- Мал кёб болса, джууукъ кёб болур.
- Тилсиз миллет джокъ болур.
- Къыз келсе, джумуш эте келеди, къатын келсе, ушакъ эте келеди.
- Кёл ашады да, кеси ашады.
- Къан бла кирген, джан бла чыгъар.
- Джылар джаш, атасыны сакъалы бла ойнар.
- Гырджын – тепсини тамадасы.
- Къарнынг къанлынга кийирир.
- Эл ауузу – элек, анга ийнаннган – халек.
- Илму – джашауну джолу.
- Хатерли къул болур.
- Джеринден айырылгъан – джети джылар, джуртундан айырылгъан – ёлгюнчю джылар.
- Джерни букъусу кёкге къонмаз.
- Тыш элде солтан болгъандан эсе, кесинги элде олтан болгъан игиди!
- Ач да бол, токъ да бол – намысынга бек бол.
- Игини сыйлагъан адетди.
- Адам къыйынлыгъын кёлтюрюр, зауукълугъун кёлтюрмез.
- Джолунга кёре – джюрюшюнг, джагъанга кёре – юлюшюнг.
- Тилчи бир сагъатха айлыкъ хата этер.
- Ауругъаннга – кийик саулукъ, джетген къызгъа – чилле джаулукъ.
- Аууз сакълагъан – джан сакълар.
- Чакъырылгъанны аты, чакъырылмагъанны багъасы болур.
- Бети къызарыучу адамны, джюреги харам болмаз.
- Джетген къыз джерли эшекни танымаз.
- Сакъалы текени да бар, мыйыгъы киштикни да бар.
- Эринчекни эр алмаз, эр алса да, кёл салмаз, кёл салса да, кёб бармаз!
- Садакъачыны джаны – къапчыгъында.
- Къарны аманнга къазан такъдырма, къолу аманнга от джакъдырма.
- Эринчекни аурууу – кёб.
- Кёб джашагъан – кёб билир.
- Ётюрюкден тюбю джокъ, кёлтюрюрге джиби джокъ.
- Къонагъынгы артмагъын алма да, алгъышын ал.
- Башда акъыл болмаса, эки аякъгъа кюч джетер.
- Баргъанынга кёре болур келгенинг.
- Нёгер болсанг, тенг бол, тенг болмасанг, кенг бол.
- Алтыда кюлмеген, алтмышда кюлмез.
- Аман къатын алгъан, арыр, иги къатын алгъан джарыр.
- Чомартны къолу берекет.
- Алма терегинден кери кетмез.
- Ишин билген, аны сыйын чыгъарады.
- Ауурну тюбю бла, дженгилни башы бла джюрюген.
- Башы джабылгъан челекге, кир тюшмез.
- Чомартны къолун джокълукъ байлар.
- Келинни – келгинчи, бёркню кийгинчи кёр.
- Ёлмесенг да, къарт дамы болмазса?
- Эркиши – от, тиширыу – суу.
- Акъыл сабырлыкъ берир.
- Арба аугъандан сора, джол кёргюзтюучю кёб болур.
- Чомарт къонакъ юй иесин сыйлар.
- Джолда аягъынга сакъ бол, ушакъда тилинге сакъ бол.
[ Закрыто ] И.М. Мизиев История Балкарии и Карачая с древнейших времен до походов Тимура?
26.02.2009 16:40:52
Хочу представить вам лучшую работу по карачаево-балкарской истории. Я думаю что имя Исмаила Мизиева слышали все, но не многие читали его книги. Этот человек практически в одиночку восстал против мракобесия антитюркской официальной науки, он нашел сотни лексических параллелей между шумерским и карачаево-балкарским языками, он в пух и прах разбил теорию об иранстве скифов, он вернул нам нашу историю.
http://balkaria.borda.ru/?1-2-0-00000017-000-0-1-1 235637082 |
|
|
|
27.02.2009 07:38:34
Очень качественная работа, это моё основное оружие в борбе за Аланское прошлое, осетинам в основном остается материться и банить и в черный список меня отправлять
|
|
|
|
03.03.2009 22:40:40
когда же мы перестанем искать различия между собой радуя кафиров
|
|
|
|
21.03.2009 05:00:56
К стати, осетины на отрез отказываются читать Мизиева да его по моему никто кроме Да его по моему все отказываються читать кроме вас естественно
|
|
|
|
21.03.2009 14:46:19
Тем, кто ещё не читал, советую ознакомиться:
Очарование седой древности: Мифы о происхождении в современных школьных учебниках http://scepsis.ru/library/print/id_162.html ...Различие подходов создает тупиковую ситуацию в сфере образования. В 1995 году в Нальчике был опубликован школьный учебник, написанный совместно кабардинскими и балкарскими авторами. В одной его главе скифы назывались иранцами, а майкопская культура объявлялась творением рук абхазо-адыгских предков кабардинцев, а в другой главе и майкопская культура, и степное население начиная с раннего бронзового века однозначно отождествлялись с тюрками, тюрки представлялись создателями шумерской цивилизации и носителями скифской и аланской культур[4]. То же самое характерно для учебного пособия по истории, изданного в Карачаево-Черкесии. Там происхождение карачаевцев излагалось по Мизиеву, а в главе о черкесах была представлена адыгская версия древней истории[5]... ________________________________ [4] История Кабардино-Балкарии. Учебное пособие для средней школы. Нальчик, 1995. [5] Народы Карачаево-Черкесии: история и культура. Черкесск, 1998. |
|
|
|
23.03.2009 01:51:39
osetin muslim
Не позорь мусульман, осетин. __________________________ Кого же нам надо радовать? Тебя, чтоли? |
|
|
|
23.03.2009 03:18:59
Emegen
че так грубото ? |
|
|
|
23.03.2009 18:32:47
sult
Даже анализировать не хочу Вот и славно. На "нет" и суда нет. Посему просто не засоряй топик левой лабудой и будет тебе шастие. |
|
|
|
Читают тему (гостей: 1)