- Кёб ант этген, кёб ётюрюк айтыр.
- Шекер бла туз – бир болмаз, ушамагъан – юй болмаз.
- Аман эсирсе, юйюн ояр.
- Туз, гырджын аша, тюзлюк бла джаша.
- Тик ёргени, тик энгишгеси да болады.
- Ёмюрлюк шохлукъну джел элтмез.
- Сёз сёзню айтдырыр.
- Харам къарнашдан, халал тенг ашхы.
- Ким бла джюрюсенг, аны кёзю бла кёрюнюрсе.
- Телини эшигин, махтау джабар.
- Мадар болса, къадар болур.
- Эл элде бирер малынг болгъандан эсе, бирер тенгинг болсун.
- Къошда джокъгъа – юлюш джокъ.
- Башынга джетмегенни сорма.
- Адеб базарда сатылмаз.
- Элде адам къалмаса, ит тахтагъа минер.
- Ойнай-ойнай кёз чыгъар.
- Кёзню ачылгъаны – иги, ауузну джабылгъаны – иги.
- Насыблыны баласы кюн кюнден да баш болур, насыбсызны баласы, кюн кюнден да джаш болур.
- Айранны сюйген, ийнек тутар.
- Ариуну – ауруу кёб.
- Келгинчи, къонакъ уялыр, келгенден сора, къонакъбай уялыр.
- Къайтырыкъ эшигинги, къаты уруб чыкъма.
- Тили узунну, намысы – къысха.
- Кёзюнде тереги болгъан, чёбю болгъаннга кюле эди.
- Башы ишлегенни, ауузу да ишлер.
- Байлыкъ келсе, акъыл кетер.
- Ата Джуртча джер болмаз, туугъан элча эл болмаз.
- Иги – алгъыш этер, аман – къаргъыш этер.
- Джашда акъыл джокъ, къартда къарыу джокъ.
- Эринчекни эр алмаз, эр алса да, кёл салмаз, кёл салса да, кёб бармаз!
- Минг тенг да азды, бир джау да кёбдю.
- Аджаллыгъа окъсуз шкок атылыр.
- Билимден уллу байлыкъ джокъду.
- Сыфатында болмагъаны, суратында болмаз.
- Тойгъандан сора, ашны сёкме.
- Джашлыкъ этмеген, башлыкъ этмез.
- Ашхылыкъ джерде джатмайды, аманлыкъ суугъа батмайды.
- Иесиз малны бёрю ашар.
- Чомартха Тейри да борчлуду.
- Къартны бурнун сюрт да, оноугъа тут.
- Билмезни кёзю кёрмез, этмезни къулагъы эшитмез.
- Акъыллы айтыр эди, акъылсыз къоймайды.
- Чакъырылмагъан къонакъ – орунсуз.
- Джолда аягъынга сакъ бол, ушакъда тилинге сакъ бол.
- Ишге юренсин къоллары, халкъ бла болсун джоллары.
- Кесинге джетмегенни, кёб сёлешме.
- Юйюнгден чыкъдынг – кюнюнгден чыкъдынг.
- Аманнга да, игиге да оноусуз къатышма.
- Келинин тута билмеген, къул этер, къызын тута билмеген, тул этер.
[ Закрыто ] И.М. Мизиев История Балкарии и Карачая с древнейших времен до походов Тимура?
26.02.2009 16:40:52
Хочу представить вам лучшую работу по карачаево-балкарской истории. Я думаю что имя Исмаила Мизиева слышали все, но не многие читали его книги. Этот человек практически в одиночку восстал против мракобесия антитюркской официальной науки, он нашел сотни лексических параллелей между шумерским и карачаево-балкарским языками, он в пух и прах разбил теорию об иранстве скифов, он вернул нам нашу историю.
http://balkaria.borda.ru/?1-2-0-00000017-000-0-1-1 235637082 |
|
|
|
27.02.2009 07:38:34
Очень качественная работа, это моё основное оружие в борбе за Аланское прошлое, осетинам в основном остается материться и банить и в черный список меня отправлять
|
|
|
|
03.03.2009 22:40:40
когда же мы перестанем искать различия между собой радуя кафиров
|
|
|
|
21.03.2009 05:00:56
К стати, осетины на отрез отказываются читать Мизиева да его по моему никто кроме Да его по моему все отказываються читать кроме вас естественно
|
|
|
|
21.03.2009 14:46:19
Тем, кто ещё не читал, советую ознакомиться:
Очарование седой древности: Мифы о происхождении в современных школьных учебниках http://scepsis.ru/library/print/id_162.html ...Различие подходов создает тупиковую ситуацию в сфере образования. В 1995 году в Нальчике был опубликован школьный учебник, написанный совместно кабардинскими и балкарскими авторами. В одной его главе скифы назывались иранцами, а майкопская культура объявлялась творением рук абхазо-адыгских предков кабардинцев, а в другой главе и майкопская культура, и степное население начиная с раннего бронзового века однозначно отождествлялись с тюрками, тюрки представлялись создателями шумерской цивилизации и носителями скифской и аланской культур[4]. То же самое характерно для учебного пособия по истории, изданного в Карачаево-Черкесии. Там происхождение карачаевцев излагалось по Мизиеву, а в главе о черкесах была представлена адыгская версия древней истории[5]... ________________________________ [4] История Кабардино-Балкарии. Учебное пособие для средней школы. Нальчик, 1995. [5] Народы Карачаево-Черкесии: история и культура. Черкесск, 1998. |
|
|
|
23.03.2009 01:51:39
osetin muslim
Не позорь мусульман, осетин. __________________________ Кого же нам надо радовать? Тебя, чтоли? |
|
|
|
23.03.2009 03:18:59
Emegen
че так грубото ? |
|
|
|
23.03.2009 18:32:47
sult
Даже анализировать не хочу Вот и славно. На "нет" и суда нет. Посему просто не засоряй топик левой лабудой и будет тебе шастие. |
|
|
|
Читают тему (гостей: 1)