- Ханы къызы буюгъа-буюгъа киштик болду.
- Тюзню ётмеги тюзде къалса да, тас болмаз.
- Сютден ауузу кюйген, суугъа юфгюре эди.
- Бёрю да ач къалмасын, эчки да ашалмасын.
- Кесине оноу эте билмеген, халкъына да эте билмез.
- Адамны сыфатына къарама, сёзюне къара.
- Джолда аягъынга сакъ бол, ушакъда тилинге сакъ бол.
- Ачлыкъда тары гырджын халыуадан татлы.
- Ышармагъан – кюлмез, кюлмеген – къууанчны билмез.
- Чарсда алчыны эл кёреди.
- Суу ичген шауданынга тюкюрме.
- Бермеген къол, алмайды.
- Къазанда болса, чолпугъа чыгъар.
- Къарын къуру болса, джюрек уру болур.
- Ауузу аманнга «иги», деме.
- Къыз тиширыу кеси юйюнде да къонакъды.
- Ата джурт – алтын бешик.
- Онгсузну – джакъла, тенгликни – сакъла.
- Къозулугъунда тоймагъан, къойлугъунда тоймаз.
- Бал – татлы, балдан да бала – татлы.
- Джолунга кёре – джюрюшюнг, джагъанга кёре – юлюшюнг.
- Ауругъаннга – кийик саулукъ, джетген къызгъа – чилле джаулукъ.
- Къызны минг тилер, бир алыр.
- Тойгъандан сора, ашны сёкме.
- Тилде сюек болмаса да, сюек сындырыр.
- Ата Джуртун танымагъан, атасын да танымаз.
- Къарт болгъан джерде, берекет болур, сабий болгъан джерде, оюн болур.
- Тойгъан джерден туугъан джер игиди.
- Эл бла кёргенинг эрелей.
- Алма терегинден кери кетмез.
- Тойгъанлыкъ къойгъа джарашады.
- Къайгъы тюбю – тенгиз.
- Дууулдаса – бал чибин, къонса – къара чибин.
- Хар зат кесини орнуна иги.
- Билимден уллу байлыкъ джокъду.
- Чомарт къонакъ юй иесин сыйлар.
- Кёбге таш атма.
- Тау башында, тау болмаз, джангыз терек, бау болмаз.
- Кёбден умут этиб, аздан къуру къалма.
- Иги сёз – джаннга азыкъ, аман сёз башха – къазыкъ.
- Аз айтсам, кёб ангылагъыз.
- Байлыкъ болгъан джерде, тынчлыкъ джокъду.
- Бойнуму джети джерден кессенг да, мен ол ишни этеллик тюлме.
- Ёлюр джаннга, ёкюл джокъ.
- Чомарт къолда мал къалмаз.
- Чомартны къолу берекет.
- Къартха ушагъан джаш – акъыллы, джашха ушагъан къарт – тели.
- Къуллукъчума, деб махтанма, къуллукъ – хаух джамчыды!
- Окъ къызбайны джокълайды.
- Къан бла кирген, джан бла чыгъар.
[ Закрыто ] И.М. Мизиев История Балкарии и Карачая с древнейших времен до походов Тимура?
26.02.2009 16:40:52
Хочу представить вам лучшую работу по карачаево-балкарской истории. Я думаю что имя Исмаила Мизиева слышали все, но не многие читали его книги. Этот человек практически в одиночку восстал против мракобесия антитюркской официальной науки, он нашел сотни лексических параллелей между шумерским и карачаево-балкарским языками, он в пух и прах разбил теорию об иранстве скифов, он вернул нам нашу историю.
http://balkaria.borda.ru/?1-2-0-00000017-000-0-1-1 235637082 |
|
|
|
27.02.2009 07:38:34
Очень качественная работа, это моё основное оружие в борбе за Аланское прошлое, осетинам в основном остается материться и банить и в черный список меня отправлять
|
|
|
|
03.03.2009 22:40:40
когда же мы перестанем искать различия между собой радуя кафиров
|
|
|
|
21.03.2009 05:00:56
К стати, осетины на отрез отказываются читать Мизиева да его по моему никто кроме Да его по моему все отказываються читать кроме вас естественно
|
|
|
|
21.03.2009 14:46:19
Тем, кто ещё не читал, советую ознакомиться:
Очарование седой древности: Мифы о происхождении в современных школьных учебниках http://scepsis.ru/library/print/id_162.html ...Различие подходов создает тупиковую ситуацию в сфере образования. В 1995 году в Нальчике был опубликован школьный учебник, написанный совместно кабардинскими и балкарскими авторами. В одной его главе скифы назывались иранцами, а майкопская культура объявлялась творением рук абхазо-адыгских предков кабардинцев, а в другой главе и майкопская культура, и степное население начиная с раннего бронзового века однозначно отождествлялись с тюрками, тюрки представлялись создателями шумерской цивилизации и носителями скифской и аланской культур[4]. То же самое характерно для учебного пособия по истории, изданного в Карачаево-Черкесии. Там происхождение карачаевцев излагалось по Мизиеву, а в главе о черкесах была представлена адыгская версия древней истории[5]... ________________________________ [4] История Кабардино-Балкарии. Учебное пособие для средней школы. Нальчик, 1995. [5] Народы Карачаево-Черкесии: история и культура. Черкесск, 1998. |
|
|
|
23.03.2009 01:51:39
osetin muslim
Не позорь мусульман, осетин. __________________________ Кого же нам надо радовать? Тебя, чтоли? |
|
|
|
23.03.2009 03:18:59
Emegen
че так грубото ? |
|
|
|
23.03.2009 18:32:47
sult
Даже анализировать не хочу Вот и славно. На "нет" и суда нет. Посему просто не засоряй топик левой лабудой и будет тебе шастие. |
|
|
|
Читают тему (гостей: 2)