- Телиге акъыл салгъандан эсе, ёлгеннге джан салырса.
- Мураты болгъанны джюрек тебюую башхады.
- Къан бла кирген, джан бла чыгъар.
- Арбаз сайлама да, хоншу сайла.
- Къуллукъчума, деб махтанма, къуллукъ – хаух джамчыды!
- Сёлеш деб шай берген, тохта деб, сом берген.
- Суугъа – таянма, джаугъа – ийнанма.
- Баргъанынга кёре болур келгенинг.
- Къарын къуру болса, джюрек уру болур.
- Эртде тургъан джылкъычыны эркек аты тай табар.
- Биреуню къыйынлыгъы бла кесинге джол ишлеме.
- Суугъа – чабакъ, къаягъа – ыргъакъ.
- Чомарт джарлы болмаз.
- Ётюрюкню къуйругъу – бир тутум.
- Чоюнну башы ачыкъ болса, итге уят керекди.
- Агъач халкъгъа алтынды, иссиликге салкъынды.
- Борчунг бар эсе, хурджунунга ойлаб узал.
- Башы ишлегенни, ауузу да ишлер.
- Юй кюйдю да, кюйюз чыкъды, ортасындан тюйюш чыкъды.
- Алим болгъандан эсе, адам болгъан къыйынды.
- Соргъан айыб тюлдю, билмеген айыбды.
- Огъурлуну сёзю – суу, огъурсузну сёзю – уу.
- Ашхы адам – халкъ байлыгъы, ашхы джер – джашау байлыгъы.
- Таякъ этден ётер, тил сюекден ётер.
- Уллу атлама – абынырса, уллу къабма – къарылырса.
- Азыкъ аз болса, эртде орун сал.
- Чакъырылмагъан къонакъ – орунсуз.
- Эринчекни аурууу – кёб.
- Ичимден чыкъды хата, къайры барайым сата?
- Ишни ахырын ойламай, аллын башлама.
- Джауумдан сора, кюн кюйдюрюр, ётюрюкден сора, айыб кюйдюрюр.
- Къарнынг бла ёч алма.
- Термилгенинги табмазса, кюлгенинге тюберсе.
- Окъдан джара эртде-кеч болса да бителир, сёз джара, ёмюрге къалыр.
- Дууулдаса – бал чибин, къонса – къара чибин.
- Кёб ант этген, кёб ётюрюк айтыр.
- Асхат ашлыкъ сата, юйдегиси ачдан къата.
- Тенги кёбню джау алмаз, акъылы кёбню дау алмаз.
- Аууздан келген, къолдан келсе, ким да патчах болур эди.
- Нарт сёз – тилни бети.
- Сууда джау джокъ, кёб сёзде магъана джокъ.
- Тойгъа барсанг, тоюб бар, эски тонунгу къоюб бар.
- Джарлыны тону джаз битер.
- Чомарт къолда мал къалмаз.
- Биреуге кёлтюрген таягъынг, кесинги башынга урур.
- Терслик кетер, тюзлюк джетер.
- Орну джокъну – сыйы джокъ.
- Билмезни кёзю кёрмез, этмезни къулагъы эшитмез.
- Ата Джуртуму башы болмасам да, босагъасында ташы болайым.
- Айырылгъанланы айю ашар, бёлюннгенлени бёрю ашар.
[ Закрыто ] И.М. Мизиев История Балкарии и Карачая с древнейших времен до походов Тимура?
26.02.2009 16:40:52
Хочу представить вам лучшую работу по карачаево-балкарской истории. Я думаю что имя Исмаила Мизиева слышали все, но не многие читали его книги. Этот человек практически в одиночку восстал против мракобесия антитюркской официальной науки, он нашел сотни лексических параллелей между шумерским и карачаево-балкарским языками, он в пух и прах разбил теорию об иранстве скифов, он вернул нам нашу историю.
http://balkaria.borda.ru/?1-2-0-00000017-000-0-1-1 235637082 |
|
|
|
27.02.2009 07:38:34
Очень качественная работа, это моё основное оружие в борбе за Аланское прошлое, осетинам в основном остается материться и банить и в черный список меня отправлять
|
|
|
|
03.03.2009 22:40:40
когда же мы перестанем искать различия между собой радуя кафиров
|
|
|
|
21.03.2009 05:00:56
К стати, осетины на отрез отказываются читать Мизиева да его по моему никто кроме Да его по моему все отказываються читать кроме вас естественно
|
|
|
|
21.03.2009 14:46:19
Тем, кто ещё не читал, советую ознакомиться:
Очарование седой древности: Мифы о происхождении в современных школьных учебниках http://scepsis.ru/library/print/id_162.html ...Различие подходов создает тупиковую ситуацию в сфере образования. В 1995 году в Нальчике был опубликован школьный учебник, написанный совместно кабардинскими и балкарскими авторами. В одной его главе скифы назывались иранцами, а майкопская культура объявлялась творением рук абхазо-адыгских предков кабардинцев, а в другой главе и майкопская культура, и степное население начиная с раннего бронзового века однозначно отождествлялись с тюрками, тюрки представлялись создателями шумерской цивилизации и носителями скифской и аланской культур[4]. То же самое характерно для учебного пособия по истории, изданного в Карачаево-Черкесии. Там происхождение карачаевцев излагалось по Мизиеву, а в главе о черкесах была представлена адыгская версия древней истории[5]... ________________________________ [4] История Кабардино-Балкарии. Учебное пособие для средней школы. Нальчик, 1995. [5] Народы Карачаево-Черкесии: история и культура. Черкесск, 1998. |
|
|
|
23.03.2009 01:51:39
osetin muslim
Не позорь мусульман, осетин. __________________________ Кого же нам надо радовать? Тебя, чтоли? |
|
|
|
23.03.2009 03:18:59
Emegen
че так грубото ? |
|
|
|
23.03.2009 18:32:47
sult
Даже анализировать не хочу Вот и славно. На "нет" и суда нет. Посему просто не засоряй топик левой лабудой и будет тебе шастие. |
|
|
|
Читают тему (гостей: 1)