- Ёзденликни джайгъан – джокълукъ.
- Ойнай-ойнай кёз чыгъар.
- Кесинг сынамагъан затны, адамгъа буюрма.
- Игини сыйлагъан адетди.
- Эртде тургъан джылкъычыны эркек аты тай табар.
- Хунаны тюбюн къазсанг, юсюнге ауар.
- Аурууну келиую тынч, кетиую – къыйын.
- Ауругъаннга – кийик саулукъ, джетген къызгъа – чилле джаулукъ.
- Нарт сёз къарт болмаз.
- Тас болгъан бычакъны сабы – алтын.
- Байлыкъ болгъан джерде, тынчлыкъ джокъду.
- Кёзден кетген, кёлден да кетеди.
- Ата Джуртча джер болмаз, туугъан элча эл болмаз.
- Джеринден айырылгъан – джети джылар, джуртундан айырылгъан – ёлгюнчю джылар.
- Ариу сёзде ауруу джокъ.
- Эр сокъур болсун, къатын тилсиз болсун.
- Тилчи тилден къаныкъмаз.
- Бюгюн дуния кибик, тамбла ахыратды.
- Суу ичген шауданынга тюкюрме.
- Джашда акъыл джокъ, къартда къарыу джокъ.
- Ёмюрлюк шохлукъну джел элтмез.
- Эринчекни аурууу – кёб.
- Абынмазлыкъ аякъ джокъ, джангылмазлыкъ джаякъ джокъ.
- Джолда аягъынга сакъ бол, ушакъда тилинге сакъ бол.
- Джылкъыдан – ат чыгъар, тукъумдан – джаш чыгъар.
- Сакъалы текени да бар, мыйыгъы киштикни да бар.
- Биреуню къыйынлыгъы бла кесинге джол ишлеме.
- Айныгъанлы алты кюн, тогъайгъанлы тогъуз кюн.
- Ишлегенден, къарагъан уста.
- «Ма», - дегенни билмесенг, «бер», - дегенни билмезсе.
- Тойгъанлыкъ къойгъа джарашады.
- Ёлген ийнек сютлю болур.
- Ёксюзню тилеги къабыл болур.
- Мал тутхан – май джалар.
- Юй ишлеген балта эшикде къалыр.
- Сагъыш – къартлыкъгъа сюйюмчю.
- Кёб джашагъан – кёб билир.
- Уллу суу бла уллу ауруудан башынгы сакъла.
- Магъанасыз сёз – тауушсуз сыбызгъы.
- Эл элде бирер малынг болгъандан эсе, бирер тенгинг болсун.
- Ойнай билмеген, оюн бузар.
- Айранны сюйген, ийнек тутар.
- Кёбге таш атма.
- Аман адам элни бир-бирине джау этер.
- Атлыны кёрсе, джаяуну буту талыр.
- Бет бетге къараса, бет да джерге къарар.
- Агъач – джерни чырайы, кийим – эрни чырайы.
- Рысхы джалгъанды: келген да этер, кетген да этер.
- Керек ташны ауурлугъу джокъ.
- Джаш къарыу бла кючлю, къарт акъыл бла кючлю.
[ Закрыто ] И.М. Мизиев История Балкарии и Карачая с древнейших времен до походов Тимура?
26.02.2009 16:40:52
Хочу представить вам лучшую работу по карачаево-балкарской истории. Я думаю что имя Исмаила Мизиева слышали все, но не многие читали его книги. Этот человек практически в одиночку восстал против мракобесия антитюркской официальной науки, он нашел сотни лексических параллелей между шумерским и карачаево-балкарским языками, он в пух и прах разбил теорию об иранстве скифов, он вернул нам нашу историю.
http://balkaria.borda.ru/?1-2-0-00000017-000-0-1-1 235637082 |
|
|
|
27.02.2009 07:38:34
Очень качественная работа, это моё основное оружие в борбе за Аланское прошлое, осетинам в основном остается материться и банить и в черный список меня отправлять
|
|
|
|
03.03.2009 22:40:40
когда же мы перестанем искать различия между собой радуя кафиров
|
|
|
|
21.03.2009 05:00:56
К стати, осетины на отрез отказываются читать Мизиева да его по моему никто кроме Да его по моему все отказываються читать кроме вас естественно
|
|
|
|
21.03.2009 14:46:19
Тем, кто ещё не читал, советую ознакомиться:
Очарование седой древности: Мифы о происхождении в современных школьных учебниках http://scepsis.ru/library/print/id_162.html ...Различие подходов создает тупиковую ситуацию в сфере образования. В 1995 году в Нальчике был опубликован школьный учебник, написанный совместно кабардинскими и балкарскими авторами. В одной его главе скифы назывались иранцами, а майкопская культура объявлялась творением рук абхазо-адыгских предков кабардинцев, а в другой главе и майкопская культура, и степное население начиная с раннего бронзового века однозначно отождествлялись с тюрками, тюрки представлялись создателями шумерской цивилизации и носителями скифской и аланской культур[4]. То же самое характерно для учебного пособия по истории, изданного в Карачаево-Черкесии. Там происхождение карачаевцев излагалось по Мизиеву, а в главе о черкесах была представлена адыгская версия древней истории[5]... ________________________________ [4] История Кабардино-Балкарии. Учебное пособие для средней школы. Нальчик, 1995. [5] Народы Карачаево-Черкесии: история и культура. Черкесск, 1998. |
|
|
|
23.03.2009 01:51:39
osetin muslim
Не позорь мусульман, осетин. __________________________ Кого же нам надо радовать? Тебя, чтоли? |
|
|
|
23.03.2009 03:18:59
Emegen
че так грубото ? |
|
|
|
23.03.2009 18:32:47
sult
Даже анализировать не хочу Вот и славно. На "нет" и суда нет. Посему просто не засоряй топик левой лабудой и будет тебе шастие. |
|
|
|
Читают тему (гостей: 1)