- Халкъгъа джарагъан, джарлы къалмаз.
- Къартны сыйын кёрмеген, къартлыгъында сыйлы болмаз.
- Бюгюн дуния кибик, тамбла ахыратды.
- Ач, тоймам, дейди, тойгъан, ач болмам, дейди.
- Айтхан – тынч, этген – къыйын.
- Аджашханны ызындагъы кёреди, джангылгъанны джанындагъы биледи.
- Джыгъылгъанны сырты джерден тоймаз.
- Акъыл сабырлыкъ берир.
- Ана – юйню кюн джарыгъы.
- Адам боллукъ, атламындан белгили болур.
- Байлыкъ адамны сокъур этер.
- Аджал соруб келмез, келсе, къайтыб кетмез.
- Кёл ашады да, кеси ашады.
- Этни да ашады, бетни да ашады.
- Джашда акъыл джокъ, къартда къарыу джокъ.
- Тилчи тилден къаныкъмаз.
- Ашарыкъда сайлагъаннга – чий гырджын.
- Юйлю уругъа ит чабмаз.
- Аман къатын алгъан, арыр, иги къатын алгъан джарыр.
- Алтыннга тот къонмаз.
- Ариу сёз – джаннга азыкъ, аман сёз – башха къазыкъ.
- Эл тойса, тоймагъан, эл къойса, къоймагъан.
- Сабийни джумушха джибер да, ызындан бар.
- Хазыр ашха – терен къашыкъ.
- Таула не мийик болсала да, аууш табылыр.
- Къарнынг бла ёч алма.
- Тил джюрекге джол ишлейди.
- Тешик этген тынчды, аны джамагъан къыйынды.
- Тили узунну, намысы – къысха.
- Джарлы эскисин джамаса, къууаныр.
- Акъыл неден да кючлюдю.
- Джангызны оту джарыкъ джанмаз!
- Джюз элде джюз ёгюзюм болгъандан эсе, джюз джууугъум болсун.
- Тас болгъан бычакъны сабы – алтын.
- Адеб базарда сатылмаз.
- Къызны минг тилер, бир алыр.
- Насыб бютеу халкъны юлюшюдю.
- Орну джокъну – сыйы джокъ.
- Къошда джокъгъа – юлюш джокъ.
- Келинни – келгинчи, бёркню кийгинчи кёр.
- Эркиши – от, тиширыу – суу.
- Чакъырылмагъан къонакъ – орунсуз.
- Элни кючю – эмеген.
- Таякъ этден ётер, тил сюекден ётер.
- Арпа, будай – ащды, алтын, кюмюш а – ташды.
- Кийим тукъум сордурур.
- Башы ишлегенни, ауузу да ишлер.
- Акъдан къара болмаз.
- Къар – келтирди, суу – элтди.
- Ата Джуртча джер болмаз, туугъан элча эл болмаз.
[ Закрыто ] И.М. Мизиев История Балкарии и Карачая с древнейших времен до походов Тимура?
26.02.2009 16:40:52
Хочу представить вам лучшую работу по карачаево-балкарской истории. Я думаю что имя Исмаила Мизиева слышали все, но не многие читали его книги. Этот человек практически в одиночку восстал против мракобесия антитюркской официальной науки, он нашел сотни лексических параллелей между шумерским и карачаево-балкарским языками, он в пух и прах разбил теорию об иранстве скифов, он вернул нам нашу историю.
http://balkaria.borda.ru/?1-2-0-00000017-000-0-1-1 235637082 |
|
|
|
27.02.2009 07:38:34
Очень качественная работа, это моё основное оружие в борбе за Аланское прошлое, осетинам в основном остается материться и банить и в черный список меня отправлять
|
|
|
|
03.03.2009 22:40:40
когда же мы перестанем искать различия между собой радуя кафиров
|
|
|
|
21.03.2009 05:00:56
К стати, осетины на отрез отказываются читать Мизиева да его по моему никто кроме Да его по моему все отказываються читать кроме вас естественно
|
|
|
|
21.03.2009 14:46:19
Тем, кто ещё не читал, советую ознакомиться:
Очарование седой древности: Мифы о происхождении в современных школьных учебниках http://scepsis.ru/library/print/id_162.html ...Различие подходов создает тупиковую ситуацию в сфере образования. В 1995 году в Нальчике был опубликован школьный учебник, написанный совместно кабардинскими и балкарскими авторами. В одной его главе скифы назывались иранцами, а майкопская культура объявлялась творением рук абхазо-адыгских предков кабардинцев, а в другой главе и майкопская культура, и степное население начиная с раннего бронзового века однозначно отождествлялись с тюрками, тюрки представлялись создателями шумерской цивилизации и носителями скифской и аланской культур[4]. То же самое характерно для учебного пособия по истории, изданного в Карачаево-Черкесии. Там происхождение карачаевцев излагалось по Мизиеву, а в главе о черкесах была представлена адыгская версия древней истории[5]... ________________________________ [4] История Кабардино-Балкарии. Учебное пособие для средней школы. Нальчик, 1995. [5] Народы Карачаево-Черкесии: история и культура. Черкесск, 1998. |
|
|
|
23.03.2009 01:51:39
osetin muslim
Не позорь мусульман, осетин. __________________________ Кого же нам надо радовать? Тебя, чтоли? |
|
|
|
23.03.2009 03:18:59
Emegen
че так грубото ? |
|
|
|
23.03.2009 18:32:47
sult
Даже анализировать не хочу Вот и славно. На "нет" и суда нет. Посему просто не засоряй топик левой лабудой и будет тебе шастие. |
|
|
|
Читают тему (гостей: 1)