- Эшекге миннген – биринчи айыб, андан джыгъылгъан – экинчи айыб.
- Къонакъ кёб келюучю юйню, къазаны отдан тюшмез.
- Суу да къайтады чыкъгъан джерине.
- Джангыз торгъай джырламаз.
- Ишлерге уял да, ашаргъа табма.
- Алим болгъандан эсе, адам болгъан къыйынды.
- Бал – татлы, балдан да бала – татлы.
- Нёгер болсанг, тенг бол, тенг болмасанг, кенг бол.
- Ат басханны джер билед.
- Ашхылыкъ джерде джатмайды, аманлыкъ суугъа батмайды.
- Ачыу алгъа келсе, акъыл артха къалады.
- Тас болгъан бычакъны сабы – алтын.
- Билмезни кёзю кёрмез, этмезни къулагъы эшитмез.
- Адеб базарда сатылмаз.
- Халкъны юйю – туугъан джери.
- Эл бла кёргенинг эрелей.
- Мал кёб болса, джууукъ кёб болур.
- Окъугъанны бети джарыкъ.
- Кёпюр салгъан кеси ётер, уру къазгъан кеси кетер.
- Шапа кёб болса, аш татымсыз болур.
- Сабийни джумушха джибер да, ызындан бар.
- Къошда джокъгъа – юлюш джокъ.
- Тил джюрекге джол ишлейди.
- Ашатыргъа иш – ашхы, ишлетирге аш – ашхы.
- Къонагъынгы артмагъын алма да, алгъышын ал.
- Намысы болмагъанны, сыйы болмаз.
- Хаухну атма, ёнгкючню сатма.
- Къартха ушагъан джаш – акъыллы, джашха ушагъан къарт – тели.
- Аш иеси бла татлыды.
- Aдам боллукъ, сыфатындан белгили.
- Уллу атлама – абынырса, уллу къабма – къарылырса.
- Ауузу бла къуш тута айланады.
- Къонакъ хазыр болгъанлыкъгъа, къонакъбай хазыр тюлдю.
- Урама да – ёледи, сатама да – келеди.
- Эри аманны, къатыны – аман.
- Ат да турмайды бир териде.
- Нарт сёз – тилни бети.
- Къозулугъунда тоймагъан, къойлугъунда тоймаз.
- Ётюрюк хапар аякъ тюбю бла джюрюйдю.
- Ашхы болсанг, атынг чыгъар, аман болсанг, джанынг чыгъар.
- Ёзденликни кёбю ётюрюк.
- Кирсизни – саны таза, халалны – къаны таза.
- Къонагъы джокъну – шоху джокъ.
- Кёз – сюйген джерде, къол – ауругъан джерде.
- Акъыл къартда, джашда тюйюлдю – башдады.
- Къатын байлыкъны сюер, эр саулукъну сюер.
- Аллахдан тилесенг, кёб тиле.
- Зар адамны насыбы болмаз.
- Кюл тюбюндеги от кёрюнмейди.
- Иги сеники эсе да, сюйген кесимикин этеме.
[ Закрыто ] И.М. Мизиев История Балкарии и Карачая с древнейших времен до походов Тимура?
26.02.2009 16:40:52
Хочу представить вам лучшую работу по карачаево-балкарской истории. Я думаю что имя Исмаила Мизиева слышали все, но не многие читали его книги. Этот человек практически в одиночку восстал против мракобесия антитюркской официальной науки, он нашел сотни лексических параллелей между шумерским и карачаево-балкарским языками, он в пух и прах разбил теорию об иранстве скифов, он вернул нам нашу историю.
http://balkaria.borda.ru/?1-2-0-00000017-000-0-1-1 235637082 |
|
|
|
27.02.2009 07:38:34
Очень качественная работа, это моё основное оружие в борбе за Аланское прошлое, осетинам в основном остается материться и банить и в черный список меня отправлять
|
|
|
|
03.03.2009 22:40:40
когда же мы перестанем искать различия между собой радуя кафиров
|
|
|
|
21.03.2009 05:00:56
К стати, осетины на отрез отказываются читать Мизиева да его по моему никто кроме Да его по моему все отказываються читать кроме вас естественно
|
|
|
|
21.03.2009 14:46:19
Тем, кто ещё не читал, советую ознакомиться:
Очарование седой древности: Мифы о происхождении в современных школьных учебниках http://scepsis.ru/library/print/id_162.html ...Различие подходов создает тупиковую ситуацию в сфере образования. В 1995 году в Нальчике был опубликован школьный учебник, написанный совместно кабардинскими и балкарскими авторами. В одной его главе скифы назывались иранцами, а майкопская культура объявлялась творением рук абхазо-адыгских предков кабардинцев, а в другой главе и майкопская культура, и степное население начиная с раннего бронзового века однозначно отождествлялись с тюрками, тюрки представлялись создателями шумерской цивилизации и носителями скифской и аланской культур[4]. То же самое характерно для учебного пособия по истории, изданного в Карачаево-Черкесии. Там происхождение карачаевцев излагалось по Мизиеву, а в главе о черкесах была представлена адыгская версия древней истории[5]... ________________________________ [4] История Кабардино-Балкарии. Учебное пособие для средней школы. Нальчик, 1995. [5] Народы Карачаево-Черкесии: история и культура. Черкесск, 1998. |
|
|
|
23.03.2009 01:51:39
osetin muslim
Не позорь мусульман, осетин. __________________________ Кого же нам надо радовать? Тебя, чтоли? |
|
|
|
23.03.2009 03:18:59
Emegen
че так грубото ? |
|
|
|
23.03.2009 18:32:47
sult
Даже анализировать не хочу Вот и славно. На "нет" и суда нет. Посему просто не засоряй топик левой лабудой и будет тебе шастие. |
|
|
|
Читают тему (гостей: 1)