- Айтылгъан сёз ызына къайтмаз.
- Къан бла кирген, джан бла чыгъар.
- Билгенни къолу къарны джандырыр.
- Булут кёкге джарашыу, уят бетге джарашыу.
- Аман адамны тепсинге олтуртсанг, къызынгы тилер.
- Ачыкъ джюрекге джол – ачыкъ.
- Хар адамгъа кеси миннген тау кибик.
- Чомартны къолу берекет.
- Миллетни бойну – базыкъ, аны бла кюрешген – джазыкъ.
- Ишлегенден, къарагъан уста.
- Джашда акъыл джокъ, къартда къарыу джокъ.
- Аман киши кеси юйюнде – къонакъ.
- Экеулен сёлеше тура эселе, орталарына барыб кирме.
- Азыгъы аз, алгъа къабар, аты аман, алгъа чабар.
- Къонакъны къачан кетерин сорма, къачан келлигин сор.
- Рысхы джалгъанды: келген да этер, кетген да этер.
- Къонакъ болсанг, ийнакъ бол.
- Къайгъы тюбю – тенгиз.
- Джыйырма къойну юч джыйырма эбзе кюте эди.
- Джыгъылгъанны сырты джерден тоймаз.
- Ашхы атаны – джашы ашхы, ашхы ананы – къызы ашхы.
- Адамны сыфатына къарама, сёзюне къара.
- Къалгъан ишге къар джауар.
- Билим насыб берир, билим джолну керир.
- Итли къонакъ джарашмаз.
- Джыланны къуйругъундан басарынг келсе, аны башы болгъанын унутма.
- Алтыннга тот къонмаз.
- Мадар болса, къадар болур.
- Ишлемеген – тишлемез.
- Рысхысына кёре, джаш ёсер, къышлыгъына кёре, мал ёсер.
- Артына баргъанны, къатына барма.
- Минг тенг да азды, бир джау да кёбдю.
- Чомарт къолда мал къалмаз.
- Айтхан сёзюне табылгъан.
- Баш болса, бёрк табылыр.
- Кийиминг бла танылма, адамлыкъ бла таныл.
- Тилчи бир сагъатха айлыкъ хата этер.
- Джангызны оту джарыкъ джанмаз!
- Адеб этмеген, адеб кёрмез.
- Огъурлуну сёзю – суу, огъурсузну сёзю – уу.
- Аман къатын алгъан, арыр, иги къатын алгъан джарыр.
- Чабакъ башындан чирийди.
- Сабийликде юретмесенг, уллу болса – тюзелмез.
- Къонакъ хазыр болгъанлыкъгъа, къонакъбай хазыр тюлдю.
- Кесинге джетмегенни, кёб сёлешме.
- Таукелге нюр джауар.
- Чёбню кёлтюрсенг, тюбюнден сёз чыгъар.
- Атлыны кёрсе, джаяуну буту талыр.
- Джаралыны джастыгъында сау ёлюр.
- Ана – юйню кюн джарыгъы.
[ Закрыто ] И.М. Мизиев История Балкарии и Карачая с древнейших времен до походов Тимура?
26.02.2009 16:40:52
Хочу представить вам лучшую работу по карачаево-балкарской истории. Я думаю что имя Исмаила Мизиева слышали все, но не многие читали его книги. Этот человек практически в одиночку восстал против мракобесия антитюркской официальной науки, он нашел сотни лексических параллелей между шумерским и карачаево-балкарским языками, он в пух и прах разбил теорию об иранстве скифов, он вернул нам нашу историю.
http://balkaria.borda.ru/?1-2-0-00000017-000-0-1-1 235637082 |
|
|
|
27.02.2009 07:38:34
Очень качественная работа, это моё основное оружие в борбе за Аланское прошлое, осетинам в основном остается материться и банить и в черный список меня отправлять
|
|
|
|
03.03.2009 22:40:40
когда же мы перестанем искать различия между собой радуя кафиров
|
|
|
|
21.03.2009 05:00:56
К стати, осетины на отрез отказываются читать Мизиева да его по моему никто кроме Да его по моему все отказываються читать кроме вас естественно
|
|
|
|
21.03.2009 14:46:19
Тем, кто ещё не читал, советую ознакомиться:
Очарование седой древности: Мифы о происхождении в современных школьных учебниках http://scepsis.ru/library/print/id_162.html ...Различие подходов создает тупиковую ситуацию в сфере образования. В 1995 году в Нальчике был опубликован школьный учебник, написанный совместно кабардинскими и балкарскими авторами. В одной его главе скифы назывались иранцами, а майкопская культура объявлялась творением рук абхазо-адыгских предков кабардинцев, а в другой главе и майкопская культура, и степное население начиная с раннего бронзового века однозначно отождествлялись с тюрками, тюрки представлялись создателями шумерской цивилизации и носителями скифской и аланской культур[4]. То же самое характерно для учебного пособия по истории, изданного в Карачаево-Черкесии. Там происхождение карачаевцев излагалось по Мизиеву, а в главе о черкесах была представлена адыгская версия древней истории[5]... ________________________________ [4] История Кабардино-Балкарии. Учебное пособие для средней школы. Нальчик, 1995. [5] Народы Карачаево-Черкесии: история и культура. Черкесск, 1998. |
|
|
|
23.03.2009 01:51:39
osetin muslim
Не позорь мусульман, осетин. __________________________ Кого же нам надо радовать? Тебя, чтоли? |
|
|
|
23.03.2009 03:18:59
Emegen
че так грубото ? |
|
|
|
23.03.2009 18:32:47
sult
Даже анализировать не хочу Вот и славно. На "нет" и суда нет. Посему просто не засоряй топик левой лабудой и будет тебе шастие. |
|
|
|
Читают тему (гостей: 1)