айыбды.
- Иги адамны бир сёзю эки болмаз.
- Джолунга кёре – джюрюшюнг, джагъанга кёре – юлюшюнг.
- Адам туугъан джеринде, ит тойгъан джеринде.
- Сакъламагъан затынга джолукъсанг, не бек къууанаса, не бек ачыйса.
- Аманнга да, игиге да оноусуз къатышма.
- Тюз сёз баргъан сууну тыяр.
- Келинин тута билмеген, къул этер, къызын тута билмеген, тул этер.
- Чомарт джарлы болмаз.
- Адамны адамлыгъы къыйынлыкъда айгъакъланады.
- Къан бла кирген, джан бла чыгъар.
- Окъумагъан сокъурду, сокъур ташха абыныр!
- Ат басханны джер билед.
- Билгенни къолу къарны джандырыр.
- Джырчы джырчыгъа – къарнаш.
- Аз сёлеш, кёб ишле.
- Ашхы атаны – джашы ашхы, ашхы ананы – къызы ашхы.
- Хоншуну тауугъу къаз кёрюнюр, келини къыз кёрюнюр.
- Таш ата билмеген, башына урур.
- Келинни – келгинчи, бёркню кийгинчи кёр.
- Келгинчи, къонакъ уялыр, келгенден сора, къонакъбай уялыр.
[ Закрыто ] И.М. Мизиев История Балкарии и Карачая с древнейших времен до походов Тимура?
26.02.2009 16:40:52
Хочу представить вам лучшую работу по карачаево-балкарской истории. Я думаю что имя Исмаила Мизиева слышали все, но не многие читали его книги. Этот человек практически в одиночку восстал против мракобесия антитюркской официальной науки, он нашел сотни лексических параллелей между шумерским и карачаево-балкарским языками, он в пух и прах разбил теорию об иранстве скифов, он вернул нам нашу историю.
http://balkaria.borda.ru/?1-2-0-00000017-000-0-1-1 235637082 |
|
|
|
27.02.2009 07:38:34
Очень качественная работа, это моё основное оружие в борбе за Аланское прошлое, осетинам в основном остается материться и банить и в черный список меня отправлять
|
|
|
|
03.03.2009 22:40:40
когда же мы перестанем искать различия между собой радуя кафиров
|
|
|
|
21.03.2009 05:00:56
К стати, осетины на отрез отказываются читать Мизиева да его по моему никто кроме Да его по моему все отказываються читать кроме вас естественно
|
|
|
|
21.03.2009 14:46:19
Тем, кто ещё не читал, советую ознакомиться:
Очарование седой древности: Мифы о происхождении в современных школьных учебниках http://scepsis.ru/library/print/id_162.html ...Различие подходов создает тупиковую ситуацию в сфере образования. В 1995 году в Нальчике был опубликован школьный учебник, написанный совместно кабардинскими и балкарскими авторами. В одной его главе скифы назывались иранцами, а майкопская культура объявлялась творением рук абхазо-адыгских предков кабардинцев, а в другой главе и майкопская культура, и степное население начиная с раннего бронзового века однозначно отождествлялись с тюрками, тюрки представлялись создателями шумерской цивилизации и носителями скифской и аланской культур[4]. То же самое характерно для учебного пособия по истории, изданного в Карачаево-Черкесии. Там происхождение карачаевцев излагалось по Мизиеву, а в главе о черкесах была представлена адыгская версия древней истории[5]... ________________________________ [4] История Кабардино-Балкарии. Учебное пособие для средней школы. Нальчик, 1995. [5] Народы Карачаево-Черкесии: история и культура. Черкесск, 1998. |
|
|
|
23.03.2009 01:51:39
osetin muslim
Не позорь мусульман, осетин. __________________________ Кого же нам надо радовать? Тебя, чтоли? |
|
|
|
23.03.2009 03:18:59
Emegen
че так грубото ? |
|
|
|
23.03.2009 18:32:47
sult
Даже анализировать не хочу Вот и славно. На "нет" и суда нет. Посему просто не засоряй топик левой лабудой и будет тебе шастие. |
|
|
|
Читают тему (гостей: 1)