- Мен да «сен», дейме, сен да «кесим», дейсе.
- Джылкъыдан – ат чыгъар, тукъумдан – джаш чыгъар.
- Тил – миллетни джаны.
- Хазыр ашха – терен къашыкъ.
- Джеринден айырылгъан – джети джылар, джуртундан айырылгъан – ёлгюнчю джылар.
- Рысхы джалгъанды: келген да этер, кетген да этер.
- Джетген къыз джерли эшекни танымаз.
- Эринчекни эр алмаз, эр алса да, кёл салмаз, кёл салса да, кёб бармаз!
- Керилген да, ургъан кибикди.
- Къызбайны юйюне дери сюрсенг, батыр болур.
- Ач къалгъандан, кеч къалгъан къолай.
- Хатерли къул болур.
- Уллу сёлешме да, уллу къаб.
- Тойгъанлыкъ къойгъа джарашады.
- Къралынгы – душмандан, башынгы от бла суудан сакъла.
- Аллахдан тилесенг, кёб тиле.
- Адамны артындан къара сабан сюрме.
- Эки къатын алгъанны къулагъы тынгнгаймаз.
- Джарашыу сюйген – джалынчакъ.
- Ичимден чыкъды хата, къайры барайым сата?
- Алтыда кюлмеген, алтмышда кюлмез.
- Юреннген ауруу къалмаз.
- Тенги кёбню джау алмаз, акъылы кёбню дау алмаз.
- Тау башында, тау болмаз, джангыз терек, бау болмаз.
- Айныгъанлы алты кюн, тогъайгъанлы тогъуз кюн.
- Окъ къызбайны джокълайды.
- Джашны джигитлиги сорулур, къызны джигерлиги сорулур.
- Ёлген аслан – сау чычхан.
- Эки элинги тыйсанг, джети элде махталырса.
- Ашха уста, юйюнде болсун
- Ханнга да келеди хариблик.
- Ариу сёзде ауруу джокъ.
- Кюлме джашха – келир башха.
- Ашхы – джыяр, аман – джояр.
- Аджаллыгъа окъсуз шкок атылыр.
- Сакъалы текени да бар, мыйыгъы киштикни да бар.
- Тёгюлген тюгел джыйылмайды.
- Къар – келтирди, суу – элтди.
- Джырчы джырчыгъа – къарнаш.
- Адам бла мюлк юлешмеген эсенг, ол адамны билиб бошагъанма, деб кесинги алдама.
- Джумушакъ терекни къурт ашар.
- Къуру гыбыт бек дыгъырдар.
- Суугъа – чабакъ, къаягъа – ыргъакъ.
- Ишин билген, аны сыйын чыгъарады.
- Ата – билек, ана – джюрек!
- Айраннга суу къош, телиге джол бош.
- Эртде тургъан джылкъычыны эркек аты тай табар.
- Ауругъан – джашаудан умутчу.
- Дуния малгъа сатылма, кесингден телиге къатылма.
- Ишни аллы бла къууанма да, арты бла къууан.
[ Закрыто ] И.М. Мизиев История Балкарии и Карачая с древнейших времен до походов Тимура?
26.02.2009 16:40:52
Хочу представить вам лучшую работу по карачаево-балкарской истории. Я думаю что имя Исмаила Мизиева слышали все, но не многие читали его книги. Этот человек практически в одиночку восстал против мракобесия антитюркской официальной науки, он нашел сотни лексических параллелей между шумерским и карачаево-балкарским языками, он в пух и прах разбил теорию об иранстве скифов, он вернул нам нашу историю.
http://balkaria.borda.ru/?1-2-0-00000017-000-0-1-1 235637082 |
|
|
|
27.02.2009 07:38:34
Очень качественная работа, это моё основное оружие в борбе за Аланское прошлое, осетинам в основном остается материться и банить и в черный список меня отправлять
|
|
|
|
03.03.2009 22:40:40
когда же мы перестанем искать различия между собой радуя кафиров
|
|
|
|
21.03.2009 05:00:56
К стати, осетины на отрез отказываются читать Мизиева да его по моему никто кроме Да его по моему все отказываються читать кроме вас естественно
|
|
|
|
21.03.2009 14:46:19
Тем, кто ещё не читал, советую ознакомиться:
Очарование седой древности: Мифы о происхождении в современных школьных учебниках http://scepsis.ru/library/print/id_162.html ...Различие подходов создает тупиковую ситуацию в сфере образования. В 1995 году в Нальчике был опубликован школьный учебник, написанный совместно кабардинскими и балкарскими авторами. В одной его главе скифы назывались иранцами, а майкопская культура объявлялась творением рук абхазо-адыгских предков кабардинцев, а в другой главе и майкопская культура, и степное население начиная с раннего бронзового века однозначно отождествлялись с тюрками, тюрки представлялись создателями шумерской цивилизации и носителями скифской и аланской культур[4]. То же самое характерно для учебного пособия по истории, изданного в Карачаево-Черкесии. Там происхождение карачаевцев излагалось по Мизиеву, а в главе о черкесах была представлена адыгская версия древней истории[5]... ________________________________ [4] История Кабардино-Балкарии. Учебное пособие для средней школы. Нальчик, 1995. [5] Народы Карачаево-Черкесии: история и культура. Черкесск, 1998. |
|
|
|
23.03.2009 01:51:39
osetin muslim
Не позорь мусульман, осетин. __________________________ Кого же нам надо радовать? Тебя, чтоли? |
|
|
|
23.03.2009 03:18:59
Emegen
че так грубото ? |
|
|
|
23.03.2009 18:32:47
sult
Даже анализировать не хочу Вот и славно. На "нет" и суда нет. Посему просто не засоряй топик левой лабудой и будет тебе шастие. |
|
|
|
Читают тему (гостей: 1)