- Нафысынгы айтханын этме, намысынгы айтханын эт.
- Сагъышы джокъ – джукъучу, акъылы джокъ – къаугъачы.
- Агъач халкъгъа алтынды, иссиликге салкъынды.
- Ичимден чыкъды хата, къайры барайым сата?
- Бир онгсуз адам адет чыгъарды, деб эштирик тюлсе.
- Этни бети бла шорпасы.
- Тойгъан джерге джети къайт.
- Итли къонакъ джарашмаз.
- Сабийликде юретмесенг, уллу болса – тюзелмез.
- Ёлюр джаннга, ёкюл джокъ.
- Баланы адам этген анады.
- Чомарт къонакъ юй иесин сыйлар.
- Билим ат болуб да чабар, къуш болуб да учар.
- Адеб джокъда, намыс джокъ.
- Экеу тутушса, биреу джыгъылыр.
- Мен да «сен», дейме, сен да «кесим», дейсе.
- Джолунга кёре – джюрюшюнг, джагъанга кёре – юлюшюнг.
- Башсыз урчукъ тюзюне айланмаз.
- Бетинги сатма, малынгы сат.
- Ауругъанны сау билмез, ач къарынны токъ билмез.
- Душманны тышы – акъ, ичи – къара.
- Атадан ёксюз – бир ёксюз, анадан ёксюз – эки ёксюз.
- Эл элде бирер малынг болгъандан эсе, бирер тенгинг болсун.
- Ойнаб айтсанг да, эслеб айт.
- Садакъачыны джаны – къапчыгъында.
- Айныгъанлы алты кюн, тогъайгъанлы тогъуз кюн.
- Айырылмаз джууугъунга, унутмаз сёзню айтма.
- Ариу сёз джыланны орнундан чыгъарыр.
- Таукел къуру къалмаз.
- Эртде тургъан бла эртде юйленнген сокъуранмаз.
- Борчунг бар эсе, хурджунунга ойлаб узал.
- Иги сеники эсе да, сюйген кесимикин этеме.
- Эр абынмай, эл танымаз.
- Къайгъыны сюйген, къайгъы табар.
- Тели турса – той бузар.
- Бойнуму джети джерден кессенг да, мен ол ишни этеллик тюлме.
- Къарт айтханны этмеген, къартаймаз.
- Тамбла алтындан бюгюн багъыр ашхы.
- Ашхы тенг джолгъа салыр, аман тенг джолдан тайдырыр.
- Биреуню къыйынлыгъы бла кесинге джол ишлеме.
- Ауузу аманнга «иги», деме.
- Ашда – бёрю, ишде – ёлю.
- Ат басханны джер билед.
- Ёлюк кебинсиз къалмаз.
- Ханнга да келеди хариблик.
- Юй кюйдю да, кюйюз чыкъды, ортасындан тюйюш чыкъды.
- Ач келгенни – тойдур, кеч келгенни – къондур.
- Ишленмеген джаш – джюгенсиз ат, ишленмеген къыз – тузсуз хант.
- Насыблыны баласы кюн кюнден да баш болур, насыбсызны баласы, кюн кюнден да джаш болур.
- Аджал соруб келмез, келсе, къайтыб кетмез.
РАМАДАН. Знаешь ли ты, о, постящийся?
27.08.2010 05:20:03
a mozhno ubrat ghmmmmmmmm iz nazvaniya?
|
|
|
|
27.08.2010 08:20:51
Значит пост без намаза Всевышний не примет ?
|
|
|
|
27.08.2010 16:08:28
buzamma
Ассаляму алейкум, по поводу того, что пост без намаза не принимается, приведи пожалуйста доказательства. |
|
|
|
27.08.2010 17:09:21
Zam Zam
Уаалейкум ассалам уа РАхаматуЛЛах! Я вечером скину тебе на личку доказательства этому. Но на общем лучше не обсуждать этот вопрос. |
|
|
|
27.08.2010 17:44:19
Abou Ibrahim
Ай машаАллах Аллах разы болсун! Бек таб келтирдинг! |
|
|
|
27.08.2010 17:52:05
Abou Ibrahim
Мансур ДжазакумуЛлаху хайран, да воздаст вам Всевышний благом в этот священный месяц. Амин |
|
|
|
27.08.2010 19:39:17
Мансур
Аллах разы этсин! |
|
|
|
27.08.2010 19:46:47
Эээ,это кто от меня пишет???
Предыдущие два поста я не писал |
|
|
|
27.08.2010 22:39:40
CausaR
+1 Бек таб Джаздынг Карнаш. |
|
|
|
28.08.2010 00:19:51
И ответьте, пожалуйста, можно ли девушкам в те дни когда намаз читать не надо, держать пост. Ведь если есть силы, почему бы не держать???
|
|
|
|
28.08.2010 02:34:40
Kurman
Если же человек не делает намаз просто из-за лени, или по каким-то другим причинам мам Ахмад (основатель Ханбали Мазхаба, от пер.) сказал, что тот, кто не молится из-за лени - кафир. Это - более правильное мнение и то, что обозначено доказательством Книги Аллаха и Сунны Его Посланника, и словами Салафов и надлежащим понимания. (Al-Sharh al-Mumti' 'ala Zaad al-Mustanqi', 2/26). "За ними вслед пришли иные поколенья И погубили (заповедную) молитву, Последовав своим желаньям и страстям. Им предстоит погибель встретить! Помимо тех, Которые, раскаявшись, уверуют (в Аллаха) И будут доброе творить. Они войдут в сады Эдема, И им обид не причинят ни в чем," [Марьям 19:59-60] Доказательство, полученное из этого аята - то, что Аллах упомянул тех, кто пренебрегает молитвой и следует за их желаниями, Кроме тех, кто раскаивается и верит, что указывает, что во время, когда они пренебрегают их молитвами и следуют за их желаниями, они - не верующие. Доказательство Сунны, которое доказывает что тот, кто пренебрегает молитвой - кафир, включает хадис Пророка (мир и благословения Аллаху ему): "Между человеком и ширком, и куфром его пренебрежение молитвой. " (Рассказанный Муслимом в Kitaab al-Eemaan from Jaabir ibn 'Abd-Allaah от Пророка (мир и благословения Аллаху, ему)). не каждый, кто имеет, часть куфра становится кафиром из-за этого, если там не существует в его сердце сущность куфра. Точно так же не каждый, кто имеет часть веры, становится верующим из-за этого, если там не существует в его сердце существенная действительность веры это часть фатвы, а вот ссылка на фатву http://www.fatwaonline.net/?view=question&id=5208 |
|
|
|
28.08.2010 03:43:52
любой - будь то Ханбали или Ханафи или Шафигьи или Малики - они все основываются на Коране и сунне.
Издавна, умма едина в том, что 4 мазхаба истинны, |
|
|
|
Читают тему (гостей: 1)