- Биреуню эскиси биреуге джангы болмайды.
- Къонакъ хазыр болгъанлыкъгъа, къонакъбай хазыр тюлдю.
- Юйюнг бла джау болгъандан эсе, элинг бла джау бол.
- Ёлген ийнек сютлю болур.
- Телини эшигин, махтау джабар.
- Шекер бла туз – бир болмаз, ушамагъан – юй болмаз.
- Кёл – къызбай, къол – батыр.
- Аллахха ийнаннган кишини, Аллах онгдурур ишин.
- Экиндини кеч къылсанг, чабыб джетер ашхам.
- Берекет берсин деген джерде, берекет болур.
- Татлы тилде – сёз ариу, чемер къолда – иш ариу.
- Садакъачыны джаны – къапчыгъында.
- Рысхы джалгъанды: келген да этер, кетген да этер.
- Башланнган иш битер, къымылдагъан тиш тюшер.
- Шайтан алдады, тюзлюк къаргъады.
- Иши джокъну, сыйы джокъ.
- Азыгъы аз, алгъа къабар, аты аман, алгъа чабар.
- Къатын байлыкъны сюер, эр саулукъну сюер.
- Аджашхан тёгерек айланыр.
- Тюзлюк шохлукъну бегитир.
- Кёб ашасанг, татыуу чыкъмаз, кёб сёлешсенг, магъанасы чыкъмаз.
- Джангыз терек къынгыр ёсер.
- Джарлыны тону джаз битер.
- Булут кёкге джарашыу, уят бетге джарашыу.
- Къыйынлы джети элни къайгъысын этер.
- Джарлы эскисин джамаса, къууаныр.
- Окъ къызбайны джокълайды.
- Къазанны башы ачыкъ болса, итге уят керекди.
- От этилмеген джерден тютюн чыкъмайды.
- Къумурсхала джыйылсала, пилни да джыгъадыла.
- Тойгъа алгъа да барма, тойда артха да къалма.
- Алма терегинден кери кетмез.
- Ашхылыкъ джерде джатмайды, аманлыкъ суугъа батмайды.
- Хатерли къул болур.
- Кюн кёрмеген, кюн кёрсе, кюндюз чыракъ джандырыр.
- «Ёгюз, джаргъа джууукъ барма, меннге джюк боллукъса», - дегенди эшек.
- Ата Джуртча джер болмаз, туугъан элча эл болмаз.
- Аманнга да, игиге да оноусуз къатышма.
- Нарт сёз – тилни бети.
- Джеринден айырылгъан – джети джылар, джуртундан айырылгъан – ёлгюнчю джылар.
- Байлыкъ тауусулур, билим тауусулмаз.
- Бети – къучакълар, джюреги – бычакълар.
- Джарлы тюеге минсе да, ит къабар.
- Билеги кючлю, бирни джыгъар, билими кючлю, мингни джыгъар.
- Джаш болсун, къыз болсун, акъылы, саны тюз болсун.
- Джарлыны эшигин махтагъан джабар.
- Окъугъан – асыу, окъумагъан – джарсыу.
- Ашхы адам – халкъ байлыгъы, ашхы джер – джашау байлыгъы.
- Ашлыкъ – бюртюкден, джюн – тюкден.
- Келинни – келгинчи, бёркню кийгинчи кёр.
[ Закрыто ] И.М. Мизиев История Балкарии и Карачая с древнейших времен до походов Тимура?
26.02.2009 16:40:52
Хочу представить вам лучшую работу по карачаево-балкарской истории. Я думаю что имя Исмаила Мизиева слышали все, но не многие читали его книги. Этот человек практически в одиночку восстал против мракобесия антитюркской официальной науки, он нашел сотни лексических параллелей между шумерским и карачаево-балкарским языками, он в пух и прах разбил теорию об иранстве скифов, он вернул нам нашу историю.
http://balkaria.borda.ru/?1-2-0-00000017-000-0-1-1 235637082 |
|
|
|
27.02.2009 07:38:34
Очень качественная работа, это моё основное оружие в борбе за Аланское прошлое, осетинам в основном остается материться и банить и в черный список меня отправлять
|
|
|
|
03.03.2009 22:40:40
когда же мы перестанем искать различия между собой радуя кафиров
|
|
|
|
21.03.2009 05:00:56
К стати, осетины на отрез отказываются читать Мизиева да его по моему никто кроме Да его по моему все отказываються читать кроме вас естественно
|
|
|
|
21.03.2009 14:46:19
Тем, кто ещё не читал, советую ознакомиться:
Очарование седой древности: Мифы о происхождении в современных школьных учебниках http://scepsis.ru/library/print/id_162.html ...Различие подходов создает тупиковую ситуацию в сфере образования. В 1995 году в Нальчике был опубликован школьный учебник, написанный совместно кабардинскими и балкарскими авторами. В одной его главе скифы назывались иранцами, а майкопская культура объявлялась творением рук абхазо-адыгских предков кабардинцев, а в другой главе и майкопская культура, и степное население начиная с раннего бронзового века однозначно отождествлялись с тюрками, тюрки представлялись создателями шумерской цивилизации и носителями скифской и аланской культур[4]. То же самое характерно для учебного пособия по истории, изданного в Карачаево-Черкесии. Там происхождение карачаевцев излагалось по Мизиеву, а в главе о черкесах была представлена адыгская версия древней истории[5]... ________________________________ [4] История Кабардино-Балкарии. Учебное пособие для средней школы. Нальчик, 1995. [5] Народы Карачаево-Черкесии: история и культура. Черкесск, 1998. |
|
|
|
23.03.2009 01:51:39
osetin muslim
Не позорь мусульман, осетин. __________________________ Кого же нам надо радовать? Тебя, чтоли? |
|
|
|
23.03.2009 03:18:59
Emegen
че так грубото ? |
|
|
|
23.03.2009 18:32:47
sult
Даже анализировать не хочу Вот и славно. На "нет" и суда нет. Посему просто не засоряй топик левой лабудой и будет тебе шастие. |
|
|
|
Читают тему (гостей: 1)