- Байлыкъ адамны сокъур этер.
- Кийимни бир кюнню аясанг, минг кюннге джарар.
- Элге къуллукъ этмеген, элге ие болмаз.
- Тёрени джагъы джокъ.
- Окъ къызбайны джокълайды.
- Тили узунну, намысы – къысха.
- Этим кетсе да, сюегим къалыр.
- Хар ишни да аллы къыйынды.
- Билими азны – ауузунда кирит.
- Чабакъ башындан чирийди.
- Гугук кесини атын айтыб къычыргъанча, мен, мен деб нек тураса?
- Чарсда алчыны эл кёреди.
- Ач да бол, токъ да бол – намысынга бек бол.
- Ачлыкъ отха секиртир.
- Ач уят къоймаз.
- Уллу суу бла уллу ауруудан башынгы сакъла.
- Хар зат кесини орнуна иги.
- Уруну арты – къуру.
- Кийим тукъум сордурур.
- Рысхы – сют юсюнде кёмюк кибикди.
- Сютден ауузу кюйген, суугъа юфгюре эди.
- Акъыллы эркиши атын махтар, акъылсыз эркиши къатынын махтар.
- Биреуню эскиси биреуге джангы болмайды.
- Джаралыны джастыгъында сау ёлюр.
- Ариу сёз аурууунгу алыр.
- Эр абынмай, эл танымаз.
- Адамны адамлыгъы къыйынлыкъда айгъакъланады.
- Уллу къашыкъ эрин джыртар.
- Сангырау къулакъ эл бузар.
- Кютгени беш эчки, сызгъыргъаны уа, джерни джарады.
- Махтаннган къыз, тойда джукълар.
- Нарт сёз – тилни бети.
- Огъурлуну сёзю – суу, огъурсузну сёзю – уу.
- Башынга джетмегенни сорма.
- Этек чакъмакълары баш джаргъан, сёлешген сёзлери таш джаргъан.
- Джыйырма къойну юч джыйырма эбзе кюте эди.
- Джырына кёре эжиую.
- Aдам боллукъ, сыфатындан белгили.
- Аман киши кеси юйюнде – къонакъ.
- Сакъалы текени да бар, мыйыгъы киштикни да бар.
- Ашына кёре табагъы, балына кёре къалагъы.
- Къалгъан ишге къар джауар.
- Ашыкъгъан cуу, тенгизге джетмез.
- Ёпкелегенни ашы татлы болады.
- Тенги кёбню джау алмаз, акъылы кёбню дау алмаз.
- Къазанчы аман болса, къазаны къайнамаз.
- Къатын байлыкъны сюер, эр саулукъну сюер.
- Шекер бла туз – бир болмаз, ушамагъан – юй болмаз.
- Къонакъны къачан кетерин сорма, къачан келлигин сор.
- Эрни эр этерик да, къара джер этерик да, тиширыуду.
[ Закрыто ] И.М. Мизиев История Балкарии и Карачая с древнейших времен до походов Тимура?
26.02.2009 16:40:52
Хочу представить вам лучшую работу по карачаево-балкарской истории. Я думаю что имя Исмаила Мизиева слышали все, но не многие читали его книги. Этот человек практически в одиночку восстал против мракобесия антитюркской официальной науки, он нашел сотни лексических параллелей между шумерским и карачаево-балкарским языками, он в пух и прах разбил теорию об иранстве скифов, он вернул нам нашу историю.
http://balkaria.borda.ru/?1-2-0-00000017-000-0-1-1 235637082 |
|
|
|
27.02.2009 07:38:34
Очень качественная работа, это моё основное оружие в борбе за Аланское прошлое, осетинам в основном остается материться и банить и в черный список меня отправлять
|
|
|
|
03.03.2009 22:40:40
когда же мы перестанем искать различия между собой радуя кафиров
|
|
|
|
21.03.2009 05:00:56
К стати, осетины на отрез отказываются читать Мизиева да его по моему никто кроме Да его по моему все отказываються читать кроме вас естественно
|
|
|
|
21.03.2009 14:46:19
Тем, кто ещё не читал, советую ознакомиться:
Очарование седой древности: Мифы о происхождении в современных школьных учебниках http://scepsis.ru/library/print/id_162.html ...Различие подходов создает тупиковую ситуацию в сфере образования. В 1995 году в Нальчике был опубликован школьный учебник, написанный совместно кабардинскими и балкарскими авторами. В одной его главе скифы назывались иранцами, а майкопская культура объявлялась творением рук абхазо-адыгских предков кабардинцев, а в другой главе и майкопская культура, и степное население начиная с раннего бронзового века однозначно отождествлялись с тюрками, тюрки представлялись создателями шумерской цивилизации и носителями скифской и аланской культур[4]. То же самое характерно для учебного пособия по истории, изданного в Карачаево-Черкесии. Там происхождение карачаевцев излагалось по Мизиеву, а в главе о черкесах была представлена адыгская версия древней истории[5]... ________________________________ [4] История Кабардино-Балкарии. Учебное пособие для средней школы. Нальчик, 1995. [5] Народы Карачаево-Черкесии: история и культура. Черкесск, 1998. |
|
|
|
23.03.2009 01:51:39
osetin muslim
Не позорь мусульман, осетин. __________________________ Кого же нам надо радовать? Тебя, чтоли? |
|
|
|
23.03.2009 03:18:59
Emegen
че так грубото ? |
|
|
|
23.03.2009 18:32:47
sult
Даже анализировать не хочу Вот и славно. На "нет" и суда нет. Посему просто не засоряй топик левой лабудой и будет тебе шастие. |
|
|
|
Читают тему (гостей: 1)