- Ишни аллы бла къууанма да, арты бла къууан.
- Аманнга игилик этсенг, юйюнге сау бармазса.
- Бети бедерден, намыс сакълама.
- Адамны сабийин сюйген джюреги, бычакъча, джитиди.
- Кёзню ачылгъаны – иги, ауузну джабылгъаны – иги.
- Таукел адам тау тешер.
- Кёб ант этген, кёб ётюрюк айтыр.
- Арбаз къынгырды да, ийнек сауалмайма.
- Тай асырагъан, атха минер.
- Термилгенинги табмазса, кюлгенинге тюберсе.
- Башланнган иш битер, къымылдагъан тиш тюшер.
- Ана – юйню кюн джарыгъы.
- Адам боллукъ, атламындан белгили болур.
- Кюн – узун, ёмюр – къысха.
- Тас болгъан бычакъны сабы – алтын.
- Арыгъан къош чамчы болур.
- Джарлы тюеге минсе да, ит къабар.
- Ауузу аманнга «иги», деме.
- Бетинги сатма, малынгы сат.
- Кеси юйюмде мен да ханма.
- Къууут – джелге, берне – бошха.
- Тели турса – той бузар.
- Биреу ашаб къутулур, биреу джалаб тутулур.
- Тил бла келеди джыр да.
- Эркишиге тары кебек танг кёрюнюр.
- Ач отунчуну ачыуу – бурнунда.
- Тёрени джагъы джокъ.
- Байлыкъ адамны сокъур этер.
- Нёгерсизни джолу узун.
- Окъугъанны бети джарыкъ.
- Суугъа – таянма, джаугъа – ийнанма.
- Ариу сёзде ауруу джокъ.
- Эшекге миннген – биринчи айыб, андан джыгъылгъан – экинчи айыб.
- Чомарт къонакъ юй иесин сыйлар.
- Эри аманны, къатыны – аман.
- Этим кетсе да, сюегим къалыр.
- Терек ауса, отунчу – кёб.
- Тынгылагъан тынгы бузар.
- Ашыкъгъан cуу, тенгизге джетмез.
- Юре билмеген ит, къонакъ келтирир.
- Тойгъан антын унутур.
- Иги джашны ышаны – аз сёлешиб, кёб тынгылар.
- Баш – акъыл ючюн, акъылман – халкъ ючюн.
- Халкъны юйю – туугъан джери.
- Ёнгкюч къууана барыр, джылай келир.
- Джырчы ёлсе, джыры къалыр.
- Джюрекден джюрекге джол барды.
- Арпа, будай – ащды, алтын, кюмюш а – ташды.
- Къазанны башы ачыкъ болса, итге уят керекди.
- Къыз тиширыу кеси юйюнде да къонакъды.
[ Закрыто ] И.М. Мизиев История Балкарии и Карачая с древнейших времен до походов Тимура?
26.02.2009 16:40:52
Хочу представить вам лучшую работу по карачаево-балкарской истории. Я думаю что имя Исмаила Мизиева слышали все, но не многие читали его книги. Этот человек практически в одиночку восстал против мракобесия антитюркской официальной науки, он нашел сотни лексических параллелей между шумерским и карачаево-балкарским языками, он в пух и прах разбил теорию об иранстве скифов, он вернул нам нашу историю.
http://balkaria.borda.ru/?1-2-0-00000017-000-0-1-1 235637082 |
|
|
|
27.02.2009 07:38:34
Очень качественная работа, это моё основное оружие в борбе за Аланское прошлое, осетинам в основном остается материться и банить и в черный список меня отправлять
|
|
|
|
03.03.2009 22:40:40
когда же мы перестанем искать различия между собой радуя кафиров
|
|
|
|
21.03.2009 05:00:56
К стати, осетины на отрез отказываются читать Мизиева да его по моему никто кроме Да его по моему все отказываються читать кроме вас естественно
|
|
|
|
21.03.2009 14:46:19
Тем, кто ещё не читал, советую ознакомиться:
Очарование седой древности: Мифы о происхождении в современных школьных учебниках http://scepsis.ru/library/print/id_162.html ...Различие подходов создает тупиковую ситуацию в сфере образования. В 1995 году в Нальчике был опубликован школьный учебник, написанный совместно кабардинскими и балкарскими авторами. В одной его главе скифы назывались иранцами, а майкопская культура объявлялась творением рук абхазо-адыгских предков кабардинцев, а в другой главе и майкопская культура, и степное население начиная с раннего бронзового века однозначно отождествлялись с тюрками, тюрки представлялись создателями шумерской цивилизации и носителями скифской и аланской культур[4]. То же самое характерно для учебного пособия по истории, изданного в Карачаево-Черкесии. Там происхождение карачаевцев излагалось по Мизиеву, а в главе о черкесах была представлена адыгская версия древней истории[5]... ________________________________ [4] История Кабардино-Балкарии. Учебное пособие для средней школы. Нальчик, 1995. [5] Народы Карачаево-Черкесии: история и культура. Черкесск, 1998. |
|
|
|
23.03.2009 01:51:39
osetin muslim
Не позорь мусульман, осетин. __________________________ Кого же нам надо радовать? Тебя, чтоли? |
|
|
|
23.03.2009 03:18:59
Emegen
че так грубото ? |
|
|
|
23.03.2009 18:32:47
sult
Даже анализировать не хочу Вот и славно. На "нет" и суда нет. Посему просто не засоряй топик левой лабудой и будет тебе шастие. |
|
|
|
Читают тему (гостей: 1)