- Иги адамны бир сёзю эки болмаз.
- Акъыл неден да кючлюдю.
- Джол бла сёзню къыйыры джокъ.
- Нарт сёз – тилни бети.
- Туз, гырджын аша, тюзлюк бла джаша.
- Юй ишлеген балта эшикде къалыр.
- Онгсузну – джакъла, тенгликни – сакъла.
- Насыб бютеу халкъны юлюшюдю.
- Джаным-тиним – окъуу, билим.
- Мухар, кеси тойса да, кёзю тоймаз.
- Бермеген къол, алмайды.
- Тилчи тилден къаныкъмаз.
- Элге къуллукъ этмеген, элге ие болмаз.
- Кёб ант этген, кёб ётюрюк айтыр.
- Чомартны къолу берекет.
- Акъыллы башны – тили къысха.
- Алтыннга тот къонмаз.
- Борчунг бар эсе, хурджунунга ойлаб узал.
- Акъыллы айтыр эди, акъылсыз къоймайды.
- Акъыллы эркиши атын махтар, акъылсыз эркиши къатынын махтар.
- Байлыкъ келсе, акъыл кетер.
- Байма, деб да, къууанма, джарлыма, деб да, джылама.
- Нафысынгы айтханын этме, намысынгы айтханын эт.
- Джылкъыдан – ат чыгъар, тукъумдан – джаш чыгъар.
- Иги джашны ышаны – аз сёлешиб, кёб тынгылар.
- Тили узунну, намысы – къысха.
- Кёб джашагъан – кёб билир.
- Эрине къаргъыш этген къатын, эрнин къабар.
- Къызбайны юйюне дери сюрсенг, батыр болур.
- Ариу – кёзге, акъыл – джюрекге.
- Сагъышы джокъ – джукъучу, акъылы джокъ – къаугъачы.
- Кёзюнде тереги болгъан, чёбю болгъаннга кюле эди.
- Адам сёзге тынгыла, акъыл сёзню ангыла.
- Къартны сыйын кёрмеген, къартлыгъында сыйлы болмаз.
- Кюн кёрмеген, кюн кёрсе, кюндюз чыракъ джандырыр.
- Эртде тургъан джылкъычыны эркек аты тай табар.
- Джауумдан сора, кюн кюйдюрюр, ётюрюкден сора, айыб кюйдюрюр.
- Малны кют, джерни тюрт.
- Аллахдан тилесенг, кёб тиле.
- Ауругъаннга – кийик саулукъ, джетген къызгъа – чилле джаулукъ.
- Хар адамгъа кеси миннген тау кибик.
- Кёз – сюйген джерде, къол – ауругъан джерде.
- Сёз сёзню айтдырыр.
- Ашда – бёрю, ишде – ёлю.
- Акъылсызны джууукъгъа алма, акъыллыны кенгнге салма.
- Адамны аты башхача, акъылы да башхады.
- Татлы тилде – сёз ариу, чемер къолда – иш ариу.
- Ёксюзню тилеги къабыл болур.
- Хар ишни да аллы къыйынды.
- Ёпкелегенни ашы татлы болады.
[ Закрыто ] И.М. Мизиев История Балкарии и Карачая с древнейших времен до походов Тимура?
26.02.2009 16:40:52
Хочу представить вам лучшую работу по карачаево-балкарской истории. Я думаю что имя Исмаила Мизиева слышали все, но не многие читали его книги. Этот человек практически в одиночку восстал против мракобесия антитюркской официальной науки, он нашел сотни лексических параллелей между шумерским и карачаево-балкарским языками, он в пух и прах разбил теорию об иранстве скифов, он вернул нам нашу историю.
http://balkaria.borda.ru/?1-2-0-00000017-000-0-1-1 235637082 |
|
|
|
27.02.2009 07:38:34
Очень качественная работа, это моё основное оружие в борбе за Аланское прошлое, осетинам в основном остается материться и банить и в черный список меня отправлять
|
|
|
|
03.03.2009 22:40:40
когда же мы перестанем искать различия между собой радуя кафиров
|
|
|
|
21.03.2009 05:00:56
К стати, осетины на отрез отказываются читать Мизиева да его по моему никто кроме Да его по моему все отказываються читать кроме вас естественно
|
|
|
|
21.03.2009 14:46:19
Тем, кто ещё не читал, советую ознакомиться:
Очарование седой древности: Мифы о происхождении в современных школьных учебниках http://scepsis.ru/library/print/id_162.html ...Различие подходов создает тупиковую ситуацию в сфере образования. В 1995 году в Нальчике был опубликован школьный учебник, написанный совместно кабардинскими и балкарскими авторами. В одной его главе скифы назывались иранцами, а майкопская культура объявлялась творением рук абхазо-адыгских предков кабардинцев, а в другой главе и майкопская культура, и степное население начиная с раннего бронзового века однозначно отождествлялись с тюрками, тюрки представлялись создателями шумерской цивилизации и носителями скифской и аланской культур[4]. То же самое характерно для учебного пособия по истории, изданного в Карачаево-Черкесии. Там происхождение карачаевцев излагалось по Мизиеву, а в главе о черкесах была представлена адыгская версия древней истории[5]... ________________________________ [4] История Кабардино-Балкарии. Учебное пособие для средней школы. Нальчик, 1995. [5] Народы Карачаево-Черкесии: история и культура. Черкесск, 1998. |
|
|
|
23.03.2009 01:51:39
osetin muslim
Не позорь мусульман, осетин. __________________________ Кого же нам надо радовать? Тебя, чтоли? |
|
|
|
23.03.2009 03:18:59
Emegen
че так грубото ? |
|
|
|
23.03.2009 18:32:47
sult
Даже анализировать не хочу Вот и славно. На "нет" и суда нет. Посему просто не засоряй топик левой лабудой и будет тебе шастие. |
|
|
|
Читают тему (гостей: 1)