- Алгъанда – джууукъ, бергенде – джау.
- Ханы къызы буюгъа-буюгъа киштик болду.
- Иги – алгъыш этер, аман – къаргъыш этер.
- Уллу сёзде уят джокъ.
- Эллинг бла джау болсанг да, юйюнг бла джау болма.
- Таш ата билмеген, башына урур.
- Айтылгъан буйрукъ, сёгюлмез
- Къолунгдан къуймакъ ашатсанг да, атаны борчундан къутулмазса.
- Джыйырма къойну юч джыйырма эбзе кюте эди.
- Тойну къарнашы – харс, джырны къарнашы – эжиу.
- Харам къарнашдан, халал тенг ашхы.
- Аманнга да, игиге да оноусуз къатышма.
- Тамырсыз терекге таянма – джыгъылырса.
- Айран тёгюлсе, джугъусу къалыр.
- Игини сыйлагъан адетди.
- Кёл ашады да, кеси ашады.
- Тёрде – темир таякълы, къаяда – чыпчыкъ аякълы.
- Огъурлуну сёзю – суу, огъурсузну сёзю – уу.
- Аман адам элни бир-бирине джау этер.
- Аманнга игилик этсенг, юйюнге сау бармазса.
- Аджаллыгъа окъсуз шкок атылыр.
- Юре билмеген ит, къонакъ келтирир.
- Чакъырылмагъан къонакъ тёрге атламаз.
- Соргъан айыб тюлдю, билмеген айыбды.
- Билим – акъылны чырагъы.
- Акъыл къартда, джашда тюйюлдю – башдады.
- Суугъа – таянма, джаугъа – ийнанма.
- Бетинги сатма, малынгы сат.
- Ана къойну – балагъа джандет.
- Башы ишлегенни, ауузу да ишлер.
- Олтуруб кёрюнмей эди да, ёрге туруб кёрюне эди.
- Къарны аманнга къазан такъдырма, къолу аманнга от джакъдырма.
- Мухардан ач ычхынмаз.
- Акъыллы айтыр эди, акъылсыз къоймайды.
- Булут кёкге джарашыу, уят бетге джарашыу.
- Аджал соруб келмез, келсе, къайтыб кетмез.
- Айтхан – тынч, этген – къыйын.
- Хантына кёре тузу, юйюне кёре къызы.
- Элге къуллукъ этмеген, элге ие болмаз.
- Телиге акъыл салгъандан эсе, ёлгеннге джан салырса.
- Билимсиз иш бармаз.
- Байны оноуу, джарлыгъа джарамаз.
- Чомарт джарлы болмаз.
- Илму – джашауну джолу.
- Къайгъыны сюйген, къайгъы табар.
- Байлыкъ адамны сокъур этер.
- Окъугъанны бети джарыкъ.
- Къанны къан бла джуума, аманны аман бла къуума.
- Адебсиз адам – джюгенсиз ат.
- Аз сёлешген, къайгъысыз турур.
РАМАДАН. Знаешь ли ты, о, постящийся?
27.08.2010 05:20:03
a mozhno ubrat ghmmmmmmmm iz nazvaniya?
|
|
|
|
27.08.2010 08:20:51
Значит пост без намаза Всевышний не примет ?
|
|
|
|
27.08.2010 16:08:28
buzamma
Ассаляму алейкум, по поводу того, что пост без намаза не принимается, приведи пожалуйста доказательства. |
|
|
|
27.08.2010 17:09:21
Zam Zam
Уаалейкум ассалам уа РАхаматуЛЛах! Я вечером скину тебе на личку доказательства этому. Но на общем лучше не обсуждать этот вопрос. |
|
|
|
27.08.2010 17:44:19
Abou Ibrahim
Ай машаАллах Аллах разы болсун! Бек таб келтирдинг! |
|
|
|
27.08.2010 17:52:05
Abou Ibrahim
Мансур ДжазакумуЛлаху хайран, да воздаст вам Всевышний благом в этот священный месяц. Амин |
|
|
|
27.08.2010 19:39:17
Мансур
Аллах разы этсин! |
|
|
|
27.08.2010 19:46:47
Эээ,это кто от меня пишет???
Предыдущие два поста я не писал |
|
|
|
27.08.2010 22:39:40
CausaR
+1 Бек таб Джаздынг Карнаш. |
|
|
|
28.08.2010 00:19:51
И ответьте, пожалуйста, можно ли девушкам в те дни когда намаз читать не надо, держать пост. Ведь если есть силы, почему бы не держать???
|
|
|
|
28.08.2010 02:34:40
Kurman
Если же человек не делает намаз просто из-за лени, или по каким-то другим причинам мам Ахмад (основатель Ханбали Мазхаба, от пер.) сказал, что тот, кто не молится из-за лени - кафир. Это - более правильное мнение и то, что обозначено доказательством Книги Аллаха и Сунны Его Посланника, и словами Салафов и надлежащим понимания. (Al-Sharh al-Mumti' 'ala Zaad al-Mustanqi', 2/26). "За ними вслед пришли иные поколенья И погубили (заповедную) молитву, Последовав своим желаньям и страстям. Им предстоит погибель встретить! Помимо тех, Которые, раскаявшись, уверуют (в Аллаха) И будут доброе творить. Они войдут в сады Эдема, И им обид не причинят ни в чем," [Марьям 19:59-60] Доказательство, полученное из этого аята - то, что Аллах упомянул тех, кто пренебрегает молитвой и следует за их желаниями, Кроме тех, кто раскаивается и верит, что указывает, что во время, когда они пренебрегают их молитвами и следуют за их желаниями, они - не верующие. Доказательство Сунны, которое доказывает что тот, кто пренебрегает молитвой - кафир, включает хадис Пророка (мир и благословения Аллаху ему): "Между человеком и ширком, и куфром его пренебрежение молитвой. " (Рассказанный Муслимом в Kitaab al-Eemaan from Jaabir ibn 'Abd-Allaah от Пророка (мир и благословения Аллаху, ему)). не каждый, кто имеет, часть куфра становится кафиром из-за этого, если там не существует в его сердце сущность куфра. Точно так же не каждый, кто имеет часть веры, становится верующим из-за этого, если там не существует в его сердце существенная действительность веры это часть фатвы, а вот ссылка на фатву http://www.fatwaonline.net/?view=question&id=5208 |
|
|
|
28.08.2010 03:43:52
любой - будь то Ханбали или Ханафи или Шафигьи или Малики - они все основываются на Коране и сунне.
Издавна, умма едина в том, что 4 мазхаба истинны, |
|
|
|
Читают тему (гостей: 1)