- Таукел къуру къалмаз.
- Кюлме джашха – келир башха.
- Эркишиге тары кебек танг кёрюнюр.
- Мухарны эси – ашарыкъда.
- Намыс сатылыб алынмайды.
- Алим болгъандан эсе, адам болгъан къыйынды.
- Кийимни бир кюнню аясанг, минг кюннге джарар.
- Джаханимни кёрмей, джандетге кёл салмазса.
- Сангырау къулакъ эл бузар.
- Кёб джат да, бек чаб.
- Мал кёб болса, джууукъ кёб болур.
- Биреуню эскиси биреуге джангы болмайды.
- Магъанасыз сёз – тауушсуз сыбызгъы.
- Суу кетер, таш къалыр.
- Эртде тургъан бла эртде юйленнген сокъуранмаз.
- Ушамагъан – джукъмаз.
- Адам бла мюлк юлешмеген эсенг, ол адамны билиб бошагъанма, деб кесинги алдама.
- Экеу тутушса, биреу джыгъылыр.
- Адамны артындан къара сабан сюрме.
- Аджашханны ызындагъы кёреди, джангылгъанны джанындагъы биледи.
- Къошда джокъгъа – юлюш джокъ.
- Ёлген эшек бёрюден къоркъмайды.
- Байлыкъдан саулукъ ашхыды.
- Къарнынг тойгъунчу аша да, белинг талгъынчы ишле.
- Чакъырылмагъан джерге барма, чакъырылгъан джерден къалма.
- Ач – эснер, ат – кишнер.
- Гырджын – тепсини тамадасы.
- Келинни – келгинчи, бёркню кийгинчи кёр.
- Адам къыйынлыгъын кёлтюрюр, зауукълугъун кёлтюрмез.
- Джангызны оту джарыкъ джанмаз!
- Сакъламагъан затынга джолукъсанг, не бек къууанаса, не бек ачыйса.
- Танг атмайма десе да, кюн къоярыкъ тюйюлдю.
- Сормай – алма, чакъырылмай – барма.
- Кёлю джокъну – джолу джокъ.
- Миллетни бойну – базыкъ, аны бла кюрешген – джазыкъ.
- Кёб къычыргъандан – къоркъма, тынч олтургъандан – къоркъ.
- Къарт айтханны этмеген, къартаймаз.
- Ашхы адам – халкъ байлыгъы, ашхы джер – джашау байлыгъы.
- Аууз сакълагъан – джан сакълар.
- Уллу айтханны этмеген – уллаймаз.
- Игини сыйлагъан адетди.
- Тойгъан джерге джети къайт.
- Ишлегенден, къарагъан уста.
- Адеби болмагъан къыз – тузсуз хант.
- Биреуню тёрюнден, кесинги эшик артынг игиди.
- Окъуу – билимни ачхычы, окъуу – дунияны бачхычы.
- Джарашыу сюйген – джалынчакъ.
- Къая джолда джортма, ачыкъ сёзден къоркъма.
- Бир абыннган – минг сюрюнюр.
- Баланы адам этген анады.
[ Закрыто ] И.М. Мизиев История Балкарии и Карачая с древнейших времен до походов Тимура?
26.02.2009 16:40:52
Хочу представить вам лучшую работу по карачаево-балкарской истории. Я думаю что имя Исмаила Мизиева слышали все, но не многие читали его книги. Этот человек практически в одиночку восстал против мракобесия антитюркской официальной науки, он нашел сотни лексических параллелей между шумерским и карачаево-балкарским языками, он в пух и прах разбил теорию об иранстве скифов, он вернул нам нашу историю.
http://balkaria.borda.ru/?1-2-0-00000017-000-0-1-1 235637082 |
|
|
|
27.02.2009 07:38:34
Очень качественная работа, это моё основное оружие в борбе за Аланское прошлое, осетинам в основном остается материться и банить и в черный список меня отправлять
|
|
|
|
03.03.2009 22:40:40
когда же мы перестанем искать различия между собой радуя кафиров
|
|
|
|
21.03.2009 05:00:56
К стати, осетины на отрез отказываются читать Мизиева да его по моему никто кроме Да его по моему все отказываються читать кроме вас естественно
|
|
|
|
21.03.2009 14:46:19
Тем, кто ещё не читал, советую ознакомиться:
Очарование седой древности: Мифы о происхождении в современных школьных учебниках http://scepsis.ru/library/print/id_162.html ...Различие подходов создает тупиковую ситуацию в сфере образования. В 1995 году в Нальчике был опубликован школьный учебник, написанный совместно кабардинскими и балкарскими авторами. В одной его главе скифы назывались иранцами, а майкопская культура объявлялась творением рук абхазо-адыгских предков кабардинцев, а в другой главе и майкопская культура, и степное население начиная с раннего бронзового века однозначно отождествлялись с тюрками, тюрки представлялись создателями шумерской цивилизации и носителями скифской и аланской культур[4]. То же самое характерно для учебного пособия по истории, изданного в Карачаево-Черкесии. Там происхождение карачаевцев излагалось по Мизиеву, а в главе о черкесах была представлена адыгская версия древней истории[5]... ________________________________ [4] История Кабардино-Балкарии. Учебное пособие для средней школы. Нальчик, 1995. [5] Народы Карачаево-Черкесии: история и культура. Черкесск, 1998. |
|
|
|
23.03.2009 01:51:39
osetin muslim
Не позорь мусульман, осетин. __________________________ Кого же нам надо радовать? Тебя, чтоли? |
|
|
|
23.03.2009 03:18:59
Emegen
че так грубото ? |
|
|
|
23.03.2009 18:32:47
sult
Даже анализировать не хочу Вот и славно. На "нет" и суда нет. Посему просто не засоряй топик левой лабудой и будет тебе шастие. |
|
|
|
Читают тему (гостей: 1)