- Эркишиге тары кебек танг кёрюнюр.
- Кютгени беш эчки, сызгъыргъаны уа, джерни джарады.
- Эм уллу байлыкъ – джан саулукъ.
- Биреуню эскиси биреуге джангы болмайды.
- Байдан умут эте, джарлыдан ёгюз багъасы къорады.
- Намысы болмагъанны, сыйы болмаз.
- Айранын берсенг, челегин да къызгъанма.
- Кёл – къызбай, къол – батыр.
- Аман адамны тепсинге олтуртсанг, къызынгы тилер.
- Къонакъ болсанг, ийнакъ бол.
- Ёгюзню мюйюзлери ауурлукъ этмейдиле.
- Шайтан алдады, тюзлюк къаргъады.
- Къартны сыйын кёрмеген, къартлыгъында сыйлы болмаз.
- Арпа, будай – ащды, алтын, кюмюш а – ташды.
- Артына баргъанны, къатына барма.
- Тил бла келеди джыр да.
- Халкъны джырын джырласанг, халкъ санга эжиу этер.
- Аман киши кеси юйюнде – къонакъ.
- Эки къатын алгъанны къулагъы тынгнгаймаз.
- Игилик игилик бла сингдирилиучю затды.
- Окъуу – билимни ачхычы, окъуу – дунияны бачхычы.
- Окъдан джара эртде-кеч болса да бителир, сёз джара, ёмюрге къалыр.
- Къолунгдан къуймакъ ашатсанг да, атаны борчундан къутулмазса.
- Келинни – келгинчи, бёркню кийгинчи кёр.
- Булут кёкге джарашыу, уят бетге джарашыу.
- Байлыкъ тауусулур, билим тауусулмаз.
- Ётюрюкчюню шагъаты – къатында.
- Арыгъан къош чамчы болур.
- Билимсиз иш бармаз.
- Аманны къуугъан, аманлыкъ табар.
- Джаш болсун, къыз болсун, акъылы, саны тюз болсун.
- Къарнынг къанлынга кийирир.
- Орну джокъну – сыйы джокъ.
- Окъугъанны бети джарыкъ.
- Юре билмеген ит, къонакъ келтирир.
- Кёкдеги болмаса, джердегин кёрмейди.
- Чыбыкълыкъда бюгюлмеген, къазыкълыкъда бюгюлмей эди.
- Мал тутхан – май джалар.
- Ишлегенде эринме, ишде чолакъ кёрюнме.
- Тилчи тилден къаныкъмаз.
- Ишленмеген джаш – джюгенсиз ат, ишленмеген къыз – тузсуз хант.
- Нёгер болсанг, тенг бол, тенг болмасанг, кенг бол.
- Нёгерсизни джолу узун.
- Ата – билек, ана – джюрек!
- Джолда аягъынга сакъ бол, ушакъда тилинге сакъ бол.
- Аман къатын алгъан, арыр, иги къатын алгъан джарыр.
- Сабийни джумушха джибер да, ызындан бар.
- Аман хансны – урлугъу кёб.
- Сабий болмагъан джерде, мёлек болмаз.
- Ойнай-ойнай кёз чыгъар.
[ Закрыто ] И.М. Мизиев История Балкарии и Карачая с древнейших времен до походов Тимура?
26.02.2009 16:40:52
Хочу представить вам лучшую работу по карачаево-балкарской истории. Я думаю что имя Исмаила Мизиева слышали все, но не многие читали его книги. Этот человек практически в одиночку восстал против мракобесия антитюркской официальной науки, он нашел сотни лексических параллелей между шумерским и карачаево-балкарским языками, он в пух и прах разбил теорию об иранстве скифов, он вернул нам нашу историю.
http://balkaria.borda.ru/?1-2-0-00000017-000-0-1-1 235637082 |
|
|
|
27.02.2009 07:38:34
Очень качественная работа, это моё основное оружие в борбе за Аланское прошлое, осетинам в основном остается материться и банить и в черный список меня отправлять
|
|
|
|
03.03.2009 22:40:40
когда же мы перестанем искать различия между собой радуя кафиров
|
|
|
|
21.03.2009 05:00:56
К стати, осетины на отрез отказываются читать Мизиева да его по моему никто кроме Да его по моему все отказываються читать кроме вас естественно
|
|
|
|
21.03.2009 14:46:19
Тем, кто ещё не читал, советую ознакомиться:
Очарование седой древности: Мифы о происхождении в современных школьных учебниках http://scepsis.ru/library/print/id_162.html ...Различие подходов создает тупиковую ситуацию в сфере образования. В 1995 году в Нальчике был опубликован школьный учебник, написанный совместно кабардинскими и балкарскими авторами. В одной его главе скифы назывались иранцами, а майкопская культура объявлялась творением рук абхазо-адыгских предков кабардинцев, а в другой главе и майкопская культура, и степное население начиная с раннего бронзового века однозначно отождествлялись с тюрками, тюрки представлялись создателями шумерской цивилизации и носителями скифской и аланской культур[4]. То же самое характерно для учебного пособия по истории, изданного в Карачаево-Черкесии. Там происхождение карачаевцев излагалось по Мизиеву, а в главе о черкесах была представлена адыгская версия древней истории[5]... ________________________________ [4] История Кабардино-Балкарии. Учебное пособие для средней школы. Нальчик, 1995. [5] Народы Карачаево-Черкесии: история и культура. Черкесск, 1998. |
|
|
|
23.03.2009 01:51:39
osetin muslim
Не позорь мусульман, осетин. __________________________ Кого же нам надо радовать? Тебя, чтоли? |
|
|
|
23.03.2009 03:18:59
Emegen
че так грубото ? |
|
|
|
23.03.2009 18:32:47
sult
Даже анализировать не хочу Вот и славно. На "нет" и суда нет. Посему просто не засоряй топик левой лабудой и будет тебе шастие. |
|
|
|
Читают тему (гостей: 1)