- Ичимден чыкъды хата, къайры барайым сата?
- Ётюрюк хапар аякъ тюбю бла джюрюйдю.
- Къартха ушагъан джаш – акъыллы, джашха ушагъан къарт – тели.
- Джюрекден джюрекге джол барды.
- Ариу – кёзге, акъыл – джюрекге.
- Эте билген, этген этеди, эте билмеген, юретген этеди!
- Керилген да, ургъан кибикди.
- Ашхы тенг джолгъа салыр, аман тенг джолдан тайдырыр.
- Ач, тоймам, дейди, тойгъан, ач болмам, дейди.
- Мухардан ач ычхынмаз.
- Экеулен сёлеше тура эселе, орталарына барыб кирме.
- Тёзгеннге, джабылгъан эшик ачылыр.
- Эки итни арасына сюек атма, эки адамны арасында сёз чыгъарма.
- Ишге юренсин къоллары, халкъ бла болсун джоллары.
- Кёбден умут этиб, аздан къуру къалма.
- Ётюрюкню башын керти кесер.
- Эл тойса, тоймагъан, эл къойса, къоймагъан.
- Ат да турмайды бир териде.
- Джан саулукъ бермей, сан саулукъ бермезсе.
- Бети бедерден, намыс сакълама.
- Къайгъыны сюйген, къайгъы табар.
- Къарт айтханны этмеген, къартаймаз.
- Эки къатын алгъан – эки ташны ортасына башын салгъан.
- Тили узунну, намысы – къысха.
- Тешигини къатында, чычхан да батыр болур.
- Джюз элде джюз ёгюзюм болгъандан эсе, джюз джууугъум болсун.
- Окъугъанны бети джарыкъ.
- Алтыда кюлмеген, алтмышда кюлмез.
- Аууздан келген, къолдан келсе, ким да патчах болур эди.
- Эл ауузу – элек, анга ийнаннган – халек.
- Ата Джуртун танымагъан, атасын да танымаз.
- Ёксюзню къалачы уллу кёрюнюр.
- Байны къызы баймакъ болса да, юйде къалмаз!
- Къар – келтирди, суу – элтди.
- Кёбню кёрген – кёб билир.
- Адамны бетине къарама, адетине къара.
- Баланы адам этген анады.
- Кёрмегеннге кебек – танг, битмегеннге сакъал – танг.
- Къатын байлыкъны сюер, эр саулукъну сюер.
- Кёл – къызбай, къол – батыр.
- Акъыллы башны – тили къысха.
- Юйюнгден чыкъдынг – кюнюнгден чыкъдынг.
- Сууда джау джокъ, кёб сёзде магъана джокъ.
- Къралынгы – душмандан, башынгы от бла суудан сакъла.
- Адеби болмагъан къыз – тузсуз хант.
- Тойгъанлыкъ къойгъа джарашады.
- Башсыз урчукъ тюзюне айланмаз.
- Адебни адебсизден юрен.
- Ойнай билмеген, оюн бузар.
- Къартны бурнун сюрт да, оноугъа тут.
[ Закрыто ] И.М. Мизиев История Балкарии и Карачая с древнейших времен до походов Тимура?
26.02.2009 16:40:52
Хочу представить вам лучшую работу по карачаево-балкарской истории. Я думаю что имя Исмаила Мизиева слышали все, но не многие читали его книги. Этот человек практически в одиночку восстал против мракобесия антитюркской официальной науки, он нашел сотни лексических параллелей между шумерским и карачаево-балкарским языками, он в пух и прах разбил теорию об иранстве скифов, он вернул нам нашу историю.
http://balkaria.borda.ru/?1-2-0-00000017-000-0-1-1 235637082 |
|
|
|
27.02.2009 07:38:34
Очень качественная работа, это моё основное оружие в борбе за Аланское прошлое, осетинам в основном остается материться и банить и в черный список меня отправлять
|
|
|
|
03.03.2009 22:40:40
когда же мы перестанем искать различия между собой радуя кафиров
|
|
|
|
21.03.2009 05:00:56
К стати, осетины на отрез отказываются читать Мизиева да его по моему никто кроме Да его по моему все отказываються читать кроме вас естественно
|
|
|
|
21.03.2009 14:46:19
Тем, кто ещё не читал, советую ознакомиться:
Очарование седой древности: Мифы о происхождении в современных школьных учебниках http://scepsis.ru/library/print/id_162.html ...Различие подходов создает тупиковую ситуацию в сфере образования. В 1995 году в Нальчике был опубликован школьный учебник, написанный совместно кабардинскими и балкарскими авторами. В одной его главе скифы назывались иранцами, а майкопская культура объявлялась творением рук абхазо-адыгских предков кабардинцев, а в другой главе и майкопская культура, и степное население начиная с раннего бронзового века однозначно отождествлялись с тюрками, тюрки представлялись создателями шумерской цивилизации и носителями скифской и аланской культур[4]. То же самое характерно для учебного пособия по истории, изданного в Карачаево-Черкесии. Там происхождение карачаевцев излагалось по Мизиеву, а в главе о черкесах была представлена адыгская версия древней истории[5]... ________________________________ [4] История Кабардино-Балкарии. Учебное пособие для средней школы. Нальчик, 1995. [5] Народы Карачаево-Черкесии: история и культура. Черкесск, 1998. |
|
|
|
23.03.2009 01:51:39
osetin muslim
Не позорь мусульман, осетин. __________________________ Кого же нам надо радовать? Тебя, чтоли? |
|
|
|
23.03.2009 03:18:59
Emegen
че так грубото ? |
|
|
|
23.03.2009 18:32:47
sult
Даже анализировать не хочу Вот и славно. На "нет" и суда нет. Посему просто не засоряй топик левой лабудой и будет тебе шастие. |
|
|
|
Читают тему (гостей: 1)